Vandaag met Boester naar de DA geweest. Achterin mijn auto en rijden maar...
In de wachtkamer een beetje piepen van alle luchtjes maar bij de DA aangekomen heerlijk gesmuld van steeds weer opnieuw een heerlijk brokje van de DA. De prik heeft ie niet eens gemerkt.
Hij was nog steeds gezond, wat een opluchting Renate

, zn melkgebit compleet en hij zag er goed uit. Hij weegt nu 2800 gram.
Over 3 weken de laatste prik + prik voor buitenland en dan kunnen we de koffers pakken...
Na de DA voor het eerst op de koffie bij mijn ma, Rhodé was mee want de dames zijn hier nog vrij.
Hij gedroeg zich voorbeeldig, ik legde een handdoek neer onder de tafel en na een beetje gespeeld en gedronken te hebben ging hij lekker slapen. Leuk om na zo'n lange tijd weer een smous in de tuin van mijn ma te zien.......
Ik heb trouwens nu wel door dat ie helemaal flipt als ie moet plassen of een grote boodschap moet doen......dan gaat ie als een idioot rondjes rennen, zo ook bij mijn ma in de tuin. Ik was net met hem uitgeweest en toen deed ie ook al zo raar voordat hij moest, wel handig om te weten......zijn er meer van die rare snuiters?
Volgens mij doet hij dit omdat hij thuis of in de achtertuin wil.....dan heeft Boester echt wel pech gehad vandaag, het klapstoelprincipe van Mary werkt erg goed....
Vanmiddag ga ik hem weer een poosje in de bench alleen laten, moet even naar de bieb.
O,ja over die knietjes kon de DA nog weinig zinnigs zeggen, nu zijn ze prima.
Laten we het daar voorlopig maar op houden
groetjes, Alma