Prachtig!
Wat een klus zeg, als je bedenkt dat die keien niet plat zijn aan de onderkant, maar allemaal op hun eigen diepte gelegd moesten worden...
petje af hoor...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
En er zitten loodzare jongens tussen!
Ik was van plan het pad verder (smaller) door te laten lopen, maar daar slaap ik nog maar een paar nachtjes over.
Super Ariënne Wij hadden in onze tuin kinderkopjes, waar we dan weer randen, muurtjes of paadjes e.d. meemaakten en die zijn lang niet van het kaliber van die grote joekels bij jullie.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Stopzand voor een pad (zegt Lex, vond het pad ook erg mooi !) en als het er eens uitspoelt, kun je het gewoon met nieuw stopzand aanvullen.
Volgens mij kun je scherp zand prima gebruiken om bij te mengen bij zaadjes....
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ah fijn, bedankt voor de tip, Jeanette! En bedankt voor het compliment! Bert is er ook erg blij mee.
Ja, die grote joekels leggen, gaat redelijk snel. Ik had eigenlijk te weinig middelmaatjes. Loes, met die kinderkopjes aan de gang, zal ook een hele klus geweest zijn!
Aha...daar zeg je wat Ariënne!!
Ik draai tegenwoordig ook geen schroef meer in een plank.
Dat heb je dan weer met zo'n handige man....ik hoef nooit een kippenhok te timmeren ofzoiets...
Maar ik sta altijd wel overal met mijn neus bovenop, dus als het echt zou moeten hoop ik dat ik het dan ook kan.
Alhoewel zo'n pad aanleggen vind ik echt vakwerk hoor.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14