Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.

Voor vragen en meldingen betreffende loopsheid, dekken en nesten.
loes

Re: Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.

Bericht door loes »

Alma schreef:Hoe krijgen jullie een foto in dit bericht??

kopie en plakken lukt niet bij mij.....ik zal er een paar in mn fotoalbum zetten

Alma
Gewoon via de bijlage Alma. Uploaden en klaar. Als je een niet zo grote foto wilt kun je hem verkleinen tot bijv. handheld PC
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Alma

Bericht door Alma »

Hoi Renate,

ik heb net Boester zijn plek in orde gemaakt, schoenen opgeruimd en de rest in een handige opruimschuifkast van Ikea gepletterd.(dat noem je zo met zon berg schoenen........ :oops: )
Nog even vandaag een zak voer kopen en ik ben klaar voor over twee weken.
Feline de kat heeft de kennel vannacht al bekeken en volgens mij (ik heb expres de haldeur opengelaten) er lekker in geslapen, even een kattenluchtje afgeven.

Renate kan jij nog een foto maken van jullie hele gezin + Phoebe en alle pups? Het zou leuk zijn als dat nog lukt...misschien wil je buurman dat doen :jeah:
Altijd leuk om bij alle foto's te stoppen, dan is het echt compleet.

Vanavond zal ik de foto van Svetko omruilen voor Boester, het is een waardig opvolger en volgens mij gaat ie er ook op lijken, ik denk niet helemaal met kleur maar wel met zijn karakter in hoeverre ik dat met die 3 bezoeken heb kunnen bekijken en vergelijken.

O,ja in mijn fotoalbum heb ik wat foto's geplaatst, ik zal vanavond nog een paar foto's aan Loes sturen om (als je wilt) op de site te zetten.

groetjes, Alma

loes

Bericht door loes »

Alma schreef:Hoi Renate,

Vanavond zal ik de foto van Svetko omruilen voor Boester, het is een waardig opvolger en volgens mij gaat ie er ook op lijken, ik denk niet helemaal met kleur maar wel met zijn karakter in hoeverre ik dat met die 3 bezoeken heb kunnen bekijken en vergelijken.

O,ja in mijn fotoalbum heb ik wat foto's geplaatst, ik zal vanavond nog een paar foto's aan Loes sturen om (als je wilt) op de site te zetten.

groetjes, Alma
Tuurlijk zet ik ze er op, stuur maar.
En wat de kleur betreft. Dat is altijd een grote verrassing. Ik ben op het ogenblik weer bezig met het archief te scannen en dan blijf ik me verbazen :roll:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Alma, leuke foto's!
En wat hebben jullie toch allemaal een prachtige (smouzen-)haarkleur! :) :thumbsup:
Nog even en er is een hondenbaby in huis! :jeah2:
Afbeelding

Alma

Bericht door Alma »

de één grijs, de ander neprood, de ander echtrood....
Ook bij de mens blijf je je verbazen!!

groetjes, Alma

Erna

Bericht door Erna »

Leuke foto's Alma.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Renate

Bericht door Renate »

Ik heb besloten om maar 3 pups mee te nemen naar mijn stageklasje. De kindjes zijn nog zo klein (gr 0/1), vaak geen honden gewend en de pups zijn nogal ondernemend.

Ik ga even wat spulletjes voor ze pakken.

:dog: :dog: :dog:

Erna

Bericht door Erna »

Goed idee Renate, drie is voor zo'n groep meer dan genoeg en zelf kan je dat ook beter in de gaten houden. Gaat Phoebe ook mee?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

andrea21

Bericht door andrea21 »

Alma wat een leuke foto's zeg van jullie vakantie en de knuffel partijen met de puppies echt leuk om te zien.

Renate als ik jouw zo hoor ben je er echt aan toe dat de puppies uit vliegen en phoebe ook, nog even vol houden en het is zo ver.
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Renate

Bericht door Renate »

Het bezoek aan mijn stageklas was hartstikke leuk! De kinderen waren razend enthousiast. Er was er niet 1 bang. Dat had ik helemaal verkeerd ingeschat.

Lieve vond al die kleuters wel een beetje overweldigend, maar toen ik haar bij een rustig meisje op schoot zette, viel ze lekker in slaap.
Boester en Olivia wisten wel raad met alle aandacht.

Groep 2 kwam in kleine groepjes ook nog even knuffelen voor ze naar buiten gingen.

Phoebe had ik thuis gelaten, want daar heb ik vanmorgen een stukje mee gefietst. Drie pups was een prima aantal voor deze groep.

