hoi allemaal,
we zijn er weer,de vakantie is jammer genoeg weer voorbij,heerlijk weer gehad dus wat willen we nog meer
met whoopi is het heel goed gegaan,voorbeeldige camping hond

ze heeft niet geblaft en vaak heeft ze zelfs losgelopen bij de caravan ging heel goed ,ze istrouwens ook een hele goeie boot hond vond ze heerlijk met haar oren wapperend in de wind zwemmen vond ze minder leuk maar kon ze wel goed.
als ik weer een beetje opgeruimd en gedaan heb zal ik wat foto`s plaatsen, tot zover het camping gebeuren. net voor de vakantie werd ze loops had gedacht dat het een getrubbel zou worden maar nee hoor ging gewoon zonder trubbel.
haar loopsheid is nu weer voorbij,ze heeft er niet veel last van gehad(niet ziek of zo)

ik heb haar in de auto een broekje aangedaan heeeeeeeeeeel sexy

ze had er geen hinder van en liet het dus heel goed zitten,ik las dat sommige het roken als de hond loops is,ik bemerkte ook af en toe een weeig luchtje, niet dat ik kan zeggen dat ze stonk waren meer vlagen. nu is alles weer normaal hier max is weer terug,was wel weer even aftasten,whoopi verstopte zich in de bench,maar nu ravotten ze al weer samen dus is het weer goed. nu de caravan nog verder legen en poetsen

dan kan het normale leven weer beginnen haha
groetjes van mirjam en een lebber van whoopi