Roef en Kes
Re: Roef en Kes
Zo zou ik het ook doen. Vooral niet wachten tot maandag.
Best kans dat het morgen wel lukt.
Ik weet er alles van. Je moet er soms heel wat voor over hebben.
Maar áls het uiteindelijk lukt, héb je ook wat.
Succes.
Best kans dat het morgen wel lukt.
Ik weet er alles van. Je moet er soms heel wat voor over hebben.
Maar áls het uiteindelijk lukt, héb je ook wat.
Succes.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
julie
Dank jullie wel...kan morgen dus niets melden op het forum, dat wordt pas zondagavond..dus jullie moeten maar allemaal hard duimen.
Ans gaat toch wel laten prikken meldde ze me net in de auto.. en krijgt daar zaterdag uitslag van..
Groetjes Julie..
Roef ligt nu heerlijk te slapen...zo onschuldig..
Ans gaat toch wel laten prikken meldde ze me net in de auto.. en krijgt daar zaterdag uitslag van..
Groetjes Julie..
Roef ligt nu heerlijk te slapen...zo onschuldig..
Dan mis ik dus niks, want wij gaan over ruim een uur weg.
Ook een familie reünie in Putten morgen, en op de valreep een plekje besproken op een campinkje in Garderen. Komen zondag een keertje terug.
De honden blijven voor een keertje thuis.
Maar dan hoop ik wel een hééél goed bericht te lezen.
Ook een familie reünie in Putten morgen, en op de valreep een plekje besproken op een campinkje in Garderen. Komen zondag een keertje terug.
De honden blijven voor een keertje thuis.
Maar dan hoop ik wel een hééél goed bericht te lezen.
Charlotte
Heel veel plezier allemaal
Ennuh...
zet 'm op.
Ennuh...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jammer dat het nog niet gelukt is Julie. Morgen nog een keer de hondjes bij elkaar, hoop dat het dan wel lukt. Zijn jullie hopelijk ook van de stress af.
Inmiddels liggen jullie in de haven van Enkhuizen denk ik. Is de overtocht goed gegaan? Niet te veel wind? Het werd vanmiddag nog heerlijk zonnig.
Inmiddels liggen jullie in de haven van Enkhuizen denk ik. Is de overtocht goed gegaan? Niet te veel wind? Het werd vanmiddag nog heerlijk zonnig.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Inmiddels is het maandag... Is het nog gelukt?????
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
julie
Ik ben net weer thuis. Dit weekend is er uiteindelijk niks gebeurd tussen Roef en Kes
omdat het progesteron gehalte bij Kes nog veel te laag was. Vandaag laat Ans nog een keer prikken en krijgt daar morgen, dinsdagmiddag de uitslag van... hopelijk is het dan zover...veel meer kan ik jullie nog niet melden, behalve dat Roef wel wil
Groetjes Julie
Groetjes Julie
-
julie
De overtocht ging prima, we zijn om kwart voor 5 uit Heeg in Friesland vertrokken en waren "s avonds om half 10 in Enkhuizen. Schitterend weer en niet te veel wind. Dat was zaterdag en zondag wel anders.. dus we hebben een goede keus gemaakt.
Ik hoopte ook dat Roef dan zaterdag of zondag nog zijn slag kon slaan..maar dat lukte dus even niet...snif snif.. maar hoop nu dat het dinsdag of uiterlijk woensdag lukt.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee.???
Groetjes Julie
Ik hoopte ook dat Roef dan zaterdag of zondag nog zijn slag kon slaan..maar dat lukte dus even niet...snif snif.. maar hoop nu dat het dinsdag of uiterlijk woensdag lukt.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee.???
Groetjes Julie
Nee, helaas kan ik je niet verder helpen.
De 2 (3) keren dat Bobbie heeft gedekt, is het woord progestorongehalte überhaupt niet gevallen. We lieten de honden bij elkaar en de natuur deed de rest... Het was wel bij beide teefjes de 11e dag. Die afspraak hadden we de week daarvoor gemaakt en beide keren was het eigenlijk binnen een half uurtje gepiept.
Fieke kwam op dag 12 ook nog even langs en toen deden ze het gewoon nog een keer. Een paar dagen later zagen we Fieke weer, maar toen mocht Bobbie van haar echt niet meer hoor!
Hebben jullie gewoon nog eens geprobeerd de honden bij elkaar te laten zijn, of vertrouwt het baasje van Kes het progestorongehalte niet en hebben jullie contact via de telefoon? Ik heb een beetje het gevoel dat met al dat getest op spiegels en gehaltes, het daadwerkelijke dekken een beetje op de achtergrond raakt...
Succes, en geniet ervan; het is echt heel leuk om mee te mogen maken!
groet, Martine
De 2 (3) keren dat Bobbie heeft gedekt, is het woord progestorongehalte überhaupt niet gevallen. We lieten de honden bij elkaar en de natuur deed de rest... Het was wel bij beide teefjes de 11e dag. Die afspraak hadden we de week daarvoor gemaakt en beide keren was het eigenlijk binnen een half uurtje gepiept.
Fieke kwam op dag 12 ook nog even langs en toen deden ze het gewoon nog een keer. Een paar dagen later zagen we Fieke weer, maar toen mocht Bobbie van haar echt niet meer hoor!
Hebben jullie gewoon nog eens geprobeerd de honden bij elkaar te laten zijn, of vertrouwt het baasje van Kes het progestorongehalte niet en hebben jullie contact via de telefoon? Ik heb een beetje het gevoel dat met al dat getest op spiegels en gehaltes, het daadwerkelijke dekken een beetje op de achtergrond raakt...
Succes, en geniet ervan; het is echt heel leuk om mee te mogen maken!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
julie
Kes is vanmiddag weer geprikt en daar krijgt ze morgenmiddag de uitslag van..maar ze komt morgenochtend al en dan proberen we het gewoon weer.. dwz Roef en Kes mogen dan weer. :hug:
En als dat lukt..wo nog een keer.
Ja ik weet ook niet of dat prikken wijsheid is, maar Ans wil zo graag een nestje met Kes, dat ze er alles voor over heeft. Als dit niet lukt, dan vindt ze dat Kes te oud wordt om nog gedekt te worden.
We hopen gewoon dat het morgen lukt.. gewoon positief denken.. toch
Groetjes Julie
Ja ik weet ook niet of dat prikken wijsheid is, maar Ans wil zo graag een nestje met Kes, dat ze er alles voor over heeft. Als dit niet lukt, dan vindt ze dat Kes te oud wordt om nog gedekt te worden.
We hopen gewoon dat het morgen lukt.. gewoon positief denken.. toch
Groetjes Julie
Ik hoop van harte dat het morgen gewoon lukken gaat.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Ik ga gewoon weer de hele dag voor jullie duimen!
(= aantal pups
)
Ik duim mee met Martine

poffer 9 pups Martine als daar niet 1 voor mij bij is

poffer 9 pups Martine als daar niet 1 voor mij bij is
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
(2 x dekken, deden Bobbie en Fieke ook...
)

Martine schreef:(2 x dekken, deden Bobbie en Fieke ook...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
julie
Nou als dit niet helpt, dan weet ik het niet meer..
Maar negen pups
..arme Kes.
Komt dat eigenlijk wel voor bij smousjes.. zoveel pups
Ik hou jullie op de hoogte
Groetjes Julie
Komt dat eigenlijk wel voor bij smousjes.. zoveel pups
Ik hou jullie op de hoogte
Groetjes Julie
Zal toch nietjulie schreef: Komt dat eigenlijk wel voor bij smousjes.. zoveel pups![]()
Groetjes Julie
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)