Suske en Fien
Re: Suske
Ik geef ook geen brokjes als ze het goed doen bij onweer; er is dan namelijks niets aan de hand...
Later, als alles achter de rug is, krijgen ze wel een verwennerijtje, maar ze mogen het niet gaan linken aan het onweer.
Beiden hebben ze nog steeds geen last van onweers-angst gelukkig. Tijdens onweer moet ik toch altijd even aan Lisa denken en dan hoop ik voor haar dat het weer snel over is.
groet, Martine
Later, als alles achter de rug is, krijgen ze wel een verwennerijtje, maar ze mogen het niet gaan linken aan het onweer.
Beiden hebben ze nog steeds geen last van onweers-angst gelukkig. Tijdens onweer moet ik toch altijd even aan Lisa denken en dan hoop ik voor haar dat het weer snel over is.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Lisa krijgt tijdens maar ook niet na het onweer iets extra's.
Hoewel ik het vanavond wel heb gedaan zonder bij na te denken. Toen we weer thuis waren na de rit in het noodweer heb ik haar de rest van haar avondmaaltijd gegeven. Ik hou altijd brokjes achter om tijdens de training te geven.
Hoewel ik het vanavond wel heb gedaan zonder bij na te denken. Toen we weer thuis waren na de rit in het noodweer heb ik haar de rest van haar avondmaaltijd gegeven. Ik hou altijd brokjes achter om tijdens de training te geven.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ze kreeg het kauwgeval voor er wat aan de hand was, ze heeft geen kick gegeven gelukkig. De kinderen vonden het wel heel spannend, en ik was bang dat ze het zouden overbrengen, maar dat viel gelukkig alles mee.
Ze heeft de hele tijd op haar vaste plaats gelegen en we hebben haar geen aandacht gegeven. Na een poosje lag ze heerlijk te slapen, terwijl de regen op haar afdak kletterde.
Zoals in de rest van Nederland viel het hier ten opzichte van de voorspellingen heel erg mee. Onweer, regen en wind, maar niet zo extreem als we verwacht hadden.
Ze heeft de hele tijd op haar vaste plaats gelegen en we hebben haar geen aandacht gegeven. Na een poosje lag ze heerlijk te slapen, terwijl de regen op haar afdak kletterde.
Zoals in de rest van Nederland viel het hier ten opzichte van de voorspellingen heel erg mee. Onweer, regen en wind, maar niet zo extreem als we verwacht hadden.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ik heb net 5 foto's in mijn album geplaatst.
Aan het filmpje wordt gewerkt, maar ik kreeg net de melding dat het mislukt was wegens een onbekende fout...
Aan het filmpje wordt gewerkt, maar ik kreeg net de melding dat het mislukt was wegens een onbekende fout...
groetjes, Karin
Ik probeer het later nog wel een keertje, ik heb hier op de camping niet de meest stabiele internetverbinding!
groetjes, Karin
We zijn vandaag naar het verdronken land van Saeftinge geweest, een natuurgebied met bezoekerscentrum.
Lekker door de schorren gewandeld en daarna het bezoekerscentrum. Tot twee keer toe wilde mevrouw maar één kant op: naar de deur... allebei de keren werd er direct buiten een boodschap neergelegd!!!
Ik constateer dus voorzichtig dat het goed gaat met de zindelijkheid
De nachten gaan echt fantastisch. Ze laat ons gewoon liggen en laat zich pas horen als Gerrit of ik zich laat zien.
De kinderen, die vaak wat eerder richting toiletgebouw willen, komen gewoon binnen en pakken het wc-papier, doen wat ze moeten doen en kruipen weer in hun tent. Suske wacht gewoon op ons, al is dat vaak pas een uur later.
De bench is nu altijd droog.
Ik ben heel benieuwd hoe het volgende week thuis zal gaan, maar ik begin voorzichtig goede hoop te krijgen.
Lekker door de schorren gewandeld en daarna het bezoekerscentrum. Tot twee keer toe wilde mevrouw maar één kant op: naar de deur... allebei de keren werd er direct buiten een boodschap neergelegd!!!
Ik constateer dus voorzichtig dat het goed gaat met de zindelijkheid
De nachten gaan echt fantastisch. Ze laat ons gewoon liggen en laat zich pas horen als Gerrit of ik zich laat zien.
De kinderen, die vaak wat eerder richting toiletgebouw willen, komen gewoon binnen en pakken het wc-papier, doen wat ze moeten doen en kruipen weer in hun tent. Suske wacht gewoon op ons, al is dat vaak pas een uur later.
De bench is nu altijd droog.
Ik ben heel benieuwd hoe het volgende week thuis zal gaan, maar ik begin voorzichtig goede hoop te krijgen.
groetjes, Karin
Ik kreeg net op de mail een aantal foto's die Fredie dinsdag heeft gemaakt! Heel leuk, al zeg ik het zelf!
groetjes, Karin
Je zou haast iedereen aanraden gelijk met een pup op vakantie te gaan.
Alles wat je nodig hebt binnen handbereik.
Heerlijk toch dat ze gelijk van water gaat houden. Is met warme dagen alleen maar makkelijk. Jammer van die wespensteek, maar weer een dierenarts (ook nog eens een smouzengek) om de hoek, en het leed was gauw geleden.
Hele leuke verhalen over de eerste ervaringen met Suske.
Alles wat je nodig hebt binnen handbereik.
Heerlijk toch dat ze gelijk van water gaat houden. Is met warme dagen alleen maar makkelijk. Jammer van die wespensteek, maar weer een dierenarts (ook nog eens een smouzengek) om de hoek, en het leed was gauw geleden.
Hele leuke verhalen over de eerste ervaringen met Suske.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Oeps, je kunt ze ook te goed aan water laten wennen.
Na een lange dag hard werken was Gerrit gisteren aan de douche toe. Omdat het traplopen hem niet altijd even goed af gaat, heeft hij een badkamer beneden.
Hij stond er nog maar net onder toen hij me riep. Ik naar de badkamer..... stond Suske uitgebreid onder de douche te genieten
Na een lange dag hard werken was Gerrit gisteren aan de douche toe. Omdat het traplopen hem niet altijd even goed af gaat, heeft hij een badkamer beneden.
Hij stond er nog maar net onder toen hij me riep. Ik naar de badkamer..... stond Suske uitgebreid onder de douche te genieten
groetjes, Karin