Nog even en je haalt de krant
Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Re: Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Maar mensen vínden het ook leuk, want zoiets zie je toch niet dagelijks
.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wat leuk Renate. Je kan een van die leuke foto's naar de Telegraaf sturen. Daar staat elke ochtend een door lezers gestuurde foto in. Mocht je er eentje willen sturen, wel in groot formaat.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
sammydesmous
Erna schreef:Wat leuk Renate. Je kan een van die leuke foto's naar de Telegraaf sturen. Daar staat elke ochtend een door lezers gestuurde foto in. Mocht je er eentje willen sturen, wel in groot formaat.
Doe maar niet Renate, dan wordt de wachtlijst weer zo lang.
Groetjes
José en een likje van Wieske-Sammy
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
En dan nog wel T-lezers

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
Renate
Mirjam en tante Whoopi waren vanmorgen op bezoek. Het was erg gezellig. Whoopi was erg lief voor haar nichtjes en neefjes. Ze likte ze af en toe een beetje.
Whoopi is altijd een beetje angstig voor van alles en nog wat. Zelfs puppies kunnen haar doen schrikken:
http://damy03.hyves.nl/album/29887650/P ... 55/0/FZlQ/
De pups zijn vandaag vor het eerst écht nieuwsgierig naar hun omgeving. Ze zijn flink op onderzoek uit geweest. Ik heb de ren ook wat groter gemaakt voor ze.
Ze vinden mijn oppaskindje ook erg leuk:
http://damy03.hyves.nl/album/29887650/P ... _state__=1
Leuk dat Mirjam en Whoopi kwamen kijken!
Wat gaat het nu snel in de ontwikkeling van de kleintjes!
Wat gaat het nu snel in de ontwikkeling van de kleintjes!

Wat en leuke filmpjes.
Je ziet ze groeien, die kleintjes.
Je ziet ze groeien, die kleintjes.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Blijft (na)genieten.
Jij hoeft fijn niet op zoek te gaan naar kleine kinderen, die komen vanzelf .
Jij hoeft fijn niet op zoek te gaan naar kleine kinderen, die komen vanzelf .
Laatst gewijzigd door Charlotte op 22 apr 2009, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte
-
Alma
leuke filmpjes weer, altijd genieten.
Het worden al echte honden, hoor!
gr, Alma
Het worden al echte honden, hoor!
gr, Alma
-
Renate
De familie waar Phoebe geboren is, komt volgende week naar de pups kijken. Ik verheug me erop deze lieve mensen weer te zien.

Gezellig, zo kan het ook.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Wat gaat dat toch hard zo en wat zijn ze nieuwsgierig hihihi erg leuk om te zien. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
Alma
Hoi Renate,
een flinke dikke knuffel voor Boester en de rest en we nemen weer contact met je op als we weer thuis zijn, vrijdag 8 mei moet ik weer werken en zijn we dus ook weer thuis en dan kan ik ook beter overzien wanneer we nog een keertje komen puppyknuffelen........
groetjes, Alma
een flinke dikke knuffel voor Boester en de rest en we nemen weer contact met je op als we weer thuis zijn, vrijdag 8 mei moet ik weer werken en zijn we dus ook weer thuis en dan kan ik ook beter overzien wanneer we nog een keertje komen puppyknuffelen........
groetjes, Alma
Na dat Sjakie was geboren kwam moeder Luna ook kijken hoe het met haar kleinzoon was.
En dat vond ik hartstikke leuk!
En dat vond ik hartstikke leuk!