Erna

Bericht door Erna »

Leuk Renate, weer een ervaring rijker.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Dat had ik wel eens willen zien, Renate! :thumbsup:
Afbeelding

Gisela

Bericht door Gisela »

Hoi Renate,

Nou Yeti ook hoor! hahahahahaha

Het zijn geweldig leuke pubs! En het is geweldig veel werk, maar je hebt er wel eer van!
Ik verheug me nu al op de Familiedag! Kijken hoe Boester gegroeid is.

Misschien mag in de toekomst een reu wel 4 keer dekken(??) dan zou Yeti ook voor jullie 2e nest kunnen zorgen(??) wie weet,wie weet.

groetjes Gisela

Renate

Bericht door Renate »

Haha, dat zou wat zijn hè Gisela! Maar volgens mij wordt er nooit een zelfde koppel gemaakt.

Ik hoop eigenlijk dat Vito nog een keertje papa wordt. Wat was die toch lief voor de pups van Yeti en Phoebe.
:hartjes:
Gelukkig heeft Phoebe Vito's genen doorgegeven aan haar kids. Lieve, Dolorus, Tieske en Boester lijken allemaal op Vito en Phoebe qua bouw.

Jammer dat ik maar 1 teefje heb. Anders wist ik het wel. :kus:

Alma

Bericht door Alma »

Renate heb je nog foto's gemaakt in je stageklas?

Ik denk trouwens dat Boester niet voor de laatste keer op school is geweest, bij Inèz en Rhodé zal hij er ook aan moeten geloven en op mijn school waar ik werk zal ik hem ook vast een keer meeneemen.....

gr, Alma

Renate

Bericht door Renate »

Ik heb veel foto's gemaakt, maar ik ga ze niet plaatsen want ik weet niet wat de ouders daar van vinden. Niet iedereen vindt het goed als zijn of haar kind op internet geplaatst wordt.
Ik ben immers maar een stagaire.

Ik heb ook van de talloze buurtkinderen die hier geweest zijn, geen foto's geplaatst. Aan de ouders van mijn oppaskindje heb ik gevraagd of ik het filmpje mocht plaatsen.

Desi

Bericht door Desi »

Renate, fantastisch dat je daar aan gedacht heb. Toen Jan Hein op de basis school zat , zat er bij hem ook een jongen in de groep, waarvan de moeder liever niet wilde dat haar zoon op foto's werd gezet en dat die verspreid werden via o.a. internet ivm met haar ex, de vader van haar zoon. Vaak denk ik dat wij daar toch te onzorgvuldig (niet te ver doorgedacht) mee omgaan.

Ik wens je de laatste dagen nog veel leuke momenten toe met de pups voordat ze uitvliegen. Jullie hebben het toppie gedaan volgens mij :thumbsup: En voor de meiden, Martijn en jou veel sterkte als de puppies niet meer bij jullie zijn.

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Fijn dat de pups niet allemaal tegelijk weg gaan. Kun je er langzaam aan wennen aan een huis zonder pups. Geniet nog even van ze en voor zaterdag alvast veel sterkte met het uitvliegen van de kleine smousjes. Ik hoop dat de nieuwe baasjes er net zo gek mee worden als wij met Wieske-Sammy.

Groetjes
Jose en een pootje van Wieske-Sammy de smous :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

Alma

Bericht door Alma »

Hoi Renate,

dat begrijp ik met de foto's hoor, maar meestal kan je wel foto's plaatsen die van overzichten zijn gemaakt, dus van een wat verre afstand.
Dat is de regel van onze school, maar waarschijnlijk heb je geen 'verre' foto's gemaakt.
Leuk dat de kinderen zo enthousiast waren, dieren doen het altijd goed in een klas.

Ik ga me snel douchen moet om 9.15 uur beginnen (luxe tijd!!) en ben dan een dag onder de pannen op school, eerst groep 2 en vanmiddag kinderen die bijles moeten hebben.

groetjes en tot later,
Alma

Renate

Bericht door Renate »

Ik denk dat zo de regels op alle scholen zijn, Alma, maar toch voel ik me er niet prettig bij om zonder toestemming van de ouders de kinderen op internet te plaatsen. Ik heb vorig jaar (om een andere reden) problemen gehad op mijn stage en dat hoop ik nooit meer mee te maken.

Ik ga zo bij David op de thee met alle pups. Er hangen weer filmpjes in de lucht.

Gesloten