Daan heeft vlak voor onze vakantie voor het eerst mogen dekken en het teefje (Rona) is nu drachtig van 3 of 4 puppies.
Met de eigenares van de teef heb ik afgesproken dat als er een leuk teefje bij zit, wij de eerste keus hebben.
Rond half september worden ze geboren, het blijft dus nog even spannend.
Leuk Annemieke en zo lekker dichtbij. Dan kun je vaak naar het nest gaan kijken.
Ik hoop, dat ik regelmatig foto's zal krijgen voor de site, want iedereen vindt het volgen van een nest altijd heel leuk.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Dat is leuk, nu maar hopen dat er een teefje bij zit.
De eerste forum puppies komen van Daan
Annemieke als de pups er zijn wel veel foto's maken. Wij willen allemaal meegenieten.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Goed idee om foto's op het forum te zetten, had ik zelf nog niet aan gedacht.
Gelukkig woont het teefje maar een half uur rijden hier vandaan, dus ik ga zeker regelmatig kijken.
Ho, Annemieke, je vergeet toch de fotosite van de HSC niet? Het nest van Daans moeder Jumper was 1 van de 1e uitgebreide reportages, Ruurd stuurde ze trouw en dat viel zo in de smaak, dat er daarna nog diverse nesteigenaren ook een regelmatige update stuurden van hun nest. Na verloop van tijd kort ik de nesten in, zodat e.e.a. een beetje overzichtelijk blijft.
foto's kunnen naar smouzenfoto@hetnet.nl
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
H K Jelle 13-5-2004
O Jumper van die grappige stripverhaaltjes met foto's en praatwolkjes.
Ze was er ook bij, bij de wandeling in Drenthe. Dat is dus weer de moeder van Daan: leuk!
Het wordt spannend, want Rona is morgen "uitgerekend"
H K Jelle 13-5-2004
Spannend hoor, Maaike zal denk ik Rona niet meer uit het oog verliezen.
Maaike mocht je dit lezen, sterkte voor jou en Rona.
Annemieke mag je al snel gaan kijken als de pups er zijn?
Loes je zal de foto's wel toegestuurd krijgen leuk vooruitzicht.
Groetjes, Erna.
Laatst gewijzigd door Erna op 09 okt 2007, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zoals jullie kunnen lezen onder "Daan is vader" zijn de pups er! De bevalling is vlot verlopen.
Ik zal er ook aan denken om ook op de site van de HSC foto's te plaatsen. Alleen zo uitgebreid als Ruurd dat destiijds met het nest van Jumper gedaan heeft, zal het niet worden. Ik ben niet zo creatief.
Zondag ga ik op kraambezoek, maar of ik dan al een keus kan maken
Fijn dat het zo goed gegaan is, en nu groeien maar
Misschien dat Daan over een paar weken de keus makkelijker zal maken en valt hij als een blok voor teefje 1 of 2 ????
Ik vond dat geen gek idee om de hond mee te laten kiezen. Afgezien van de eigenschappen natuurlijk, die voor jezelf heel belangrijk zijn, maar daar kun je nu toch nog niets van zeggen.
Met namen geven hoeven ze toch pas in week vijf door te geven welke naam aan welk teefje wordt gegeven, officieel???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
HOERA, HET EERSTE FORUMSMOUZENNEST IS GEBOREN
Annemieke gefeliciteerd met de geboorte van de puppies. Daan en Rona hebben het netjes gedaan, twee reutjes en twee teefjes. Leuk dat er een teefje naar jullie toe gaat. Veel plezier zondag met kijken.
Groetjes, Erna.