Boester.
Re: Boester.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ik wist het wel....

Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Alma
En het is zelf al zo'n drolletje.....
We weten eigenlijk niet meer hoe het zonder was......
Dick heeft zich al een aantal malen vergist in de naam.....en riep Svetko......dat is bijna 10 jaar geleden.....!!!! Maar zo herkenbaar......
Hij is echt heel makkelijk en past zich aan heel veel aan. Prima in de bench, prima uit de bench, veel kinderen en visite....gewoon doorslapen of met één oog kijken of het de moeite waard is.
Met Feline is het elke dag een keer of twee feest, het lukt niet hen beiden te stoppen.....ik begin in een soort van acceptatiefase te komen....zo erg is het nu ook weer niet. Feline kan op veel punten hoog zitten maar zoekt evengoed de confrontatie op.
O,ja Boester kan nu ook lig op commando en luistert al goed naar zijn naam.
Ben benieuwd of we morgen een beetje kunnen uitslapen....Hij piept ons nooit wakker en dus wil ik weleens tot 7.30 uur slapen....
prettig weekend alvast
Alma
We weten eigenlijk niet meer hoe het zonder was......
Dick heeft zich al een aantal malen vergist in de naam.....en riep Svetko......dat is bijna 10 jaar geleden.....!!!! Maar zo herkenbaar......
Hij is echt heel makkelijk en past zich aan heel veel aan. Prima in de bench, prima uit de bench, veel kinderen en visite....gewoon doorslapen of met één oog kijken of het de moeite waard is.
Met Feline is het elke dag een keer of twee feest, het lukt niet hen beiden te stoppen.....ik begin in een soort van acceptatiefase te komen....zo erg is het nu ook weer niet. Feline kan op veel punten hoog zitten maar zoekt evengoed de confrontatie op.
O,ja Boester kan nu ook lig op commando en luistert al goed naar zijn naam.
Ben benieuwd of we morgen een beetje kunnen uitslapen....Hij piept ons nooit wakker en dus wil ik weleens tot 7.30 uur slapen....
prettig weekend alvast
Alma
Het is werkelijk ongelooflijk, zo snel dit manneke is !!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Als je er maar veel tijd in stopt.. 
Charlotte
Jullie hebben het getroffen Alma!
En zindelijk worden blijft altijd een heikel punt, maar opeens ontdek je dat het zover is 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Alma
Hoi Loes, daar ga ik ook vanuit...
Vandaag deed Boester het op de wandelingen heel goed, eigenlijk elke keer beide boodschappen, maar toch nog af en toe een plasje binnen alhoewel het lijkt of die plasjes niet zo groot meer zijn.
Ach ja, een paar weken zal het nog wel aanduren, maakt niet uit....het is zo'n lekker ding.
groetjes, Alma
Vandaag deed Boester het op de wandelingen heel goed, eigenlijk elke keer beide boodschappen, maar toch nog af en toe een plasje binnen alhoewel het lijkt of die plasjes niet zo groot meer zijn.
Ach ja, een paar weken zal het nog wel aanduren, maakt niet uit....het is zo'n lekker ding.
groetjes, Alma
-
Alma
Hoi,
vanaf het Boesterfront is het een beetje stiller geworden....het gaat allemaal prima zn gangetje en hij doet het zo goed. Het gedoe tussen kat en hond is eigenlijk wel grappig, ik corrigeer niets meer omdat ik zie dat de kat vanzelf op de grond gaat zitten om eens een robbertje te tikken en Boester vindt het super en daarna gaan ze weer allebei hun eigen plek opzoeken, nou goed hoor......ze snuffelen ook af en toe aan elkaar, we vinden het prima zo.
Net zag ik eindelijk Boester overdreven snuffelen, snel naar buiten en jawel de boodschappen kwamen eruit en een kwartier geleden piepte hij richting de achterdeur, ik weer naar buiten en toen kwam er een plas, ik hoop dat dit het begin is van de stop van de binnenplassen!!!
In de bench gaat het prima, 's nachts hoor je hem nooit en is altijd blij als we beneden komen. Gisteren voor het eerst 2,5 uur weggebleven toen we de dienst van onze kerk bezochten, ik zat wel een beetje op eieren maar hij was slaperig toen we terugkwamen en de buurman vindt het nog steeds overdreven als ik vraag of hij wat hoort.......
Boester wordt wel ondeugender en eigenwijzer en dus vraag ik me af hoe dat met 12 weken weer is, hi,hi Hij luistert wel goed naar Dick en mij maar naar de kinderen natuurlijk minder, ze doen het trouwens prima met alle regels voor Boester!!
zo, er moet er nog ééntje eten
Peter is al op de fiets, Dick zit al sinds 7.00 uur op zn werk en Inèz is logeren. Dus lekker alleen met Rhodé thuis, straks wandelen met Boester naar school.
groetjes, Alma
vanaf het Boesterfront is het een beetje stiller geworden....het gaat allemaal prima zn gangetje en hij doet het zo goed. Het gedoe tussen kat en hond is eigenlijk wel grappig, ik corrigeer niets meer omdat ik zie dat de kat vanzelf op de grond gaat zitten om eens een robbertje te tikken en Boester vindt het super en daarna gaan ze weer allebei hun eigen plek opzoeken, nou goed hoor......ze snuffelen ook af en toe aan elkaar, we vinden het prima zo.
