Guusje en O'Terry
Re: Guusje en O'Terry
José jullie zullen Wieske-Sammy nu opgehaald hebben.
Ik wens jullie heel veel plezier met haar, ge lekker genieten van jullie langverwachte Smousje.
Charlotte en Peter, zal wel rustig zijn nu W-dreej is uitgevlogen. Wennen dat ze er niet meer zijn, nu hebben jullie weer alle tijd voor Finny en Guusje. ook wel weer prettig.
Hoe reageerde Guusje op het vertrek van haar kinderen?
Ik wens jullie heel veel plezier met haar, ge lekker genieten van jullie langverwachte Smousje.
Charlotte en Peter, zal wel rustig zijn nu W-dreej is uitgevlogen. Wennen dat ze er niet meer zijn, nu hebben jullie weer alle tijd voor Finny en Guusje. ook wel weer prettig.
Hoe reageerde Guusje op het vertrek van haar kinderen?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Om half een vanmiddag is Wilke als laatste vertrokken.
Het was een gezellige maar ook zware ochtend.
Ik heb vóór de mensen kwamen, in mijn uppie, één voor één afscheid van ze genomen, en ze toegesproken dat ze zich smouswaardig moeten gedragen.
Daar hoort misschien ook rollen in troep bij
.
Daarna hebben Peter en ik, zo goed en kwaad als het ging (ben al 48 uur aan de diarree
), alles schoon gemaakt en opgeruimd.
.
Toen we daarmee klaar waren kwam het besef, dat ze nu écht weg zijn, en ook niet meer terugkomen
; en ik kan jullie vertellen, dat dat zeker zo zwaar voelde als vanochtend.
Van iedere eigenaar hebben we een prachtig boeket gekregen, niet nodig, maar wel heel erg fijn. Er gingen blije mensen bij ons de deur uit, en dat verzacht e.e.a.
Guusje hebben we getroost met een dikke kluif, die zij van José en Theo had gekregen. Die had de eerste uren eigenlijk geen tijd om haar kids te missen.
Nu kijkt ze heel af en toe waar ze zijn; en vind ik ons o zo gemeen om zomaar haar kinderen weg te geven.
Helaas ook voor haar, heb ik de wandeling in Zwiggelte af moeten zeggen
.
Het was een gezellige maar ook zware ochtend.
Ik heb vóór de mensen kwamen, in mijn uppie, één voor één afscheid van ze genomen, en ze toegesproken dat ze zich smouswaardig moeten gedragen.
Daar hoort misschien ook rollen in troep bij
Daarna hebben Peter en ik, zo goed en kwaad als het ging (ben al 48 uur aan de diarree
Toen we daarmee klaar waren kwam het besef, dat ze nu écht weg zijn, en ook niet meer terugkomen
Van iedere eigenaar hebben we een prachtig boeket gekregen, niet nodig, maar wel heel erg fijn. Er gingen blije mensen bij ons de deur uit, en dat verzacht e.e.a.
Guusje hebben we getroost met een dikke kluif, die zij van José en Theo had gekregen. Die had de eerste uren eigenlijk geen tijd om haar kids te missen.
Nu kijkt ze heel af en toe waar ze zijn; en vind ik ons o zo gemeen om zomaar haar kinderen weg te geven.
Helaas ook voor haar, heb ik de wandeling in Zwiggelte af moeten zeggen
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wat zullen jullie ze missen Charlotte! Ook al weet je dat ze aan een eigen huis toe zijn.
Je bent zo heerlijk met ze op sjouw geweest, je dagen zijn nu dubbel leeg.
Tijd voor jezelf en lekker uitzieken!
Ik hoop dat jullie een beetje van het mooie weer krijgen dat we hier hebben.
Daar fleur je van op.
We zullen jullie missen morgen.

Je bent zo heerlijk met ze op sjouw geweest, je dagen zijn nu dubbel leeg.
Tijd voor jezelf en lekker uitzieken!
Ik hoop dat jullie een beetje van het mooie weer krijgen dat we hier hebben.
Daar fleur je van op.
We zullen jullie missen morgen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Dat staat ons ook nog te wachten.
