Klets-topic
-
Renate
http://picasaweb.google.nl/samaylastapp ... tfUy4TTaAk
Ha, ik ben ook maar eens iets aan het uitproberen. Picasa, kun je je foto's opslaan on- line en heel makkelijk foto cd-tjes branden om mee te geven. Of als back up voor jezelf.
Deze heb ik b.v. opgeslagen en bij mezelf gewist, want ik had bijna 2 giga aan foto's op mijn PC staan. Veel te veel.
Het voordeel van even een link aan iemand sturen, is dat de ander niet eindeloos hoeft te downloaden. Soms kun je maar een paar foto's tegelijk sturen.
Leuke viltdingen hè. Museumpje in Frankrijk. Stond in de ANWB gids.
Ha, ik ben ook maar eens iets aan het uitproberen. Picasa, kun je je foto's opslaan on- line en heel makkelijk foto cd-tjes branden om mee te geven. Of als back up voor jezelf.
Deze heb ik b.v. opgeslagen en bij mezelf gewist, want ik had bijna 2 giga aan foto's op mijn PC staan. Veel te veel.
Het voordeel van even een link aan iemand sturen, is dat de ander niet eindeloos hoeft te downloaden. Soms kun je maar een paar foto's tegelijk sturen.
Leuke viltdingen hè. Museumpje in Frankrijk. Stond in de ANWB gids.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Ja, ik vind het ook erg leuk om er aan mee te werken. Ik vind het een leuk tijdschrijft en haal er regelmatig handige tips en weetjes uit. Het artikel gaat inderdaag over Romy. Er worden 3 gezinnen met een kindje met PDD-NOS geïnterviewd. Het wordt best een groot artikel: 2 pagina's, 1 met het interview en 1 met een foto.Wubke schreef: Wat leuk een artikel in de Groter Groeien. Ik heb dat altijd heel graag gelezen, toen mijn kinderen nog moesten groeien. Ben heel benieuwd. Gaat het artikel over Romy? En wordt je dan gevraagd voor zoiets? Of hoe werkt dat?
Het interview is af. Nu de foto nog. We hebben wel een beetje pech, want Dana is net gisteren het halve behang van haar gezicht af gevallen.
Iemand nog goede tips tegen schaafwonden? Wij zijn gevraagd via een autismeforum en onze eigen website. 'Onze' Groter Groeien ligt in november in de winkel, dus allemaal even spieken bij de supermarkt
-
Renate
Hoi Jeanette,
Is dat het museum in Mouzon? Op de municipal zijn we diverse keren geweest en de kathedraal heb ik wel bezocht, maar langs het Musée de Feutre zijn we alleen gelopen, met 2 honden schiet het meuseumbezoek er vaak bij in.
Is dat het museum in Mouzon? Op de municipal zijn we diverse keren geweest en de kathedraal heb ik wel bezocht, maar langs het Musée de Feutre zijn we alleen gelopen, met 2 honden schiet het meuseumbezoek er vaak bij in.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
http://www.champagne-ardenne-tech.fr/-s ... ticle=1812
Ja, Loes, het is het musee du feutre in Mouzon.
Met Stapper was het ook wel even puzzelen. De auto in de schaduw. Eerst even met zijn tweetjes rondgekeken en toen is Lex weer naar Stapper gegaan. Achter de kerk achter het museum kun je redelijk in de schaduw staan. Maar ja, dit was niet in het hoogseizoen, dus dan is parkeren redelijk te doen. Ik ben een beetje een viltgek, dus zijn we er speciaal voor omgereden. Maar ben je in de buurt, erg leuk, niet heel groot, lekker rustig. En je mag dus foto's maken. Er hing ook werk van Nederlandse kunstenaars.
Ja, Loes, het is het musee du feutre in Mouzon.
Met Stapper was het ook wel even puzzelen. De auto in de schaduw. Eerst even met zijn tweetjes rondgekeken en toen is Lex weer naar Stapper gegaan. Achter de kerk achter het museum kun je redelijk in de schaduw staan. Maar ja, dit was niet in het hoogseizoen, dus dan is parkeren redelijk te doen. Ik ben een beetje een viltgek, dus zijn we er speciaal voor omgereden. Maar ben je in de buurt, erg leuk, niet heel groot, lekker rustig. En je mag dus foto's maken. Er hing ook werk van Nederlandse kunstenaars.
Leuk Jeanette, dat moet jou inderdaad erg aanspreken. Je had toch laatst zelf een vilttas gemaakt.
Die Dana, vlak voor de school weer begint schaaft ze haar gezicht open. Ik zou het heel goed schoonmaken, maar dat heb je natuurlijk ook zelf al bedacht. Is er vuil in de schaafwond gekomen, anders zou je een tetanus injectie kunnen overwegen.
Sterkte voor Dana. Renate is de poetsdag je bevallen of heb je ook nog van het zonnetje kunnen genieten.
Groetjes, Erna.
