Hoop toch dat het uitgesproken kan worden, want ruzie is heel vervelend.
Klets-topic
Re: Klets-topic
Getver Martine wat erg. Het is asociaal gedrag van je buren. Jochie kan het niet helpen dat hij zulke ouders heeft, kan later leuk op zijn jeugd terug kijken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Martine, ook ik erger mee steeds meer aan het gedrag van anderen en dat komt volgens mij inderdaad omdat je ouder wordt.Verdraagzaamheid en sociaal gedrag is een raar ding denk ik.
Zelf kom ik uit NH en daar is over het algemeen alles recht voor zijn raap terwijl hier schijnheiligheid hoogtij viert.
Ook hier loopt een meisje dat de boel loopt te zieken.Komt thuis met de wildste verhalen over wie wat gedaan heeft (wat niet waar is) de gevolgen kun je wel raden
Iedereen heeft ruzie met iedereen.Ben blij dat ik het nooit verder heb gebracht als een praatje en de jaarlijkse bbq natuurlijk
Maar het is niet leuk dat je stank voor dank krijgt voor het opletten van je buurjongetje.Maar inderdaad als je ze erop aan zou spreken worden ze nog boos ook.
Zelf kom ik uit NH en daar is over het algemeen alles recht voor zijn raap terwijl hier schijnheiligheid hoogtij viert.
Ook hier loopt een meisje dat de boel loopt te zieken.Komt thuis met de wildste verhalen over wie wat gedaan heeft (wat niet waar is) de gevolgen kun je wel raden
Iedereen heeft ruzie met iedereen.Ben blij dat ik het nooit verder heb gebracht als een praatje en de jaarlijkse bbq natuurlijk
Maar het is niet leuk dat je stank voor dank krijgt voor het opletten van je buurjongetje.Maar inderdaad als je ze erop aan zou spreken worden ze nog boos ook.

Negatieve aandacht is ook aandacht meestal bij zulke kinderen, ik snap niet als mensen te druk voor kinderen hebben wel kinderen op de wereld zetten en doe je dat dan zorg dan voor goede opvang en ja dat kost vaak geld. Wij hebben er altijd voor gezorgd dat we de kinderen zelf opvingen en alle vriendjes mochten binnen spelen en mee eten als het zo uit kwam maar andersom kon het maar zelden. Maarja ik vind deze maatschappij vaak heel erg het draait allemaal om geld mensen willen mooie vakanties, auto's enz enz en dan ook nog kinderen die vaak dan op de laatste plaats komen.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ik heb er zojuist wat van gezegd, en dat kostte me best wel veel moeite...
Ik heb de jongens uitgelegd dat ik blij ben met hun vriendschap, maar dat ze daardoor geen ruimte meer overlaten voor andere vriendjes en dat ik het niet gezond vind gezien het leeftijdsverschil van 3 jaar. Welke vorm we deze vriendschap gaan geven weet ik nog niet, dat vind ik ook heel moeilijk, maar zeker niet meer elke dag. Afgezien van het feit dat Coen ook nog eens huiswerk heeft en dat daar niet veel van terecht komt, behalve met heel veel strijd...
Het is de laatste tijd zo dat het buurjochie elke dag met mijn kinderen mee uit school naar huis loopt en steevast bij ons naar binnen loopt om wat aan tafel met ons mee te drinken. Nu is het niet zo dat hij hier niet mag komen, maar ik vind dit teveel van het goede. Ik kan verd... nooit alleen met mijn eigen kinderen de dag doornemen, altijd zit hij erbij. Natuurlijk vraag ik of zijn moeder weet dat hij hier zit, maar hij zegt dat ze het goed vindt. Nou ik niet meer! Ik heb zijn moeder al in geen tijden gesproken, ze ontloopt me gewoon. Ook op mijn mail van ruim een maand geleden heb ik nog steeds geen reactie gekregen. Misschien irriteert me dit nog het meeste...
Dan maar het heft in eigen hand...
