Wij hebben er ook heel erg van genoten.
Zijn we echt 1½ uur weggebleven?
Ik heb helemaal niet op de tijd gelet, en ook niet eens gemerkt dat Guusje Wieske-Sammy mee op sleeptouw heeft genomen. Zij rent op die berg vaak naar haar vaste stekkie om te kijken of de konijntjes thuis zijn. Die plek heeft ze Sammy dus eventjes gewezen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ach wat lief van Guusje. Natuurlijk laat je je kind je lievelingsplekjes zien. Ze kwamen ook mooi weer samen terug.
Groetjes
José en een likje voor Guusje van Wieske-Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ja het was echt heerlijk. Iedereen aan te raden. Het voelt alsof we langer weggeweest zijn. Dus heeft het ons en de diertjes goed gedaan. Nu nog iets zoeken voor de zomervakantie. Over 5 weken hebben we al vakantie en nog niets geboekt. We vinden wel iets.
Groetjes
Jose en een pootje va Wieske-Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Sammy is aan het wisselen!!! Sinds zaterdag heeft ze opeens grote "honden" -tanden. Ik heb niet gezien dat er iets uit was van de week. Ik kijk toch egelmatig in har bekje. En zaterdag zaten ze er ineens. Ze zitten boven middenvoor. Grappig. Hoe lang duurt het voor alles gewisseld is? Gaat alles nu achter elkaar? Ze is nu 19 1/2 week.
Groetjes
José en een likje van Wieske-Sammy de smous
Ja, geinig, dat gaat heel snel en meestal probleemloos.
Het enige wat je wel in de gaten moet houden zijn de hoektanden.
Soms blijven die eigenwijs lang zitten en belemmeren de nieuwe op de
juiste plaats. http://www.smoushondenforum.nl/archief/ ... p?f=9&t=45
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Wanneer komen de hoektanden? Komen die als laatste?
Groetjes
Jose en een pootje van Wiekse-Sammy de smous
Hoektanden
Vooral de melkhoektanden blijven nogal eens persisteren. Ook hiervoor geldt dat ze de stand van de permanente hoektanden kunnen beïnvloeden. Wanneer er te laat wordt ingegrepen kunnen deze het verhemelte beschadigen en (in extreme gevallen) zelfs tot in de neus doorgroeien. Als u dus op 6 maanden leeftijd nog melkhoektanden naast de permanente hoektanden in de bek ziet staan doet u er verstandig aan om er naar te laten kijken.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 17 jul 2009, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Oef....ik ben helaas ook niet zo'n 'onderhoudend' type.
Eens in de zoveel tijd kijk ik alles goed na...en als er dan een laagje op zit, tik ik dat eraf met mijn speciale tandsteen verwijder ding van de DA.
Maar als ik dat zo lees....
Een aardige encyclopedie....zet hem gelijk bij mijn favorieten
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 17 jul 2009, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.