Ik hoop dat Guusje haar kindjes niet te veel mist. Dat lijkt me zo naar. Jullie zullen die 3 schatjes vast enorm missen. Wij ook trouwens. Ik heb Dana nog niet verteld dat Wim, Wilke en Wieske niet meer bij jullie wonen. Ze is dol op die 3 hondjes.
Mijn pa heeft Dana met 1 van jullie hondjes in Dana's verjaardagskaart verwerkt. Hij maakt elk jaar een kaart met wat de meiden bezig houdt. Ik mag hem nog niet zien, maar als we hem hebben stuur ik hem naar je door, Charlotte.
Heel veel sterkte Charlotte en Peter.
Ik besef dat ik ook nog zou komen knuffelen, maar de tijd gaat veel te snel en nu zijn ze al weer op weg naar de nieuwe baasjes.
Jullie hebben weer je best gedaan om ze een superstart mee te geven. In hun nieuwe huis zullen ze daar veel profijt van hebben.
Beterschap.

Ik besef dat ik ook nog zou komen knuffelen, maar de tijd gaat veel te snel en nu zijn ze al weer op weg naar de nieuwe baasjes.
Jullie hebben weer je best gedaan om ze een superstart mee te geven. In hun nieuwe huis zullen ze daar veel profijt van hebben.
Beterschap.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
-
Alma
Wat stil zal het zijn zonder de druktemakers!!!
En hoe druk zullen de nieuwe baasjes vannacht zijn???
Alma
En hoe druk zullen de nieuwe baasjes vannacht zijn???
Alma
-
sammydesmous
Hoi Charlotte, Drukke dag vandaag geweest voor jullie. Valt niet mee om afscheid van ze te nemen he. Jullie zullen ze zeker missen. Maar maak je geen zorgen Wieske maakt het goed. Ze ligt nu lekker te slapen in haar bench. Heeft nog niet gepiept of gezocht. Ze heeft veel gespeeld met haar nieuwe speelgoed. In de tuin gelegen in haar mand. We hebben een bench en een mand voor haar.
De bench staat in de hal en de mand in de kamer. Ze gaat al regelmatig uit haar zelf in een van beiden liggen. Ze heeft ook brokjes gegeten en inderdaad wat jij al zei, brokje pakken er mee lopen en opeten, volgende brokje enz. Ik heb het bakje met brokjes na 10 minuutjes weggehaald. Ze omt al naar ons toe als we haar roepen, heeft al div. keren de bal naar me teruggebracht en ook de pinguin van Loes. Ze leert volgens mij snel. Ze heeft ook al buiten aan de riem meegelopen. Ging prima.
Is alles ook goed gegaan met de andere nieuwe baasjes?
Gaat het weer iets beter met je. Nog aan de diarree? Jammer dat jullie morgen niet naar Zwiggelte gaan jullie haden er zo'n zin in. Maar als je steeds een toilet op moet zoeken is het ook niks. Doe het maar even rustig aan. Beterschap nog van ons.
Groetjes van ons ook aan Peter en een lik van Wieske-Sammy.
José
De bench staat in de hal en de mand in de kamer. Ze gaat al regelmatig uit haar zelf in een van beiden liggen. Ze heeft ook brokjes gegeten en inderdaad wat jij al zei, brokje pakken er mee lopen en opeten, volgende brokje enz. Ik heb het bakje met brokjes na 10 minuutjes weggehaald. Ze omt al naar ons toe als we haar roepen, heeft al div. keren de bal naar me teruggebracht en ook de pinguin van Loes. Ze leert volgens mij snel. Ze heeft ook al buiten aan de riem meegelopen. Ging prima.
Is alles ook goed gegaan met de andere nieuwe baasjes?
Gaat het weer iets beter met je. Nog aan de diarree? Jammer dat jullie morgen niet naar Zwiggelte gaan jullie haden er zo'n zin in. Maar als je steeds een toilet op moet zoeken is het ook niks. Doe het maar even rustig aan. Beterschap nog van ons.
Groetjes van ons ook aan Peter en een lik van Wieske-Sammy.
José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Charlotte en Peter wat jammer dat jullie niet met de wandeling mee kunnen gaan, dat had de nodige afleiding gegeven voor jullie en Guusje.
Nu is W-dreej de deur uit, en is het weer wennen zonder dit leuke trio.
