Wandeling in Zwiggelte
-
Desi
Haloo Jeanette,
Desi zit alweer te trappelen van ongeduld! Waarscheinlijk nemen we dan Janka ook mee, want anders gaat Desi haar weer zoeken! Dus wij hebben deze wandeling in de agenda gezet, maar ook de wandeling een weekend eerder in Limburg! Wij maken er dan weer een gezellig weekend uit van met de camper (is de planning).
En dan 14 oktober de clubmatch in Culenborg. Met de aanschaf van een jonge smous krijg je er gratis een zeer gevulde agenda bij!
Anja
Desi zit alweer te trappelen van ongeduld! Waarscheinlijk nemen we dan Janka ook mee, want anders gaat Desi haar weer zoeken! Dus wij hebben deze wandeling in de agenda gezet, maar ook de wandeling een weekend eerder in Limburg! Wij maken er dan weer een gezellig weekend uit van met de camper (is de planning).
En dan 14 oktober de clubmatch in Culenborg. Met de aanschaf van een jonge smous krijg je er gratis een zeer gevulde agenda bij!
Anja
Ik ga in september altijd een week met mijn broer op vakantie. Lisa gaat met ons mee. Dit keer gaan we naar het Rijngebied. Dus voor ons weer geen wandeling in Zwiggelte.
Dit is een geldig excuus, voor de clubmatch heb ik geen excuus, maar denk dat we er toch niet zullen zijn
Groetjes, Erna.
PS Die septembervakantie is dit keer niet zo handig gepland. We hadden Lisa in het najaar willen laten dekken, ben bang dat de dekkingsdatum net in die week zal vallen.
Als dat zo is wordt "Lisa's feestje" doorgeschoven naar volgend voorjaar.
Dit is een geldig excuus, voor de clubmatch heb ik geen excuus, maar denk dat we er toch niet zullen zijn
Groetjes, Erna.
PS Die septembervakantie is dit keer niet zo handig gepland. We hadden Lisa in het najaar willen laten dekken, ben bang dat de dekkingsdatum net in die week zal vallen.
Als dat zo is wordt "Lisa's feestje" doorgeschoven naar volgend voorjaar.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat gaat het toch snel! Voor je het weet is het weer zover!!Jeanette schreef:![]()
![]()
![]()
Beste mensen allemaal,
Lex en ik hebben in Appelscha rondgelopen, maar een leuke ongestoorde wandeling, zonder veel andere toeristen of verkeer, zit er daar niet in.
Dus...........Zwiggelte maar weer!!!!!!
Zondag 23 september organiseren we weer een Smouzenwandeling in Zwiggelte.
Hoe hij precies gaat lopen weten we nog niet, hangt van het weer af.
Ong. 2,5 uur, vanaf hetzelfde startpunt.
In het eerstvolgende clubblad komt een aankondiging en routebeschrijving, maar t.z.t. zal ik hier ook informatie op zetten.
Dus.........alle agenda's maar weer openslaan![]()
![]()
![]()

We gaan van te voren weer even routes bekijken. En maar hopen op droog weer natuurlijk.
Er hebben zich al 6 mensen opgegeven, dus hij gaat door!!!!!
Zondag 23 september 2007
Wegens succes herhaald !!!!! Wandelen in de Staatsbos-sen ten noorden van Westerbork.
Verzamelen tussen 10.00 en 10.30 uur in de Manege "Het Hoefijzer", Oranjekanaal Zuidzijde nr.6 te Zwig-gelte. We vertrekken om 10.30 uur.
De wandeling is ong. 2,5 uur lang. De route hangt een beetje van het weer af, dus is misschien iets anders dan die van de voorjaarswandeling.
U kunt de manege helaas niet met openbaar vervoer be-reiken. De wandeling is ongeschikt voor rolstoel, wan-delwagen of rollator.
Neem bij slecht weer laarzen en regenkleding mee.
Na afloop kunt U lekker eten in de kantine. De smousjes mogen gewoon mee naar binnen. Er is bijv. patat, uit-smijters e.d. te krijgen en natuurlijk koffie, thee of een ander drankje.
Omdat Jannie en Roelof, van de manege, graag willen weten op hoeveel mensen ze kunnen rekenen, graag van te voren even opgeven vóór 19 september !!!!