Voor school, tussen de middag, na school en na het eten zie ik zijn hoofd voor het raam om te kijken of hij al kan aanbellen, dit is echt heel erg vervelend.
Ik vind 1 of 2 keer spelen in de week prima, maar aan dat geclaim moet een einde komen. Gelukkig gaat Coen volgend jaar naar een andere school; dan zal het contact waarschijnlijk flink afnemen. Als ik dit stukje over een jaar teruglees, moet ik er waarschijnlijk zelfs om lachen...
groet, Martine
Ik heb de jongens uitgelegd dat ik blij ben met hun vriendschap, maar dat ze daardoor geen ruimte meer overlaten voor andere vriendjes en dat ik het niet gezond vind gezien het leeftijdsverschil van 3 jaar. Welke vorm we deze vriendschap gaan geven weet ik nog niet, dat vind ik ook heel moeilijk, maar zeker niet meer elke dag. Afgezien van het feit dat Coen ook nog eens huiswerk heeft en dat daar niet veel van terecht komt, behalve met heel veel strijd...
Het is de laatste tijd zo dat het buurjochie elke dag met mijn kinderen mee uit school naar huis loopt en steevast bij ons naar binnen loopt om wat aan tafel met ons mee te drinken. Nu is het niet zo dat hij hier niet mag komen, maar ik vind dit teveel van het goede. Ik kan verd... nooit alleen met mijn eigen kinderen de dag doornemen, altijd zit hij erbij. Natuurlijk vraag ik of zijn moeder weet dat hij hier zit, maar hij zegt dat ze het goed vindt. Nou ik niet meer! Ik heb zijn moeder al in geen tijden gesproken, ze ontloopt me gewoon. Ook op mijn mail van ruim een maand geleden heb ik nog steeds geen reactie gekregen. Misschien irriteert me dit nog het meeste...
Dan maar het heft in eigen hand...
Voor school, tussen de middag, na school en na het eten zie ik zijn hoofd voor het raam om te kijken of hij al kan aanbellen, dit is echt heel erg vervelend.
Ik vind 1 of 2 keer spelen in de week prima, maar aan dat geclaim moet een einde komen. Gelukkig gaat Coen volgend jaar naar een andere school; dan zal het contact waarschijnlijk flink afnemen. Als ik dit stukje over een jaar teruglees, moet ik er waarschijnlijk zelfs om lachen...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik zou zeker niet zonder echt een afspraak te hebben altijd andermans kind opvangen. Het is ook nog een hele verantwoordelijkheid. Mensen die zelf hun verantwoordelijkheid niet nemen, hebben meestal wel de gotspé om als er bijv. een ongeluk(je) in jouw huis gebeurt, er een hele toestand van te maken.
Zoals de situatie nu bij jullie is, is het gewoon buitenschoolse opvang .
Zoals de situatie nu bij jullie is, is het gewoon buitenschoolse opvang .
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Dus stuur je nogmaals een mail, dit keer met een prijskaartje.loes schreef:Zoals de situatie nu bij jullie is, is het gewoon buitenschoolse opvang .
Volgens mij komt er dan wel aktie.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Prima plan Martine.
Twee keer per week en op een tijdstip dat jij bepaald!!
Verder geen gedoe.
Dit is te dol.
Zo hoeven die ouders ook niet na te denken over hun verantwoordelijkheid.
Twee keer per week en op een tijdstip dat jij bepaald!!
Verder geen gedoe.
Dit is te dol.
Zo hoeven die ouders ook niet na te denken over hun verantwoordelijkheid.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Martine
Ben benieuwd of je hier nu een reactie op gaat krijgen. Wel lastig voor die ouders hoor, moeten ze hun eigen kind gaan opvangen.
Dat van een rekening sturen zoals Mary voorstelt,
vind ik wel een goeie.
Ben benieuwd of je hier nu een reactie op gaat krijgen. Wel lastig voor die ouders hoor, moeten ze hun eigen kind gaan opvangen.
