De kar heb ik direct opgehaald, want ik had zo'n belachelijk laag bedrag geboden wat direct geaccepteerd werd, dat ik bang was dat ze zouden terugkrabbelen als ik werd overboden... (is inmiddels ook al 2x gebeurd...
Bij thuiskomst heb ik hem direct uitgeprobeerd; honden erin en hup, naar het bos. Het was daar heerlijk rustig en daar heb ik de honden losgelaten en 2 rondjes door het bos gefietst. De honden hebben de benen uit hun lijf gelopen, ideaal zo op de fiets.
Die kar fietst heerlijk, ik merk niet dat er iets achter mijn fiets hangt. Op de heenweg zaten de honden een beetje angstig te piepen, maar toen ik ze na de wandeling weer in de kar wilde doen, wisten ze niet hoe snel ze erin moesten kruipen omdat het daarbinnen droog was.
Onderweg naar huis ben ik zelfs nog gestopt omdat het zo stil was; ik was bang dat ze eruit ontsnapt waren en het "raam" was zo beslagen dat ik daar niet doorheen naar binnen kon kijken. Ze zaten heel zoet tegen elkaar aan en vonden het allemaal wel prima.
Als de springer met de post is gekomen, kan Bobbie eindelijk eens leren lopen naast de fiets terwijl Diesel in de kar zit. Diesel moet nog een jaartje wachten voor hij mag. Ik heb er nu al zin in om het fietsen weer op te pakken. Morgen gaan we waarschijnlijk wel weer een rondje. De honden waren heerlijk moe na thuiskomst, mijn tempo in het bos lag nu een stuk hoger dan wanneer ik wandel.
De kar staat nu in de regen in de voortuin; het regent nog steeds en ik voelde er niets voor om hem nu uitgebreid te gaan bekijken. Morgen rij ik hem om naar de schuur in de achtertuin, daar kan hij droog staan en kan ik eindelijk eens uitgbreid bekijken wat ik gekocht heb en hoe alles werkt. Ik weet dat de wielen eraf kunnen, maar ik zou het leuk vinden als ik hem ook nog kon inklappen, geen idee of deze dat kan en hoe dat dan zou moeten...
We gaan er in elk geval veel lol van beleven!
groet, Martine

Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.