Bij Jeanette en Lex: e-mail adres: jeanettelex@hetnet.nl of telefoon 0592-458283
Routebeschrijving:
" A28 bij Beilen afslag nr. 31 de N381 op ri Emmen.
" Direct na 300 meter rechtsaf ri Beilen/Hooghalen
" Rechtsaf richting Hooghalen.
" Na ong. 2 km rechtsaf ri Westerbork/Zwiggelte langs het Oranjekanaal
" Na 3,6 km rechts de brug over en over de brug meteen links.
" Na 140 mtr. ligt rechts de manege "Het Hoefijzer".
We rekenen op mooi najaarsweer en misschien weer een grote opkomst.
Groeten Jeanette en Lex
PS voor oude hondjes en puppies neemt Lex een klein karretje mee. Kunnen ze daar af en toe in zitten als ze dat willen.
Er hebben zich al 6 mensen opgegeven, dus hij gaat door!!!!!
Zondag 23 september 2007
Wegens succes herhaald !!!!! Wandelen in de Staatsbos-sen ten noorden van Westerbork.
Verzamelen tussen 10.00 en 10.30 uur in de Manege "Het Hoefijzer", Oranjekanaal Zuidzijde nr.6 te Zwig-gelte. We vertrekken om 10.30 uur.
De wandeling is ong. 2,5 uur lang. De route hangt een beetje van het weer af, dus is misschien iets anders dan die van de voorjaarswandeling.
U kunt de manege helaas niet met openbaar vervoer be-reiken. De wandeling is ongeschikt voor rolstoel, wan-delwagen of rollator.
Neem bij slecht weer laarzen en regenkleding mee.
Na afloop kunt U lekker eten in de kantine. De smousjes mogen gewoon mee naar binnen. Er is bijv. patat, uit-smijters e.d. te krijgen en natuurlijk koffie, thee of een ander drankje.
Omdat Jannie en Roelof, van de manege, graag willen weten op hoeveel mensen ze kunnen rekenen, graag van te voren even opgeven vóór 19 september !!!!
Bij Jeanette en Lex: e-mail adres: jeanettelex@hetnet.nl of telefoon 0592-458283
Routebeschrijving:
" A28 bij Beilen afslag nr. 31 de N381 op ri Emmen.
" Direct na 300 meter rechtsaf ri Beilen/Hooghalen
" Rechtsaf richting Hooghalen.
" Na ong. 2 km rechtsaf ri Westerbork/Zwiggelte langs het Oranjekanaal
" Na 3,6 km rechts de brug over en over de brug meteen links.
" Na 140 mtr. ligt rechts de manege "Het Hoefijzer".
We rekenen op mooi najaarsweer en misschien weer een grote opkomst.
Groeten Jeanette en Lex
PS voor oude hondjes en puppies neemt Lex een klein karretje mee. Kunnen ze daar af en toe in zitten als ze dat willen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Misschien is de plek waar we clubdagen en vergaderingen houden een beetje te doen Renate. Want daar is een prima stuk strand waar de honden kunnen dollen. En er zijn ook een hele lading Smouzen
Wat in een goed vat zit.......................
Wat in een goed vat zit.......................
-
Desi
Staan ook alledrie op ons programma + de RITSdag, maar de tijd zal het leren of het ook allemaal lukt (heb het weekend van de Zwiggelte-wandeling ook nog een vergadering in Soest). Voor de clubmatch hebben we in ieder geval al ingeschreven. Leuk, de 2 zusjes in de ring! :D
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Hoi Anja,
Gaat Desi 'netjes' lopen in Zaltbommel met haar kleine baas????
Leuk dat jullie ook komen de 23e. Zal ik jullie allebei al op de lijst zetten, Loes en Anja???
En met hoeveel man en hond????
Gaat Desi 'netjes' lopen in Zaltbommel met haar kleine baas????
Leuk dat jullie ook komen de 23e. Zal ik jullie allebei al op de lijst zetten, Loes en Anja???
En met hoeveel man en hond????
Ja, Jeanette, je kan er ons er op zetten : 2 mens
, 2 hond
.