Dat van een rekening sturen zoals Mary voorstelt,
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Had ik ook al aan gedacht; ik zag het al helemaal voor me...
Een andere gedachte was om zijn paspoort ook maar te vragen, dan maken we het gelijk officiëel, en om alimentatie te gaan vragen...
Een andere gedachte was om zijn paspoort ook maar te vragen, dan maken we het gelijk officiëel, en om alimentatie te gaan vragen...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
-
Renate
Ik moet nodig gaan shoppen vandaag. De meiden zien eruit om te huilen in hun zomerkleren. Maatje 98/104 kan echt niet meer met goed fatsoen
Tussen de logopedie van Dana en de equitherapie van Romy maar naar de H&M, C&A, Sengers, Hema, Van Stal en Didi (bij de laatste kijken, kwijlen, niks kopen)
"Màmaah! Ik wil dat shirt niet aan, want 'dat zit zo klein'. Ik krijg het niet uit voor de gym." Aldus een boze Dana
Romy loopt gelaten rond in haar 'navelshirtjes' waar tot míjn ergernis soms ook haar pamper nog tussendoor schiet
Romy zelf doet het niets.
Voor Romy moet ik een paar dunne zomerbroeken/leggings kopen. Zij heeft last van exzeem en waterwratjes (wat een smerige dingen zijn dat
! ) in haar knieholten en kan er maar niet vanaf blijven.
Vandaag is het kijkdag bij equitherapie. Mijn ouders komen de kunsten van Romy bekijken. Dana wordt door Martijns moeder uit school gehaald.
Vanmiddag moet ik helaas achter de pc voor het uitwerken/voorbereiden van mijn stagelessen volgende week, maar als het heel mooi weer blijft, maak ik wel een ruwe opzet in de speeltuin terwijl Romy zich daar vermaakt.
Ik verwacht dat Dana bij oma-van-de-knikkers blijft hangen
Tussen de logopedie van Dana en de equitherapie van Romy maar naar de H&M, C&A, Sengers, Hema, Van Stal en Didi (bij de laatste kijken, kwijlen, niks kopen)
"Màmaah! Ik wil dat shirt niet aan, want 'dat zit zo klein'. Ik krijg het niet uit voor de gym." Aldus een boze Dana
Romy loopt gelaten rond in haar 'navelshirtjes' waar tot míjn ergernis soms ook haar pamper nog tussendoor schiet
Romy zelf doet het niets.
Voor Romy moet ik een paar dunne zomerbroeken/leggings kopen. Zij heeft last van exzeem en waterwratjes (wat een smerige dingen zijn dat
Vandaag is het kijkdag bij equitherapie. Mijn ouders komen de kunsten van Romy bekijken. Dana wordt door Martijns moeder uit school gehaald.
Vanmiddag moet ik helaas achter de pc voor het uitwerken/voorbereiden van mijn stagelessen volgende week, maar als het heel mooi weer blijft, maak ik wel een ruwe opzet in de speeltuin terwijl Romy zich daar vermaakt.
Ik verwacht dat Dana bij oma-van-de-knikkers blijft hangen
Alle 'gewone' dingen dringen zich weer massaal op Renate
Succes en hopelijk lekker weer en in de speeltuin.
Succes en hopelijk lekker weer en in de speeltuin.
-
Alma
Succes met je voorbereidingen in de speeltuin! Het is in ieder geval heerlijk weer.
Peter gaat dit weekend met onze tienerclub kamperen op een pinksterconferentie met nog 17.000 ander mensen.....en heeft dus echt mazzel met dit weer.
Zelf heb ik vanmiddag een bruiloft en morgen een hele hoop dingen die ik moet doen en opruimen omdat dit met Boester allemaal wat vertraagt
Zondagmiddag komt Dick zijn ma hier en maandag hebben we een verjaardag bij een vriendin en dan mag ik Boester meenemen om lekker daar in de tuin zich te gedragen
's middags Peter weer ophalen!!!