ALS Fija pups krijgt, hoop en denk ik ook wel dat de "grootouders" (dus Betty van Noordje, die bovendien zeer waarschijnlijk ook mijn coach zal zijn en Corrie van Bobbie, die dat al aangekondigd heeft) bij het nest komen kijken. En natuurlijk de eigenaars van Bobbie. Leuk toch!
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Renate
De pups zijn vandaag voor het eerst in de tuin op ontdekking geweest. Wat een geweldig gezicht is dat! Ook onze woonkamer wordt vol overgave verkend. Net zaten er 2 steeds in mijn schooltas. Ik hoop niet dat ze er een plasje in gedaan hebben.
Na hun ontdekkingstocht gaan ze helemaal knockout. David kwam net ook nog even langs met Peerke en Tessel. Tessel is zo leuk met de pups.
Morgen langs de DA voor de 2e wormkuur, dus vandaag weer gewogen. Lenna en Olivia hebben hun zus Dolorus ingehaald in gewicht. Dolorus is nu het lichtste. Lieve is nog steeds de zwaarste pup, maar ze wordt op de voet gevolgd door haar 2 broers Boester en Tieske.
Boester is een ondernemend typje, Alma. Geef vooral jullie schoenen maar een veilige plek. Daar is is-ie wild op!
Volgende week donderdag of vrijdag ga ik met de eerste pap beginnen. Phoebe voedt de pups nu nog volledig zelf. Ze is niet extreem mager. Ze kan het goed hebben en gaat er nog steeds lekker voor liggen. Buiten de kist heeft ze niet altijd zin om te voeden. Als de pups rondstruinen in de kamer en ze willen drinken, heeft Phoebe er niet altijd zin in.
3 van de pups gaan morgen mee naar equitherapie om kennis te maken met de paarden, pony's en katten. Ik ben benieuwd wat ze daar van vinden. Ik denk Lieve, Boester en Tieske. de andere 3 blijven bij Phoebe.
Ik vind het erg leuk dat de fokkers van Phoebe komen. Ik ben hen nog steeds dankbaar voor ons leuke hondje. Het zijn ook schatten van mensen.
Yeti, opa Vito en hun gezin komen volgende week zondag.
Na hun ontdekkingstocht gaan ze helemaal knockout. David kwam net ook nog even langs met Peerke en Tessel. Tessel is zo leuk met de pups.
Morgen langs de DA voor de 2e wormkuur, dus vandaag weer gewogen. Lenna en Olivia hebben hun zus Dolorus ingehaald in gewicht. Dolorus is nu het lichtste. Lieve is nog steeds de zwaarste pup, maar ze wordt op de voet gevolgd door haar 2 broers Boester en Tieske.
Boester is een ondernemend typje, Alma. Geef vooral jullie schoenen maar een veilige plek. Daar is is-ie wild op!
Volgende week donderdag of vrijdag ga ik met de eerste pap beginnen. Phoebe voedt de pups nu nog volledig zelf. Ze is niet extreem mager. Ze kan het goed hebben en gaat er nog steeds lekker voor liggen. Buiten de kist heeft ze niet altijd zin om te voeden. Als de pups rondstruinen in de kamer en ze willen drinken, heeft Phoebe er niet altijd zin in.
3 van de pups gaan morgen mee naar equitherapie om kennis te maken met de paarden, pony's en katten. Ik ben benieuwd wat ze daar van vinden. Ik denk Lieve, Boester en Tieske. de andere 3 blijven bij Phoebe.
Ik vind het erg leuk dat de fokkers van Phoebe komen. Ik ben hen nog steeds dankbaar voor ons leuke hondje. Het zijn ook schatten van mensen.
Yeti, opa Vito en hun gezin komen volgende week zondag.
Wat gaat het allemaal lekker zo, Renate!
(3 pups, zo jong al, naar therapie...)
Leuk dat de mensen van Vito en Yeti komen. Als wij ooit zover zijn, weet ik zeker dat zelfs de fokkers van o.a. Beppie langskomen.
En bij Loes dus ook allerelei visite tegen die tijd. Er onstaan zo heel wat banden binnen Smouzenland!
(3 pups, zo jong al, naar therapie...)
Leuk dat de mensen van Vito en Yeti komen. Als wij ooit zover zijn, weet ik zeker dat zelfs de fokkers van o.a. Beppie langskomen.
En bij Loes dus ook allerelei visite tegen die tijd. Er onstaan zo heel wat banden binnen Smouzenland!

Joh... 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Leuk dat de fokkers van Phoebe geinteresseerd blijven en komen kijken.
Deden wij ook bij Finny d'r kleinkinderen.
Wij zijn o.a. bij het nest van Snoopy wezen kijken(de oma van Missy) en zijn zelfs op de reunie geweest toen dat nest een half jaar oud was. Die werd gehouden bij de fam. van der Schans in Arnhem (moeder van Missy dus).
De bezoeken aan kleinkids zijn er de oorzaak van dat Guusje hier inmiddels vier jaar rondloopt. Wij hebben ons toen weer op de wachtlijst laten zetten.
Het gaat hartstikke goed met het kroost van Phoebe
.
Als ze rond struinen kom je af en toe ogen te kort.
Leuk dat je ze mee neemt naar de paarden.
Deden wij ook bij Finny d'r kleinkinderen.
Wij zijn o.a. bij het nest van Snoopy wezen kijken(de oma van Missy) en zijn zelfs op de reunie geweest toen dat nest een half jaar oud was. Die werd gehouden bij de fam. van der Schans in Arnhem (moeder van Missy dus).
De bezoeken aan kleinkids zijn er de oorzaak van dat Guusje hier inmiddels vier jaar rondloopt. Wij hebben ons toen weer op de wachtlijst laten zetten.
Het gaat hartstikke goed met het kroost van Phoebe
Als ze rond struinen kom je af en toe ogen te kort.
Leuk dat je ze mee neemt naar de paarden.
Charlotte