Dat heb je hem maar weer mooi geflikt
Klets-topic
Re: Klets-topic
Geweldig
.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Renate gefeliciteerd,
Heerlijk vooruitzicht dat je nu vakantie hebt, lekker genieten voorlopig. Misschien hoef je geen her te maken. 
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
:hug: Gefeliciteerd Renate lekker nu genieten van je meiden en de rust. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
Alma
Renate van Boester en van ons ook van harte gefeliciteerd!!!
Hij kan met deze warmte net zijn één oog open doen, hi,hi.
Lekker vakantie!!!! Wanneer krijgen je kids vakantie? Ook 11 juli?
Hier is Peter al klaar, gisteren kwam zijn mentor persoonlijk de lijst met NIET BEVORDERD brengen.
Ik had er nog wel last van maar Peter is al wel verzoend met het idee van 4 HAVO ipv 4 VWO.
Ook om 'afscheid' te nemen van deze mentor is een beetje een lastige voor mij en ook voor Peet. Die man heeft zoveel gedaan voor ons en stond werkelijk altijd klaar.
Als ik zorg had.....er kwam altijd een mailtje: Je puber zit hier rustig op school maak je niet bezorgd.
Hij heeft van ons ook een gigabos bloemen ontvangen.
Inèz heeft maandag musical afsluiting groep 8 en ook dat is weer een mijlpaal.
Waarschijnlijk weten jullie als hondenmensen dat het heerlijk is om al deze mijlpalen te herkauwen tijdens het Boester uitlaten. Therapeutisch hondje......
groetjes, Alma
Hij kan met deze warmte net zijn één oog open doen, hi,hi.
Lekker vakantie!!!! Wanneer krijgen je kids vakantie? Ook 11 juli?
Hier is Peter al klaar, gisteren kwam zijn mentor persoonlijk de lijst met NIET BEVORDERD brengen.
Ik had er nog wel last van maar Peter is al wel verzoend met het idee van 4 HAVO ipv 4 VWO.
Ook om 'afscheid' te nemen van deze mentor is een beetje een lastige voor mij en ook voor Peet. Die man heeft zoveel gedaan voor ons en stond werkelijk altijd klaar.
Als ik zorg had.....er kwam altijd een mailtje: Je puber zit hier rustig op school maak je niet bezorgd.
Hij heeft van ons ook een gigabos bloemen ontvangen.
Inèz heeft maandag musical afsluiting groep 8 en ook dat is weer een mijlpaal.
Waarschijnlijk weten jullie als hondenmensen dat het heerlijk is om al deze mijlpalen te herkauwen tijdens het Boester uitlaten. Therapeutisch hondje......
groetjes, Alma
Renate,van harte met deze mooie prestatie en geniet van de vakantie met
man en kinders waar je na een druk jaar alle tijd voor hebt
Echte gaan met dit weer toch zo dood dus dan deze maar
Ze zijn je gegund
man en kinders waar je na een druk jaar alle tijd voor hebt
Echte gaan met dit weer toch zo dood dus dan deze maar
Ze zijn je gegund

-
Renate
Ik heb vandaag al mijn punten teruggekregen. Ik heb helaas niet alles gehaald, maar de belangrijkste toetsen wel. Ik moet mijn inlevertentamen van bewegingsonderwijs wat aanvullen, want dat heb ik af moeten raffelen ivm tijdgebrek. En ik moet mijn reken- en wiskundeanalyse overmaken. Dat had ik verkeerd begrepen.
De laatste her vind ik nog een soort van prettig, want ik vind het belangrijk om goed te kunnen achterhalen hoe kinderen rekenen. Zeker met het 'nieuwe' realistisch rekenen. Ik heb nu ruim de tijd om me alle 'nieuwe' rekenstrategiën eigen te maken. Ik vind de stof van rekenen/wiskunde erg leuk. Als ik een voldoende had gehad, had ik me waarschijnlijk niet meer in de stof verdiept.
Kortom: ik ben helemaal happy en ga snel 'onze' puppies opzoeken.
Een happy eind dus.
Ga jij nu maar lekker op pad om de pups weer te zien.

Ga jij nu maar lekker op pad om de pups weer te zien.
Charlotte
Nu nog deze twee dingen afronden, en dan het derde jaar.
Die rekenstrategiën zijn inderdaad boeiend, als je daar goed inzicht in hebt, het je daar echt veel aan, weet ik uit ervaring.
groetjes, Karin
Nou niet slecht hoor Renate je mag er trots op zijn op alles wat je nog naast doet ook heb bewondering voor je knap hoor

Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Renate, wat ontzettend goed van je!
Gefeliciteerd met deze uitslag!
Geniet van de vakantie met je meiden. Wij zijn al vrij, begint de vakantie bij jullie as. vrijdag?
groet, Martine
Gefeliciteerd met deze uitslag!
Geniet van de vakantie met je meiden. Wij zijn al vrij, begint de vakantie bij jullie as. vrijdag?
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mooi Renate! Dus ik kan jullie binnenkort verwachten??? Zou het heel leuk vinden!
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Renate
Dank jullie wel! Ik heb echt heel blij, want ik heb er hard voor moeten werken. Maar niet voor niets, want ik ben nu een halve juf!
Misschien kan ik vast solliciteren voor 20 uur
Je kunt ons zeker verwachten Loes. Na deze week wel, want ik heb zo vaak een (halve) nacht door moeten werken dat ik nu overal te pas en te onpas in slaap val. Ik vind R'dam daarom nog te ver rijden voor deze week. Woensdag is mijn oma jarig, maar daar ga ik ook wat later naar toe. Ik ben echt bang dat ik achter het stuur in slaap val.
Ik ga eerst bijslapen. Ik heb vanmiddag ook met (Dana's puppy)kookwekker een tukkie op de bank gedaan. Heerlijk.

De kinderen moeten hier - met deze week erbij - nog 3 weken naar school, Martine. Wij zijn de laatste regio dit jaar.
Je kunt ons zeker verwachten Loes. Na deze week wel, want ik heb zo vaak een (halve) nacht door moeten werken dat ik nu overal te pas en te onpas in slaap val. Ik vind R'dam daarom nog te ver rijden voor deze week. Woensdag is mijn oma jarig, maar daar ga ik ook wat later naar toe. Ik ben echt bang dat ik achter het stuur in slaap val.
Ik ga eerst bijslapen. Ik heb vanmiddag ook met (Dana's puppy)kookwekker een tukkie op de bank gedaan. Heerlijk.
De kinderen moeten hier - met deze week erbij - nog 3 weken naar school, Martine. Wij zijn de laatste regio dit jaar.
Heeft ook geen haast hoor Renate. Vanaf volgende week zijn de meeste a.s. eigenaren op vakantie dus dan is overig bezoek heel welkom en zeker zo'n ervaren puppyknuffelaar als Dana.
Rust zeker maar goed uit, want het laatste staartje school zal de meiden best zwaar vallen en voor de vakantie zul je ook genoeg energie nodig hebben.
Rust zeker maar goed uit, want het laatste staartje school zal de meiden best zwaar vallen en voor de vakantie zul je ook genoeg energie nodig hebben.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Alma
Fijn Renate!!! Wanneer moet je de her overdoen of kan dat allemaal in het nieuwe schooljaar???
Lekker bijslapen en uitrusten!!!
En ook hier ben je welkom, we zien je wel....maar dat zal misschien niet meer voor de vakantie zijn.
groetjes, Alma
Lekker bijslapen en uitrusten!!!
En ook hier ben je welkom, we zien je wel....maar dat zal misschien niet meer voor de vakantie zijn.
groetjes, Alma
Hè hè, Renate...dat zit er toch een soort van op !!!!
Gefeliciteerd
Lekker genieten.
Ik hoop dat je allergie nu ook afgezakt is.
Gefeliciteerd
Lekker genieten.
Ik hoop dat je allergie nu ook afgezakt is.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wij zijn vanmiddag bij Renate in de buurt geweest; als ik dat van tevoren had geweten, dan had ik misschien wel een poging gedaan om even langs te wippen; nu zag ik ineens op de bordjes de naam "Helmond" staan. (topografisch ben ik een absolute nitwit; wist ik veel dat we zo dicht in de buurt zouden komen; ik had alleen maar mijn eindbestemming ingetikt in de TomTom en gezien hoe ver, en hoe lang ik rijden moest; als ik op een kaart had gekeken was het me waarschijnlijk wel opgevallen.) We hebben een nieuw zwembad opgehaald in Mariahout en zijn door TomTom door allerlei prachtige dorpen geleid; wat woon je in een mooie omgeving, Renate!
We hadden de honden meegenomen, dan konden ze vast wennen aan de lange rit over ruim een week en het ging prima, ze hebben allebei heel zoet liggen slapen met hun autogordels aan op de achterbank.
Na een bak water en een Brabantse wandeling zijn we weer aan de terugweg begonnen en ook dat ging probleemloos. Ik maak mij helemaal geen zorgen meer over de reis volgende week.
De heenreis leek wel één lange file en duurde bijna 3 uur, maar terug schoten we lekker op en was het maar 1,5 uur.
Uiteraard zijn we onderweg nog wel even ergens gestopt om de benen te strekken en een kop koffie te drinken...
groet, Martine
We hadden de honden meegenomen, dan konden ze vast wennen aan de lange rit over ruim een week en het ging prima, ze hebben allebei heel zoet liggen slapen met hun autogordels aan op de achterbank.
De heenreis leek wel één lange file en duurde bijna 3 uur, maar terug schoten we lekker op en was het maar 1,5 uur.
Uiteraard zijn we onderweg nog wel even ergens gestopt om de benen te strekken en een kop koffie te drinken...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006