Echt balen hoor, Peter gaat werkelijk blijven zitten in 3 VWO, ik ben blij dat Boester alles een beetje afleidt....Als hij nog meer slechte cijfers haalt kan hij misschien niet eens doorstromen naar 4 Havo......Vandaag belt de orthopedagoog voor een afspraak voor een test......Verder zit Peter goed in zijn velletje en geniet volop van Boester. Boester pakt hem trouwens altijd aan zijn sokken als hij thuiskomt en wil die gewoon uittrekken, dit probeer ik af te leren alleen is dat nog niet gelukt
groetjes, Alma
Peter gaat dit weekend met onze tienerclub kamperen op een pinksterconferentie met nog 17.000 ander mensen.....en heeft dus echt mazzel met dit weer.
Zelf heb ik vanmiddag een bruiloft en morgen een hele hoop dingen die ik moet doen en opruimen omdat dit met Boester allemaal wat vertraagt
Zondagmiddag komt Dick zijn ma hier en maandag hebben we een verjaardag bij een vriendin en dan mag ik Boester meenemen om lekker daar in de tuin zich te gedragen
's middags Peter weer ophalen!!!
Echt balen hoor, Peter gaat werkelijk blijven zitten in 3 VWO, ik ben blij dat Boester alles een beetje afleidt....Als hij nog meer slechte cijfers haalt kan hij misschien niet eens doorstromen naar 4 Havo......Vandaag belt de orthopedagoog voor een afspraak voor een test......Verder zit Peter goed in zijn velletje en geniet volop van Boester. Boester pakt hem trouwens altijd aan zijn sokken als hij thuiskomt en wil die gewoon uittrekken, dit probeer ik af te leren alleen is dat nog niet gelukt
groetjes, Alma
Sokken en smouzen....daar is al veel over geschreven...
Ik ben uiteindelijk over gegaan tot het uittrekken, even rondje lopen en dan braaf afgeven voor een brokje.
Nu wil Stapper alleen nog met mijn klompsokken een gek rondje als ik thuis kom.
En de vuile was hè...niet te stuiten, sokken en ondergoed.....ook des smous.
Ik ben uiteindelijk over gegaan tot het uittrekken, even rondje lopen en dan braaf afgeven voor een brokje.
Nu wil Stapper alleen nog met mijn klompsokken een gek rondje als ik thuis kom.
En de vuile was hè...niet te stuiten, sokken en ondergoed.....ook des smous.
Shop ze, Renate! Zijn naveltruitjes dan niet meer in de mode?
Alma, balen van dat blijven zitten. Soms is het wel eens ergens goed voor misschien. Onze Nina is ook een keer blijven zitten in VWO 5, geloof ik. Ik wil maar zeggen: je vergeet het ook zo weer als ze eenmaal weer gewend zijn aan de nieuwe situatie. Heel fijn, dat Peter wel goed in z'n vel zit!
Inmiddels hebben wij nu twee 'schoonzoons' met het stempel ADD. Op zich wel fijn als er iets onderkend wordt en vastgesteld wordt waardoor studievertraging ontstaat. Aan de andere kant, denk ik, dat we allemaal wel een of ander stempel kunnen krijgen.
Hier geen problemen meer met de vuile was (die heb ik net buiten gehangen
) en dat terwijl Vera er heel gek op was.
Alma veel plezier met alle festiviteiten!
Iedereen maar lekker genieten van het mooie weer!
(Ik zit weer veel te lang achter de laptop!)
Alma, balen van dat blijven zitten. Soms is het wel eens ergens goed voor misschien. Onze Nina is ook een keer blijven zitten in VWO 5, geloof ik. Ik wil maar zeggen: je vergeet het ook zo weer als ze eenmaal weer gewend zijn aan de nieuwe situatie. Heel fijn, dat Peter wel goed in z'n vel zit!