Net zag ik eindelijk Boester overdreven snuffelen, snel naar buiten en jawel de boodschappen kwamen eruit en een kwartier geleden piepte hij richting de achterdeur, ik weer naar buiten en toen kwam er een plas, ik hoop dat dit het begin is van de stop van de binnenplassen!!!
In de bench gaat het prima, 's nachts hoor je hem nooit en is altijd blij als we beneden komen. Gisteren voor het eerst 2,5 uur weggebleven toen we de dienst van onze kerk bezochten, ik zat wel een beetje op eieren maar hij was slaperig toen we terugkwamen en de buurman vindt het nog steeds overdreven als ik vraag of hij wat hoort.......
Boester wordt wel ondeugender en eigenwijzer en dus vraag ik me af hoe dat met 12 weken weer is, hi,hi Hij luistert wel goed naar Dick en mij maar naar de kinderen natuurlijk minder, ze doen het trouwens prima met alle regels voor Boester!!
zo, er moet er nog ééntje eten
groetjes, Alma
Een lot uit de loterij
Leuk hoor, kat en hond.
Onze kat Knudde speelde ook met Sam.
Uiteindelijk bleef zij altijd mooi midden op het grasveld zitten en Sam rende er als een dolle omheen. En Knudde keek prinsessenheerlijk om zich heen...zo van....gek beest...wat een gedoe...
(Wel 20 jr. geleden.)
Leuk hoor, kat en hond.
Onze kat Knudde speelde ook met Sam.
Uiteindelijk bleef zij altijd mooi midden op het grasveld zitten en Sam rende er als een dolle omheen. En Knudde keek prinsessenheerlijk om zich heen...zo van....gek beest...wat een gedoe...
(Wel 20 jr. geleden.)
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Het helpt ook altijd wel als de kat gaat liggen. Als ie wegrent, lokt dat juist weer wat uit.
Ik vind het ook erg leuk om twee honden en twee katten te hebben. We wandelen elke dag met z'n allen.
Ik zie vaak dat vooral het streepjes-poesje kopjes geeft aan de honden.
Ik vind het ook erg leuk om twee honden en twee katten te hebben. We wandelen elke dag met z'n allen.

Goh, dat gaat echt gesmeerd bij jullie
.
Charlotte
Boester bijna zindelijk, snel hoor. Mooi dat hij het al aan gaat geven.
Leuk die verhalen van kat en hond. Hier gaat dat ook erg goed, Sarie geeft ook vaak kopjes aan Lisa en ze liggen veel samen in de mand. Niet tegen elkaar aan, dat wil Lisa niet, dan schuift ze een stukje op.
Leuk die verhalen van kat en hond. Hier gaat dat ook erg goed, Sarie geeft ook vaak kopjes aan Lisa en ze liggen veel samen in de mand. Niet tegen elkaar aan, dat wil Lisa niet, dan schuift ze een stukje op.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Phoebe was met 11,5 weken zindelijk.
Boester doet het hartstikke goed! Geweldig om hem bijna dagelijks te kunnen volgen. Ik kan niet wachten tot ik hem terug zie.
Vooral blijven schrijven, Alma! Geef Boester maar een dikke knuffel van ons.
Boester doet het hartstikke goed! Geweldig om hem bijna dagelijks te kunnen volgen. Ik kan niet wachten tot ik hem terug zie.
Vooral blijven schrijven, Alma! Geef Boester maar een dikke knuffel van ons.
-
Alma
Doe ik hoor!!! Het is echt een schatje.
Leuk om te weten dat Phoebe met 11,5 week zindelijk was. Ik weet eigenlijk toch niet goed of een hond dit uiteindelijk echt gaat snappen, maar ik heb sinds het piepje vanmorgen in de gaten dat er wat aan het veranderen is. We hebben dus nog een kleine 1,5 week!!!
Boester ligt ook heerlijk rustig in de tuin te slapen en dan verdwijnt hij weer eens naar binnen en gaat lekker in zn mandje liggen.
Toevallig dacht ik vanmiddag dat ik hem hoorde blaffen tegen mijn mokken op een laag tafeltje.......dat klonk wel grappig maar ik hoop dat ie het wel binnen de perken houdt, hi,hi
Wanneer komt Lieve-Suus logeren?