Als het onverhoopt toch niet lukt, dan laat ik het wel weten en tenslotte kan Bert altijd alleen meewandelen. Voor het karretje pas ik :D :D
Als het onverhoopt toch niet lukt, dan laat ik het wel weten en tenslotte kan Bert altijd alleen meewandelen. Voor het karretje pas ik :D :D
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Desi
Jeanette,
Ik hoop 2 honden, 2 mannen en 1 vrouw
voor de wandeling in Zwiggelte. Tot nu toe gaat het redelijk goed met Janka, dus we houden moet. :D
Loes, kom je met de camper? Wij, gaan wel naar Limburg met de camper, Zwiggelte zien we nog wel .
En voor de clubmatch, moeten we zondagochtend 14/10 al om 9.30 uur in Zaltbommel zijn??
Brrr, zaterdagmiddag en -avond nog een zwemwedstrijd van Jan Hein in Raalte en ik moet daar tijdwaarnemen of juryren! Voor 9.00 uur 's avonds is dat niet afgelopen! Dus dan ben ik total-loss!!
Maar goed dat Jan Hein gaat lopen
Heerlijk weekend wordt dat door al die hobby's!!
Anja
Ik hoop 2 honden, 2 mannen en 1 vrouw
Loes, kom je met de camper? Wij, gaan wel naar Limburg met de camper, Zwiggelte zien we nog wel .
En voor de clubmatch, moeten we zondagochtend 14/10 al om 9.30 uur in Zaltbommel zijn??
Heerlijk weekend wordt dat door al die hobby's!!
Anja
Laatst gewijzigd door Desi op 29 aug 2007, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, Anja, het is de bedoeling om met de camper te komen. Ik weet alleen nog niet waar we gaan overnachten, misschien bij Karin en Frans of anders op een Duitse CP.Desi schreef:Jeanette,
Heerlijk weekend wordt dat door al die hobby's!!![]()
![]()
Anja
Ik weet er alles van, alles in 1 weekend; de Sri Lanka Stichting waar ik contactpersoon van ben bestaat net zo lang als de HSC en vergadert 2x per jaar, wat haast altijd samenvalt met iets anders, dus nu met de Zwiggelte-wandeling. :
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Desi
Arienne,
Bedankt voor je aanbod. Vanuit Wijhe is het ook maar een uurtje rijden naar Zwiggelte.
Maar als het heerlijk weer is dan kan het wel eens zijn dat we er dan toch een camper weekend van maken. Met de camper ben je gelukig niet afhankelijk van electrisiteit, wc en douce. Alles hebben we bij ons.
Anja
Bedankt voor je aanbod. Vanuit Wijhe is het ook maar een uurtje rijden naar Zwiggelte.
Maar als het heerlijk weer is dan kan het wel eens zijn dat we er dan toch een camper weekend van maken. Met de camper ben je gelukig niet afhankelijk van electrisiteit, wc en douce. Alles hebben we bij ons.
Anja
Leuk aanbod, Ariënne! Wij gaan in ieder geval met de camper, maar omdat ik dus eerst moet vergaderen in Soest, weet ik niet hoe het loopt. Misschien onderweg een camperplaats en het Hoefijzer is natuurlijk ook een SVRcamping, maar zoals Anja al zei, met een camper heb je niks nodig. Heel vaak gaan/gingen we als we in het noorden moeten zijn naar het Borgerswold in Veendam, maar gezien de tijdsdruk is het onzin om eerst nog zo'n stuk oostelijker te rijden en dan zondag weer terug naar Zwiggelte en dan 's middags weer naar huis, want op het ogenblik hebben we niet de tijd aan onszelfAriënne schreef:Wie dat leuk vindt, is van harte welkom om even bij ons te kamperen!
We hebben zelf ook nog een klein caravannetje staan dat gebruikt kan worden.
Het is wel iets noordelijker dan Zwiggelte, maar we hebben de ruimte en elctriciteit, water e.d.(gebruik van w.c.. douche, keuken).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
[quote="Desi"]. Evenals natuurlijk de clubmatch in Zaltbommel. quote]
Hoi Anja,
Dot heeft in ieder geval ook ingeschreven, dus dat zijn al 3 zusjes! :D
Hoi Anja,
Dot heeft in ieder geval ook ingeschreven, dus dat zijn al 3 zusjes! :D
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004