Gelukkig heb je van Wieske-Sammy al gehoord hoe haar eerste uren zonder jullie zijn verlopen.
Hoop dat je snel weer bent opgeknapt zodat je met Finny en Guusje er weer lekker op uit kan gaan.
Nu is W-dreej de deur uit, en is het weer wennen zonder dit leuke trio.
Gelukkig heb je van Wieske-Sammy al gehoord hoe haar eerste uren zonder jullie zijn verlopen.
Hoop dat je snel weer bent opgeknapt zodat je met Finny en Guusje er weer lekker op uit kan gaan.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Fijn, dat oogappeltje Wieske zo'n super 1e dag had en hopelijk is iedereen de nacht ook een beetje redelijk doorgekomen.
Charlotte, ik hoop dat de darmellende inmiddels een beetje achter de rug is en je heerlijk van het zonnetje (hier tenminste) en de rust kunt genieten
Charlotte, ik hoop dat de darmellende inmiddels een beetje achter de rug is en je heerlijk van het zonnetje (hier tenminste) en de rust kunt genieten
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
sammydesmous
Charlotte, gaat het al wat beter met je?
Wieske-Sammy heeft vannacht doorgeslapen tot vanmorgen 6.25 uur. Mooi he. Plasje op de puppytrainer. Daarna nog uitgelaten. Ze heeft goed gegeten en lekker gespeeld. Weer geslapen en nu is Theo met haar naar buiten voor de Bruine Beer want die moet nog komen. Als ze wakker wordt gaat ze gelijk plassen. Je krijgt geen kans om de riem om te doen of wat dan ook. Zo snel is ze. Misschien moeten we haar er dan iets eerder uithalen.
Fijne dag verder en groetjes van ons en een likje van Wieske-Sammy.
José
Wieske-Sammy heeft vannacht doorgeslapen tot vanmorgen 6.25 uur. Mooi he. Plasje op de puppytrainer. Daarna nog uitgelaten. Ze heeft goed gegeten en lekker gespeeld. Weer geslapen en nu is Theo met haar naar buiten voor de Bruine Beer want die moet nog komen. Als ze wakker wordt gaat ze gelijk plassen. Je krijgt geen kans om de riem om te doen of wat dan ook. Zo snel is ze. Misschien moeten we haar er dan iets eerder uithalen.
Fijne dag verder en groetjes van ons en een likje van Wieske-Sammy.
José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Vanmorgen heb ik alle eigenaren even gebeld om te vragen hoe het is gegaan.
Met alle drie gaat het uitstekend, goede reis naar huis gehad en vannacht goed geslapen.
José heeft er al een uitgebreid verslag van geschreven, heerlijk om dat zo te kunnen lezen!
Alle drie hebben ze andere roepnamen gekregen;
Wim heet nu Sjors, Wieske dus Sammy en Wilke heet Wigley.
"Het" is nog niet over, ben vannacht nog diverse keren mijn bed uit gemoeten
, en helaas is de zon achter de wolken verdwenen...
Maar alles komt goed
.
Met alle drie gaat het uitstekend, goede reis naar huis gehad en vannacht goed geslapen.
José heeft er al een uitgebreid verslag van geschreven, heerlijk om dat zo te kunnen lezen!
Alle drie hebben ze andere roepnamen gekregen;
Wim heet nu Sjors, Wieske dus Sammy en Wilke heet Wigley.
"Het" is nog niet over, ben vannacht nog diverse keren mijn bed uit gemoeten
Maar alles komt goed
Charlotte
Zou er niet te lang mee blijven lopen Charlotte, want je kan er behoorlijk van aftakelen (ervaring ).
Fijn, dat het met W-dreej goed is gegaan. Tja, met namen weet je het nooit, maar de nieuwe naam van Wilke
.
Ik ben, uiteraard zeer voorbarig, ook al driftig aan het letter/namenzoeken.
Fijn, dat het met W-dreej goed is gegaan. Tja, met namen weet je het nooit, maar de nieuwe naam van Wilke
Ik ben, uiteraard zeer voorbarig, ook al driftig aan het letter/namenzoeken.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
loes schreef: Tja, met namen weet je het nooit, maar de nieuwe naam van Wilke.
.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Ja, die namen daar doe je niks aan.
