Klets-topic
-
Renate
Ja er zitten nu in totaal 6 kindjes in Romy's klas. In de loop van het jaar kan het nog oplopen tot 8 a 9 kinderen. Ik denk dat ze de andere kindjes er uit privacy-redenen niet opgezet hebben. Dat vind ik wel makkelijk, want zo kan ik de foto's voor onze site gebruiken.
- de foto's zijn eigenlijk gemaakt om een weekkalender voor Romy te maken-
- de foto's zijn eigenlijk gemaakt om een weekkalender voor Romy te maken-
-
Renate
-
Renate
Ja hoor, ik kijk gewoon af,
Heb je het wel eens geprobeerd Renate, wol of vilt. Eigenlijk zou je daar juist geen zweetvoeten in moeten krijgen, omdat het ademt. Katoen of wol. Als het maar natuurlijk materiaal is. Zeggen ze,want wij zijn van de stam der droogvoeten. Dus
Heb je het wel eens geprobeerd Renate, wol of vilt. Eigenlijk zou je daar juist geen zweetvoeten in moeten krijgen, omdat het ademt. Katoen of wol. Als het maar natuurlijk materiaal is. Zeggen ze,want wij zijn van de stam der droogvoeten. Dus
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Nee, eerlijk gezegd nooit geprobeerd, Jeanette.
Ik weet de zwetende voeten van de meiden echt aan de warmte, want volgens mij gebruikt Rohde alleen natuurproducten (katoen, vilt en wol) en toch krijgt met name Romy in de warmere sloffen zweetvoeten.
Ik durfde ze dus niet te nemen, maar ze waren echt heel leuk! Misschien dat ik het op een ander jaar ooit voor Dana probeer (Rohde houdt ongeveer 3 jaar dezelfde collectie), want die is minder zweterig.
Ik weet de zwetende voeten van de meiden echt aan de warmte, want volgens mij gebruikt Rohde alleen natuurproducten (katoen, vilt en wol) en toch krijgt met name Romy in de warmere sloffen zweetvoeten.
Ik durfde ze dus niet te nemen, maar ze waren echt heel leuk! Misschien dat ik het op een ander jaar ooit voor Dana probeer (Rohde houdt ongeveer 3 jaar dezelfde collectie), want die is minder zweterig.
-
Renate
-
Renate
Ik hoorde van Mirjams man dat ze al een aantal dagen in het ziekenhuis ligt. Mirjam (van Whoopi) is geopereerd aan de bijholten in haar gezicht en daar zijn complicaties bij gekomen. Misschien dat ze woensdag naar huis mag.
Als het lukt met de levering van de matrassen voor Dana en Romy ga ik haar straks even opzoeken in het ziekenhuis. Ik hoop maar dat ze snel beter is.
Als het lukt met de levering van de matrassen voor Dana en Romy ga ik haar straks even opzoeken in het ziekenhuis. Ik hoop maar dat ze snel beter is.
Wat akelig!
Als je gaat, wens haar maar het beste van me.
Als je gaat, wens haar maar het beste van me.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Renate
Hoi Renate
Ook van harte beterschap voor Mirjam natuurlijk.
Naar hoor, bijholtes gedoe. Ik hoop dat ze niet te lang hoofdpijn heeft.
Groetjes en sterkte voor haar.
De zooltjes zijn misschien met latex behandeld???
Dat doen ze soms om uitglijden te voorkomen. Je kunt dat vloeibaar kopen in een hobby zaak.
Maar ik vindt het een hoop gedoe en maak eigenlijk alleen maar baby slofjes.
Bovendien ademen ze dan zeker minder, dus toch kleine zweetvoetjes
Met de meisjes alles op rolletjes op school

Ook van harte beterschap voor Mirjam natuurlijk.
Naar hoor, bijholtes gedoe. Ik hoop dat ze niet te lang hoofdpijn heeft.
Groetjes en sterkte voor haar.
De zooltjes zijn misschien met latex behandeld???
Dat doen ze soms om uitglijden te voorkomen. Je kunt dat vloeibaar kopen in een hobby zaak.
Maar ik vindt het een hoop gedoe en maak eigenlijk alleen maar baby slofjes.
Bovendien ademen ze dan zeker minder, dus toch kleine zweetvoetjes
Met de meisjes alles op rolletjes op school
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
Renate
-
Renate
Ik ga Mirjam woensdag bellen, Ariënne. Vandaag en morgen komt het er niet van, want Romy moet ook in haar grote bed vanavond, dus de babykamer moet uit elkaar en ik moet nodig overal poetsen en opruimen, want morgen is onze fotoreportage voor Groter Groeien en de stylist wil in onze kasten neuzen (:hmm:) voor de juiste kleding.
Mirjam is echt hard ziek geweest. Ik heb haar ook nog niet op MSN gezien, dus haar hoofd zal er nog wel niet naar staan. Ik heb jullie groetjes en beterschapswensen wel doorgegeven.
Misschien meldt ze zichzelf eerder en anders horen jullie het woensdag wel weer via mij.
Mirjam is echt hard ziek geweest. Ik heb haar ook nog niet op MSN gezien, dus haar hoofd zal er nog wel niet naar staan. Ik heb jullie groetjes en beterschapswensen wel doorgegeven.
Misschien meldt ze zichzelf eerder en anders horen jullie het woensdag wel weer via mij.
Goh die Mirjam. Dat zal tegengevallen zijn.Renate schreef:Ik ga Mirjam woensdag bellen, Ariënne. Vandaag en morgen komt het er niet van, want Romy moet ook in haar grote bed vanavond, dus de babykamer moet uit elkaar en ik moet nodig overal poetsen en opruimen, want morgen is onze fotoreportage voor Groter Groeien en de stylist wil in onze kasten neuzen (:hmm:) voor de juiste kleding.
En jij sterkte met opruimen! In de kasten kijken nog wel, wat een toestand! Bij ons zou je dat niet willen! Wij hebben weer kijkers gehad
Maar spannend Renate!!!! Succes ermee hè!

-
Renate
Even kort, want ik wil nog even langs de Leen Bakker voordat ik Romy op moet halen.
Ik kreeg zojuist een mailtje van Mirjam. Ze is wel thuis, maar nog verre van herstelt. Ze verwacht zelf dat het nog wel even zal gaan duren ook. Mailen kost haar nog erg veel moeite, dus we zullen haar hier voorlopig niet zien, vrees ik.
Ik kreeg zojuist een mailtje van Mirjam. Ze is wel thuis, maar nog verre van herstelt. Ze verwacht zelf dat het nog wel even zal gaan duren ook. Mailen kost haar nog erg veel moeite, dus we zullen haar hier voorlopig niet zien, vrees ik.