Vorig jaar werd er ook een smousje voorgebracht door een meisje van een jaar of 12. Als ik me niet vergis was er maar één die haar kon verslaan en dat was onze Loes, die eerste werd...
Onze clubmatch kun je niet vergelijken met een "echte" show.
Als hier iets "fout" gaat, wordt het eerder grappig dan erg gevonden. Zo besloot Bobbie vorig jaar dat het hoog tijd was voor een modderbad, 10 minuten voor hij op moest, en heb ik daar eigenlijk helemaal geen commentaar op gekregen. Het hielp natuurlijk wel dat Erna eraan gedacht had een handdoek mee te nemen en dat ik die even mocht lenen...

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk; overal heb je fanatici, dus hier ongetwijfeld ook, maar het gaat voornamelijk om het hebben van een heel gezellige dag.
Tenminste, zo ervaar ik dat; ik ben helemaal niet van het showen en oefen daar dan ook nooit op. Ik ben alleen altijd benieuwd wat de echte kenners vinden van mijn hondje omdat er zo weinig zijn dat ik nooit vergelijkingsmateriaal tegenkom. Tot nu toe loop ik over van trots als ik naar Diesel kijk (toch een beetje zelfgemaakt

) maar misschien zie ik dat wel helemaal verkeerd...
Wat ze van Bobbie vinden, weet ik al, maar dat vond ik zo prima dat ik dat best nog wel eens wil horen...
Ik kan me heel goed voorstellen dat Renate graag wil weten wat de deskundigen van "haar product" vinden, datzelfde gevoel hebben Dorien en ik ook bij Diesel! Dus doe Renate een lol en schrijf je gewoon in!
groet, Martine