Inmiddels hebben wij nu twee 'schoonzoons' met het stempel ADD. Op zich wel fijn als er iets onderkend wordt en vastgesteld wordt waardoor studievertraging ontstaat. Aan de andere kant, denk ik, dat we allemaal wel een of ander stempel kunnen krijgen.
Hier geen problemen meer met de vuile was (die heb ik net buiten gehangen
Alma veel plezier met alle festiviteiten!
Iedereen maar lekker genieten van het mooie weer!
(Ik zit weer veel te lang achter de laptop!)

Maurice is ook een keer blijven zitten, soms is dat nodig.
En dat Peter goed in zijn vel zit is heel belangrijk.
Sokken en de was, daar kijkt Lisa niet naar om.
Fijne dag vandaag Alma.
Renate om buiten te kunnen zitten met je "huiswerk" is al heel fijn, het blijft nog mooi weer gelukkig. Shop ze vanmiddag.
Mogenochtend een fotoles in de natuur, is ook niet verkeerd. Smiddags en klein deel avond naar Maurice, Iona en de meiden. Iona was dinsdag jarig en Julie wordt morgen al weer twee jaar.
Zondag is er een thuiswedstrijd voor ons flyball team, we helpen de baan opbouwen en tenten neerzetten. Dat betekent dat we om 6.30 op het veld zullen lopen. We zijn dus eerste Pinksterdag de hele dag van de straat
Na afloop gaan we met de groep (vrijwilligers) gezellig napraten en halen chinees.
Tweede pinksterdag gaan we een dagje naar Roermond, niet naast de deur. Maar wel erg leuk. Lies gaat gezellig mee.
En dat Peter goed in zijn vel zit is heel belangrijk.
Sokken en de was, daar kijkt Lisa niet naar om.
Fijne dag vandaag Alma.
Renate om buiten te kunnen zitten met je "huiswerk" is al heel fijn, het blijft nog mooi weer gelukkig. Shop ze vanmiddag.
Mogenochtend een fotoles in de natuur, is ook niet verkeerd. Smiddags en klein deel avond naar Maurice, Iona en de meiden. Iona was dinsdag jarig en Julie wordt morgen al weer twee jaar.
Zondag is er een thuiswedstrijd voor ons flyball team, we helpen de baan opbouwen en tenten neerzetten. Dat betekent dat we om 6.30 op het veld zullen lopen. We zijn dus eerste Pinksterdag de hele dag van de straat
Na afloop gaan we met de groep (vrijwilligers) gezellig napraten en halen chinees.
Tweede pinksterdag gaan we een dagje naar Roermond, niet naast de deur. Maar wel erg leuk. Lies gaat gezellig mee.
Wij halen morgenochtend om 10.00 uur ons nieuwe sleurhutje op, en rijden vervolgens door naar een minicamping in het plaatje Zeeland.
In de loop van morgenmiddag willen we bij Wilke-Wigley in Schaijk de stamboom gaan brengen. Zondag hoop ik vooral te kunnen luieren op de camping.
Maandag moeten we natuurlijk weer afbreken en naar huis.
Mike gaat met de scouting groep 'even' naar München, Marijn moet met pappie en mammie mee.
Ga je shoppen in Remunj Erna?
Dat is inderdaad niet naast de deur voor je.
In de loop van morgenmiddag willen we bij Wilke-Wigley in Schaijk de stamboom gaan brengen. Zondag hoop ik vooral te kunnen luieren op de camping.
Maandag moeten we natuurlijk weer afbreken en naar huis.
Mike gaat met de scouting groep 'even' naar München, Marijn moet met pappie en mammie mee.
Ga je shoppen in Remunj Erna?
Dat is inderdaad niet naast de deur voor je.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wat een activiteiten allemaal: leuk!
Alvast gefeliciteerd met Julie! Wat gaat het toch hard... En nog met je schoondochter!
Fotoles buiten.
Succes met de fly-ball!
Doe de groetjes aan mijn tante in Roermond, Erna!