Die Dana, vlak voor de school weer begint schaaft ze haar gezicht open. Ik zou het heel goed schoonmaken, maar dat heb je natuurlijk ook zelf al bedacht. Is er vuil in de schaafwond gekomen, anders zou je een tetanus injectie kunnen overwegen.
Sterkte voor Dana. Renate is de poetsdag je bevallen of heb je ook nog van het zonnetje kunnen genieten.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ha dames, jullie hebben een goed geheugen.......nou ja........eh, die tas is klaar. Ik zal eens wat uitzoeken voor mijn album
Dat is wat Renate, als ze maar niet gaat krabbelen. Dan in ieder geval goed haar nagels schoon houden, het infecteert zo snel hè, met die kleine kinderhandjes die overal in en aan zitten. (Door ervaring wijs geworden
)
Veel poetsplezier deze week. Wat zullen de meisjes moe zijn nu ze weer allebei naar school gaan.
Dat is wat Renate, als ze maar niet gaat krabbelen. Dan in ieder geval goed haar nagels schoon houden, het infecteert zo snel hè, met die kleine kinderhandjes die overal in en aan zitten. (Door ervaring wijs geworden
Veel poetsplezier deze week. Wat zullen de meisjes moe zijn nu ze weer allebei naar school gaan.
-
Renate
Volgens mij is het er niet veel vuil ingekomen. De schaafwonden zien er netjes en rustig uit. Waarschijnlijk komt de fotograaf de 28e, dus dan heeft ze nog even om te genezen.
Tetanus hoeven kinderen voor hun 15e niet te halen. Die zit in de diverse DKTP-cocktails die ze krijgen.
Martijn heeft nu iig geen moeite om ze uit elkaar te houden
Tetanus hoeven kinderen voor hun 15e niet te halen. Die zit in de diverse DKTP-cocktails die ze krijgen.
Martijn heeft nu iig geen moeite om ze uit elkaar te houden
[quote="Ariënne"]Dat is dan wel heel toevallig dames!
Vooral toen we nog in de Hoekse Waard woonden gingen we met de camper vaak een(lang) weekend naar Noordfrankrijk en het Maas/Ardennengebied is echt heel leuk voor een korte trip. We reden ook vaak een themaroute (er zijn daar folders van) , want ik ben gek op al die middeleeuwse kerken, stadjes etc.
Vooral toen we nog in de Hoekse Waard woonden gingen we met de camper vaak een(lang) weekend naar Noordfrankrijk en het Maas/Ardennengebied is echt heel leuk voor een korte trip. We reden ook vaak een themaroute (er zijn daar folders van) , want ik ben gek op al die middeleeuwse kerken, stadjes etc.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Hup, wat wrochtsels in mijn album gezet. Spinnen, breien en vilten. Eigenlijk alles met wol vind ik erg leuk om te doen. Je snapt wel dat ik helemaal in de wol-ken was in dat viltmuseum. Trouwens, laatst was erin Haren/Hortus een tentoostellinkje van Mongools vilt. Ahhhhhhh........dat is geweldig!!! Lekker ruig. 
-
Renate
Daar doe ik dan weer niet zoveel mee, alleen als het echt moet
Ik maak wel tassen van vilt en oude waxcoat, dus dan gebruik ik de naaimachine wel.
Maar het lijkt me erg handig als je ook kleding kunt maken.
Omdat ik vaak teveel spullen maak, sta ik wel eens op een markt.
Laatste weeken van september ga ik op de markt in Bourtange staan
spannend!!!!
Ik maak wel tassen van vilt en oude waxcoat, dus dan gebruik ik de naaimachine wel.
Maar het lijkt me erg handig als je ook kleding kunt maken.
Omdat ik vaak teveel spullen maak, sta ik wel eens op een markt.
Laatste weeken van september ga ik op de markt in Bourtange staan
Dat is leuk Jeanette, alles bewaren is misschien ook niet te doen. Op deze manier kan je je materiaal weer terug verdienen, en een beetje extra hoop ik.Jeanette schreef: Omdat ik vaak teveel spullen maak, sta ik wel eens op een markt.
Laatste weeken van september ga ik op de markt in Bourtange staanspannend!!!!
Vroeger heb ik wel veel dingen gemaakt. Kleding voor de kinderen. Kleden geknoopt en verschillende handwerkren.
De laatste tijd doe ik op dat gebied niet zo veel meer. Ik ben wel begonnen om 6 tuigen voor het fly-ball team van Lisa te maken. Donderdag begint de training weer, moet ik het een en ander even opmeten. Lisa d'r tuig is klaar. Zal straks wat foto's plaatsen van mijn gefrunnik.
groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Voor iedereen die zo met ons meegeleefd heeft: er staan een paar foto's van Romy op het MKD op onze website.
http://www.danaenromy.mijnbabysite.nl/b ... /photo.cfm
http://www.danaenromy.mijnbabysite.nl/b ... /photo.cfm