Ik vond het oude systeem van de Raad van Beheer wat dat betreft beter.
Als de hondjes maar een goed leven krijgen en de baasjes er blij mee zijn.
Ik zet hier een foto bij, van de begroeting door Wieske-Sammy.
Het is hier heel stil
, en schoon
, in huis.
Peter is nu een stuk wandelen met Finny en Guusje, want dat is er de laatste dagen bij in geschoten.
Loes; ik blijf goed eten en drinken, het moet vanzelf hopelijk weer overgaan, volgens de huisartsenpost vanochtend.
Ik vond het oude systeem van de Raad van Beheer wat dat betreft beter.
Als de hondjes maar een goed leven krijgen en de baasjes er blij mee zijn.
Ik zet hier een foto bij, van de begroeting door Wieske-Sammy.
Het is hier heel stil
Peter is nu een stuk wandelen met Finny en Guusje, want dat is er de laatste dagen bij in geschoten.
Loes; ik blijf goed eten en drinken, het moet vanzelf hopelijk weer overgaan, volgens de huisartsenpost vanochtend.
Charlotte
-
Renate
(Niet te koude) cola en pretzels (van die zoute stokjes) werken erg goed tegen diarree, Charlotte. Tip uit het WKZ toen Dana zo vreselijk diarree had. Het helpt met name om makkelijker vocht op te nemen.
Beterschap. Ik hoop dat je snel opgeknapt bent.
Wat fijn dat alledrie de kleintjes het zo goed hebben gedaan vannacht. Ik kan Phoebe's eerste nacht nog goed herinneren. Die was een stuk minder succesvol als de nacht van W-dreej.
En wat betreft de namen. Tja, smaken verschillen zullen we maar zegge. Als de hondjes maar goed terecht komen, is de naam van weinig belang.
Beterschap. Ik hoop dat je snel opgeknapt bent.
Wat fijn dat alledrie de kleintjes het zo goed hebben gedaan vannacht. Ik kan Phoebe's eerste nacht nog goed herinneren. Die was een stuk minder succesvol als de nacht van W-dreej.
En wat betreft de namen. Tja, smaken verschillen zullen we maar zegge. Als de hondjes maar goed terecht komen, is de naam van weinig belang.
-
Ellen L
Hallo Charlotte en Peter,
De pups moeten missen en je niet lekker voelen!! Ik vind dit wel heel zielig voor je.
In plaats van lekker de hort op gaan en afleiding zoeken zit je thuis tegen een stille kamer te koekeloeren.
Ik hoop dat er heel veel verhalen van de pups op de site komen zodat je ze lekker kunt lezen. Van Sammy staat er in iedergeval genoeg te lezen, erg leuk.
he Loes, jij denkt dat jij voorbarig bent met namen verzinnen, maar Lucie maakt het nog bonter . Zij verzint nu al namen voor als ze later een teefje smous heeft die een nestje krijgt en die ik met haar ga opvoeden. Wat denkje, zal ik haar alvast op de wachtlijst zetten?
groetjes Ellen
De pups moeten missen en je niet lekker voelen!! Ik vind dit wel heel zielig voor je.
In plaats van lekker de hort op gaan en afleiding zoeken zit je thuis tegen een stille kamer te koekeloeren.
Ik hoop dat er heel veel verhalen van de pups op de site komen zodat je ze lekker kunt lezen. Van Sammy staat er in iedergeval genoeg te lezen, erg leuk.
he Loes, jij denkt dat jij voorbarig bent met namen verzinnen, maar Lucie maakt het nog bonter . Zij verzint nu al namen voor als ze later een teefje smous heeft die een nestje krijgt en die ik met haar ga opvoeden. Wat denkje, zal ik haar alvast op de wachtlijst zetten?
groetjes Ellen
Dat lijkt me helemaal niet gek!!!
Met al die leuke pups van tegenwoordig, wordt de wachtlijst vast nog langer
Met al die leuke pups van tegenwoordig, wordt de wachtlijst vast nog langer
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Ha leuk, je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Maar Ellen, jij kunt toch het goede voorbeeld geven, en een teefje erbij nemen?

Maar Ellen, jij kunt toch het goede voorbeeld geven, en een teefje erbij nemen?
Charlotte