Ben benieuwd hoe hoog die hondjes al zijn, toevalling heb ik een meetlat bij Boester gehouden vanmorgen........25 cm.
groetjes, Alma
Leuk om te weten dat Phoebe met 11,5 week zindelijk was. Ik weet eigenlijk toch niet goed of een hond dit uiteindelijk echt gaat snappen, maar ik heb sinds het piepje vanmorgen in de gaten dat er wat aan het veranderen is. We hebben dus nog een kleine 1,5 week!!!
Boester ligt ook heerlijk rustig in de tuin te slapen en dan verdwijnt hij weer eens naar binnen en gaat lekker in zn mandje liggen.
Toevallig dacht ik vanmiddag dat ik hem hoorde blaffen tegen mijn mokken op een laag tafeltje.......dat klonk wel grappig maar ik hoop dat ie het wel binnen de perken houdt, hi,hi
Wanneer komt Lieve-Suus logeren?
Ben benieuwd hoe hoog die hondjes al zijn, toevalling heb ik een meetlat bij Boester gehouden vanmorgen........25 cm.
groetjes, Alma
-
Alma
Vandaag was het weer bal met Boestertje.....net in de tuin alles gedaan en is 1 sec. binnen en plast meteen weer een plasje op het kleed.
Het lijkt wel of hij dan niet is uitgeplast.
Voor de rest geen klagen, hij begint wel wat te protesteren als hij overdag in de bench moet, bv vanmorgen fftjes van 9.15-10.15 dan kan ik snel stofzuigen en boven wat rommelen en dan piept hij toch wel als ik beneden kom.....
Dan doe ik natuurlijk alsof hij lucht is en daarna mag hij er pas uit.
Vanavond weer cursus, tenminste als het niet met bakken naar beneden komt.
Heb er weer zin in, ben alleen superdepuper moe vandaag en zou alleen maar willen slapen.....
Ja, we gaan gewoon te laat naar bed en te vroeg op......
Ook is er morgen de test van Peter......het maalt toch steeds een beetje door...
Een piekeraar ben ik nooit geweest maar deze dagen vind ik wel erg spannend.
Gelukkig kan ik met Boester lekker ontspannen met wandelen!!!!
groetjes, Alma
Het lijkt wel of hij dan niet is uitgeplast.
Voor de rest geen klagen, hij begint wel wat te protesteren als hij overdag in de bench moet, bv vanmorgen fftjes van 9.15-10.15 dan kan ik snel stofzuigen en boven wat rommelen en dan piept hij toch wel als ik beneden kom.....
Dan doe ik natuurlijk alsof hij lucht is en daarna mag hij er pas uit.
Vanavond weer cursus, tenminste als het niet met bakken naar beneden komt.
Heb er weer zin in, ben alleen superdepuper moe vandaag en zou alleen maar willen slapen.....
Ja, we gaan gewoon te laat naar bed en te vroeg op......
Ook is er morgen de test van Peter......het maalt toch steeds een beetje door...
Een piekeraar ben ik nooit geweest maar deze dagen vind ik wel erg spannend.
Gelukkig kan ik met Boester lekker ontspannen met wandelen!!!!
groetjes, Alma
-
Renate
Laat je niet gek maken door die zindelijkheid, Alma. Maar ik begrijp wel dat je ervan baalt. Ik heb me destijds op Phoebe's zindelijkheid helemaal blind gestaard. Ik heb mezelf beloofd om het een volgende keer niet meer zo zwaar op te pakken.
Boester maakt het je gewoon een paar dagen moeilijk, zodat hij de andere dagen extra beloond wordt
Als ik deze week nog in de buurt van onze bank kom (ik zit nu nonstop achter de pc)
, zal ik de groeicurve van Phoebe aan je doorsturen. Onze DA had toen een puppieprogramma (soort consultatiebureau) waar wij aan mee gedaan hebben.
Volgens mij heb ik het waarom en hoe van de test van Peter gemist. Wat is het voor iets Alma?
Lieve-Suus komt 26 juli voor 3 weken naar ons. Ik zal haar dan wel een keer meten en wegen om te vergelijken.
Succes met Boester!
Boester maakt het je gewoon een paar dagen moeilijk, zodat hij de andere dagen extra beloond wordt
Als ik deze week nog in de buurt van onze bank kom (ik zit nu nonstop achter de pc)
Volgens mij heb ik het waarom en hoe van de test van Peter gemist. Wat is het voor iets Alma?
Lieve-Suus komt 26 juli voor 3 weken naar ons. Ik zal haar dan wel een keer meten en wegen om te vergelijken.
Succes met Boester!
-
Alma
bedankt, prettig om ervaringen te horen......ik zal het tegen Boester zeggen dat ie me niet gek moet maken, hi,hi
Leuk als je die curve kan sturen! Hoe groot is Phoebe nu eigenlijk?
Ik stuur je even een mailtje voor je vraag over Peet.
groetjes, Alma
Leuk als je die curve kan sturen! Hoe groot is Phoebe nu eigenlijk?
Ik stuur je even een mailtje voor je vraag over Peet.
groetjes, Alma