Kamperen met de nieuwe sleurhut met dit weer! En een puppe-kind opzoeken!
Alvast gefeliciteerd met Julie! Wat gaat het toch hard... En nog met je schoondochter!
Fotoles buiten.
Doe de groetjes aan mijn tante in Roermond, Erna!
Kamperen met de nieuwe sleurhut met dit weer! En een puppe-kind opzoeken!

-
Renate
Allemaal een fijn pinksterweekend.
Ik vrees voor het onze. Romy is aan de diarree en ligt als een dood vogeltje op de bank.
Geen kijkdag bij equitherapie en geen speeltuin dus. Jammer.
Dana blijft bij oma-van-de-knikkers slapen. Ik hoop maar dat zij geen diarree krijgt. Ik had een dagje efteling gepland voor aanstaande woensdag.
Ik vrees voor het onze. Romy is aan de diarree en ligt als een dood vogeltje op de bank.
Geen kijkdag bij equitherapie en geen speeltuin dus. Jammer.
Dana blijft bij oma-van-de-knikkers slapen. Ik hoop maar dat zij geen diarree krijgt. Ik had een dagje efteling gepland voor aanstaande woensdag.
Wat een plannen allemaal.
Erna, Roermond....je komt dan praktisch bij ons over de stoep!
Helaas gaan wij naar Amersfoort, jullie kant op...bizar....
Mijn broer is maandag jarig, en via Vught, we pikken dan mijn moeder op en even een bezoekje aan Ton zijn vader, gaan we naar A'foort.
Jammer, anders had je even snel een bakkie kunnen komen doen, mits dat bij de verdere plannen paste natuurlijk.
Renate ik hoop dat dit niet het pinksterweekeinde gaat worden voor jullie, met zieke kinderen. Beterschap voor de kleine meid.
Een heel fijn weekend allemaal.
Maartje is vorig jaar ook blijven zitten in 3 VWO, zag het helemaal niet meer zitten, en kon zelfs niet naar 4 HAVO.
Het gaat nu heel goed met haar, ze wil zelfs diergeneeskunde gaan studeren. Ik denk dat het allemaal te snel ging. Puberen, leren, vriendjes etc. en dan is een jaartje wat minder op je tenen lopen wel lekker, daar krijg je weer zelfvertrouwen van.
Erna, Roermond....je komt dan praktisch bij ons over de stoep!
Helaas gaan wij naar Amersfoort, jullie kant op...bizar....
Mijn broer is maandag jarig, en via Vught, we pikken dan mijn moeder op en even een bezoekje aan Ton zijn vader, gaan we naar A'foort.
Jammer, anders had je even snel een bakkie kunnen komen doen, mits dat bij de verdere plannen paste natuurlijk.
Renate ik hoop dat dit niet het pinksterweekeinde gaat worden voor jullie, met zieke kinderen. Beterschap voor de kleine meid.
Een heel fijn weekend allemaal.
Maartje is vorig jaar ook blijven zitten in 3 VWO, zag het helemaal niet meer zitten, en kon zelfs niet naar 4 HAVO.
Het gaat nu heel goed met haar, ze wil zelfs diergeneeskunde gaan studeren. Ik denk dat het allemaal te snel ging. Puberen, leren, vriendjes etc. en dan is een jaartje wat minder op je tenen lopen wel lekker, daar krijg je weer zelfvertrouwen van.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Nou, het gaat zeker allemaal heel snel.
Moeilijk hoor, puber zijn.
En op je tenen lopen is het zeker.
Onze oudste kleindochter wordt binnenkort 12 en gaat naar de middelbare school.
En puberen !!!!! Wat heeft ze het moeilijk.
Allemaal weer gezellige dagen!!!
Moeilijk hoor, puber zijn.
En op je tenen lopen is het zeker.
Onze oudste kleindochter wordt binnenkort 12 en gaat naar de middelbare school.
En puberen !!!!! Wat heeft ze het moeilijk.
Allemaal weer gezellige dagen!!!