Gisteravond is onze dierenredder* nog wel even uit bed geweest. Ze kon de slaap niet pakken zonder 'duimduim'. Ze hoopte om 23 uur nog gehevig dat de zon op zou komen (zodat ze niet meer naar bed hoefde) - ze probeerde Martijn en mij nog even te overtuigen dat de maan ook een zon is -, maar heeft daarna toch lekker geslapen.
* Dierenredden is het favoriete spelletje van onze meiden. Ze gooien dieren (badspeeltjes en zandvormpjes) in het zwembad en gaan ze redden. Met gevaar voor eigen leven, want de chloordrijver is een gevaarlijke kwal. Oppassen gebazen dus.
Laatst gewijzigd door Renate op 31 jul 2009, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
De tuinstoeltjes laten het een voor een afweten. Hun tijd zit erop.
Dezelfde zijn natuurlijk nergens meer te vinden. Bij de Hema stonden
stapelstoeltjes die ik wel aardig vond, maar veel te duur. Toen ik ze
vandaag liet zien aan mijn man waren ze 50 % afgeprijsd. Wat een
mazzel.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Hier van de week twee wespennesten laten verdelgen. Ze zaten in de grond bij de fruitbomen. Ton heeft ze uitgegraven, maar het is prachtig om te zien hoe kunstig zo'n nest in elkaar zit. Ze moesten niet zo lastig zijn en gemeen steken, zeker met limonade en fruit zijn ze bijzonder vervelend.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Wij wilden een nieuwe tuintafel omdat de oude zo wiebelde. Ton vond bij de Trendhopper in de uitverkoop een hele mooie hardhouten tafel voor in de tuin vond hij. Ik vond dat zonde, dus de vermeende nieuwe tuintafel staat nu in de kamer en de oude eettafel staat nu buiten. We moeten 'm nog wel een vernisje geven.
Groet, Wubke,
(Jules) en
Heerlijk die uitverkoop, ik ben niet zo'n gelduitgever (Gerrit verzucht regelmatig dat hij blij is dat hij met mij is getrouwd en niet met de buurvrouw.... _
Maar toen Gerrit deze winter op iets op het dak van de uitbouw wilde leggen verloor hij zijn door de ms toch al beroerde evenwicht en viel dwars door de tuintafel.
In de koopjeshoek van de Ikea een nieuwe gevonden, net als de stoelen in de zitkamer: 175 euro per stuk in plaats van de oorspronkelijke 550. Er zat een slijtplekje op, bruine schoensmeer deed wonderen .
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Wij hadden een stuk dak bij de loodsdeur wat vervangen moest worden, Ton kan ook alles zelf, dus dat ging hij ook wel even doen. Ik heb het hem ronduit verboden! Nu zijn er twee prof dakdekkers twee dagen bezig geweest met steigers enzo en we kunnen er weer zeker 10 jaar tegen. Heel soms luistert hij weleens.....
Groet, Wubke,
(Jules) en