Fija x Bobbie.
Re: Fija x Bobbie.
Even zonder dollen. Zijn jullie er dan al aan toe dan, want de wachtlijst gaat razendsnel momenteel. Dat Amsterdamse gezin dacht ook nog 1 1/2 jaar te moeten wachten. Er staan ook veel mensen op wat ze de termijnlijst noemen. Die zouden dus al aan de beurt zijn, maar het schikt nu net niet om een x-reden, deze periode dus vaak vanwege een geplande vakantie. Je moet dus niet gek kijken als jullie toch al op korte termijn gebeld worden.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ik denk dat het wel uit komt als het pupje voor de vakantie zou komen moet die alleen wel mee, en anders na onze vakantie. Verder zijn er wel aan toe hoor denk ik zo.
Dat gaat wel ontzettend hard zeg nou ik zie en hoor het wel.
Dat gaat wel ontzettend hard zeg nou ik zie en hoor het wel.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
Alma
dat klinkt goed!!
We wachten vol spanning mee!
Fijn Loes dat de pups bijna allemaal al onderdak hebben.....
hoef je niet te leuren en kan je er nog een poosje ontspannen van genieten.
Alles gaat goed, begrijp ik?
een fijne pupperige zonnige dag....tenminste hier schijnt ie...
groetjes, Alma
We wachten vol spanning mee!
Fijn Loes dat de pups bijna allemaal al onderdak hebben.....
Alles gaat goed, begrijp ik?
een fijne pupperige zonnige dag....tenminste hier schijnt ie...
groetjes, Alma
Goedemorgen allemaal,
Inderdaad heerlijk weer en we zijn in afwachting van de 1e puppenkijkers (nou ja, 2e eigenlijk, want gisteren is Sylvia even geweest) .
De pups zien er goed uit, het zijn alleen niet zulke supergroeiers, maar 6 is ook meer dan de vorige nesten. Dus ik heb ter vergelijking de tabel gepakt (die had ik nog van Adahs nest, waar ik na 6 dagen zelf de hoeveelheden moest geven) van een nest destijds op een website op het internet. Dat is heel toevallig het nest van Suske, waar Fija's moeder Noorderlicht er 1 van was.
Vandaag een drukke dag, want ook Karin en gezin komt, dus waarschijnlijk niet al te veel tijd voor het Forum, dus jullie ook een fijne dag!
Inderdaad heerlijk weer en we zijn in afwachting van de 1e puppenkijkers (nou ja, 2e eigenlijk, want gisteren is Sylvia even geweest) .
De pups zien er goed uit, het zijn alleen niet zulke supergroeiers, maar 6 is ook meer dan de vorige nesten. Dus ik heb ter vergelijking de tabel gepakt (die had ik nog van Adahs nest, waar ik na 6 dagen zelf de hoeveelheden moest geven) van een nest destijds op een website op het internet. Dat is heel toevallig het nest van Suske, waar Fija's moeder Noorderlicht er 1 van was.
Vandaag een drukke dag, want ook Karin en gezin komt, dus waarschijnlijk niet al te veel tijd voor het Forum, dus jullie ook een fijne dag!
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Een fijne dag daar! Ook voor alle toekomstige eigenaren! (Veel plezier Karin, Gerrit en meiden!)
Ik hoop dat ze de groei er goed inhouden en dat je niet hoeft bij te gaan voeden, Loes.
Ik hoop dat ze de groei er goed inhouden en dat je niet hoeft bij te gaan voeden, Loes.

Dank je wel!! Dat gaat vast lukken, net nog even snel de batterijen van de camera in de oplader gestopt...
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Fijn Loes dat alles goed gaat met Fija en haar kinders.
Maar van 010 naar 020 is gewoon ff doorbijten
Maar van 010 naar 020 is gewoon ff doorbijten

Loes, heerlijk dat alles zo goed gaat!
Ik hoorde van Dorien dat ze graag wil komen kijken en nu vroegen wij ons af of je het leuk vindt als wij samen een keer langskomen? Het lijkt voor ons alweer zo lang geleden...
Ik zal je via de mail de groeistaat van dag tot dag van Fieke's nest toesturen, dan heb je wat vergelijkingsmateriaal van pups uit een groot nest. Ik hoop dat je dat leuk vindt en dat je er wat aan hebt.
Ik moet nu vliegen, want over een half uur begint de honkbalwedstrijd van de jongens en ik moet eerst nog een paar hondenriemen kopen, want gisteren op een verjaardag heeft Diesel vakkundig hun beide riemen doorgebeten.
Hij had eerst die van Bobbie eindelijk doorgebeten; waarschijnlijk dacht hij dat hij zichzelf aan het bevrijden was,
, en kon daarna dus weer van voren af aan aan die van zichzelf beginnen... Ik ga nu dus kettingriemen van staal kopen!
groet, Martine
Ik hoorde van Dorien dat ze graag wil komen kijken en nu vroegen wij ons af of je het leuk vindt als wij samen een keer langskomen? Het lijkt voor ons alweer zo lang geleden...
Ik zal je via de mail de groeistaat van dag tot dag van Fieke's nest toesturen, dan heb je wat vergelijkingsmateriaal van pups uit een groot nest. Ik hoop dat je dat leuk vindt en dat je er wat aan hebt.
Ik moet nu vliegen, want over een half uur begint de honkbalwedstrijd van de jongens en ik moet eerst nog een paar hondenriemen kopen, want gisteren op een verjaardag heeft Diesel vakkundig hun beide riemen doorgebeten.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Martine
Dit heeft Wiskie ook wel een geflikt vooral op vakantie als we bij andere mensen zaten en hem mee namen en dan aan de lijn lag.
