Hoi Renate,
piepspeelgoed heb ik niet om die reden, ik had het al eens ergens gelezen.
Ik ga het hoge geluid ook eerst deze week maar proberen, als dat werkt vind ik het prettiger, als het niet lukt dan volgen er hardere acties
Vanmorgen is Boester in de sloot gevallen!!! Erg vond ik dat omdat hij niet wilde luisteren en ik een heeeel eind was doorgelopen in de hoop dat hij ophield met rollen in de ??? maar nee hoor......
Het grasveldje loopt schuin af naar het water en ik zie hem er zo inrollen,
Ik geloof dat ik in 20 jaar niet meer zo hard gelopen heb!!! Ik zag hem van een afstand er niet uitkomen en er zit veeeeel plantentroep in, ik dacht echt dat ie verstrikt zat. In die renpartij bedacht ik me ook even dat ik niet boos moest zijn en er misschien zelfs zelf wel in de sloot bij zou moeten
Maar toen ik erbij kwam was hij al aan het springen om eruit te komen, volgens mij kon hij net onder water met zn pootjes afzetten en ik heb hem er zo uitgegrepen.
Hij ging liggen en keek heel verdwaasd om zich heen. Vervolgens heb ik hem weer geroepen (die 2 meter....) toen kwam hij wel en heb ik hem beloond. Daarna is hij als een verzopen hondje verder gelopen.......nu maar hopen dat hij op het Erkemederstrand nog het water in wil.....
groetjes, Alma