Dit heeft Wiskie ook wel een geflikt vooral op vakantie als we bij andere mensen zaten en hem mee namen en dan aan de lijn lag.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
De nieuwe kettingriemen zijn nog heel!
Ik had ze 3 meter achter mij aan het hek onder een boom vastgemaakt, en ze konden geen kant op... dacht ik.
Helemaal opgaand in de wedstrijd had ik me misschien 10 minnuten niet met ze bemoeid en hoorde ik ze ook niet, ze gedroegen zich keurig, dacht ik...
Ze waren ondertussen samen heel druk bezig geweest een tunnel onder het hek door te graven want toen ik opkeek zaten ze me beiden triomfantelijk aan te staren vanaf de andere kant van het hek.
Beiden pikzwart natuurlijk.
groet, Martine
Ik had ze 3 meter achter mij aan het hek onder een boom vastgemaakt, en ze konden geen kant op... dacht ik.
Helemaal opgaand in de wedstrijd had ik me misschien 10 minnuten niet met ze bemoeid en hoorde ik ze ook niet, ze gedroegen zich keurig, dacht ik...
Ze waren ondertussen samen heel druk bezig geweest een tunnel onder het hek door te graven want toen ik opkeek zaten ze me beiden triomfantelijk aan te staren vanaf de andere kant van het hek.
groet, Martine
Het was genieten hoor!! Leuk om het zestal in het echt te zien.
Fija is een echt moedertje hoor, zolang haar kinders in de buurt van de kist bleven was het goed, een beetje verder weg..... dan kwam ze toch maar even kijken
Ik zal kijken of ik nog aan de foto's toe kom, ook wij gaan naar een concert: Guus Meeuwis.
Fija is een echt moedertje hoor, zolang haar kinders in de buurt van de kist bleven was het goed, een beetje verder weg..... dan kwam ze toch maar even kijken
Ik zal kijken of ik nog aan de foto's toe kom, ook wij gaan naar een concert: Guus Meeuwis.
groetjes, Karin
Echt deuk heerlijk ontdeugend die twee zeg
maar de kettingen zijn nog heel 
Groetjes, Andrea
Een tunnel nog wel !!!! Wat een boefjes.
Leuk Karin, de eerste keer puppysnuffelen.
Wat zijn ze nog klein hè.
Leuk Karin, de eerste keer puppysnuffelen.
Wat zijn ze nog klein hè.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Leuk Karin en Fija dus toch een echt moedertje voor haar pups 
Groetjes, Andrea
Bedankt Martine, ik heb de groeistaat ontvangen en ga die eens goed bestuderen, maar zag zo vluchtig wel dat het aardig overeenkwam.
Druk dagje vandaag. Eerst de mensen voor de reu en die smolten gewoon en daarna Karin en familie en ook de katten moesten acte de presence geven, maar die hadden daar niet zo'n trek in.
Yuri en Wingkum kwamen ook nog voor een fotosessie.
Fija is vandaag voor het eerst wat vaker buiten de kist.
Druk dagje vandaag. Eerst de mensen voor de reu en die smolten gewoon en daarna Karin en familie en ook de katten moesten acte de presence geven, maar die hadden daar niet zo'n trek in.
Yuri en Wingkum kwamen ook nog voor een fotosessie.
Fija is vandaag voor het eerst wat vaker buiten de kist.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ik dus vanavond gebeld of we het reutje uit Loes haar nestje willen hebben, maar het probleem is dat we 2 augustus op vakantie gaan en dat zou te snel zijn en je zit met je rabies inenting. Ik heb overlegt maar we worden nu vanaf 18 augustus op de lijst gezet voor een eventuele pup dus het zal gauw september worden denk ik zo. Hoe jammer ik het ook vind van Loes haar pup ik had hem graag willen hebben.loes schreef:Even zonder dollen. Zijn jullie er dan al aan toe dan, want de wachtlijst gaat razendsnel momenteel. Dat Amsterdamse gezin dacht ook nog 1 1/2 jaar te moeten wachten. Er staan ook veel mensen op wat ze de termijnlijst noemen. Die zouden dus al aan de beurt zijn, maar het schikt nu net niet om een x-reden, deze periode dus vaak vanwege een geplande vakantie. Je moet dus niet gek kijken als jullie toch al op korte termijn gebeld worden.
Laatst gewijzigd door andrea21 op 14 jun 2009, 00:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Andrea
Ik ben ook ooit eens gebeld rond deze periode dat er een pup was.
Ik wilde verschrikkelijk graag, maar had net mijn laatste hond-loze vakantie geboekt en betaald... Het zou tenslotte nog een heel jaar duren...
Loes, hoeveel wegen de pups nu?
groet, Martine
Ik wilde verschrikkelijk graag, maar had net mijn laatste hond-loze vakantie geboekt en betaald... Het zou tenslotte nog een heel jaar duren...
Loes, hoeveel wegen de pups nu?
groet, Martine
Inderdaad heel jammer Andrea, want ik had het heel leuk gevonden, maar heerlijk voor jullie, dat het nu zo snel gaat, dat het eind van de wachttijd al in zicht is.
Ach en het zou ook wel heel erge verwennerij zijn: 2 Forumpupjes
Ach en het zou ook wel heel erge verwennerij zijn: 2 Forumpupjes
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004