Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Re: Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Wat een mooie koppies..en ze veranderen zo snel..
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wat een schatjes Renate, de leukste foto vind ik van Phoebe met zo'n witte pup tegen zich aan, smelt.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ze zijn om op te vreten, mag ik wel zeggen!
En nu zien of horen ze nog niet, hè?
En nu zien of horen ze nog niet, hè?

-
Renate
Tjongejonge, wat kost dit me een hoop energie. Zonde van mijn tijd.
Vervelend als je er helemaal klaar voor staat....
Misschien zijn ze verdwaald of hebben ze een lekke band èn geen telefoon....

Misschien zijn ze verdwaald of hebben ze een lekke band èn geen telefoon....

Lastig hoor, zou bij mij niet uitmaken, tijd zat, maar bij jullie is alle tijdRenate schreef:![]()
![]()
Ik zit alweer bijna een uur op nieuwe eigenaren te wachten....
Tjongejonge, wat kost dit me een hoop energie. Zonde van mijn tijd.
al vastgelegd. Ben benieuwd of er een goede reden voor zal zijn, of dat
ze het niet zo nauw nemen met afspraken.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Zelfs al zou je tijd genoeg hebben, blijft het prettig als mensen zich gewoon aan hun afspraken houden. Er kan altijd iets tussen komen, maar dan kan je het gewoon even laten weten. Thuis vertrokken en jullie telefoonnummer niet meegenomen??
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hé Renate wat vervelend. Ze moeten daar toch een goede reden voor hebben, moeten ze van erg ver komen? 
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Nou toch een happy end. Verdwaald op het industrieterrein. Per ongeluk rechtsaf geslagen ipv links.
Even vervelend, want Dana moest uit school gehaald worden. Gelukkig had ik een enorm goed gevoel bij deze mensen. Ik heb ze maar even alleen achtergelaten bij de pups
Niet zo fijn, maar ik moest toch Dana ophalen en Phoebe wilde ook graag even haar behoefte doen.
Eind goed, al goed!
3 pups al onder de pannen, zaterdag nog een eerste kennismaking en nog voor 2 zoekende.
Even vervelend, want Dana moest uit school gehaald worden. Gelukkig had ik een enorm goed gevoel bij deze mensen. Ik heb ze maar even alleen achtergelaten bij de pups
Niet zo fijn, maar ik moest toch Dana ophalen en Phoebe wilde ook graag even haar behoefte doen.
Eind goed, al goed!
3 pups al onder de pannen, zaterdag nog een eerste kennismaking en nog voor 2 zoekende.
Lang leve de TomTom en de GSM
Zit je toch in de zenuwen.....
Zit je toch in de zenuwen.....
-
Alma
Welke pup gaat misschien naar deze mensen of bekijk je dat nog eventjes?
Je hebt zeker niet veel kunnen leren vanmorgen......
Vanmiddag?? Lekker in het zonnetje?
groetjes, Alma
Je hebt zeker niet veel kunnen leren vanmorgen......
Vanmiddag?? Lekker in het zonnetje?
groetjes, Alma
Gelukkig dat je er een goed gevoel bij had, weer een pupje straks naar een leuke baas. Wel vervelend dat je deze mensen meteen in je huis moest achterlaten.
Nog twee zoekende, dat zou toch eigenlijk niet de bedoeling zijn met zo'n lange wachtlijst.
Nog twee zoekende, dat zou toch eigenlijk niet de bedoeling zijn met zo'n lange wachtlijst.
Renate ik heb het verhaal gisteren gehoord over de afwijzing.
Ik dacht het hier nog eens na te kunnen lezen, maar de reden dat je het verhaal niet hier schrijft begrijp ik wel.
Dat jij die vreemde mensen zomaar bij je alleen in huis hebt gelaten
, had ik niet gedaan, ondanks hun zoektocht naar je huis.
Succes met het vinden en beoordelen van de nieuwe baasjes van jouw schatjes, want dat zijn het
.
Ik dacht het hier nog eens na te kunnen lezen, maar de reden dat je het verhaal niet hier schrijft begrijp ik wel.
Dat jij die vreemde mensen zomaar bij je alleen in huis hebt gelaten
Succes met het vinden en beoordelen van de nieuwe baasjes van jouw schatjes, want dat zijn het
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Renate
Nou het voelde ook een beetje alsof ik met mijn rug tegen de muur stond. Ze kwamen een uur te laat half 12 ipv half 11 en om 12 uur is Dana uit.Dat jij die vreemde mensen zomaar bij je alleen in huis hebt gelaten , had ik niet gedaan, ondanks hun zoektocht naar je huis.
Succes met het vinden en beoordelen van de nieuwe baasjes van jouw schatjes, want dat zijn het .
Één mevrouw, die voor de gezelligheid meekwam, was slecht ter been dus het was geen optie om ze mee naar school te nemen.
Ik ben maar uitgegaan van het goede van de mens en heb ze met een kop koffie achter gelaten.
Het was goed volk, want er liggen er nog steeds 6 in de kist
-
Alma
Prima Renate, dat scheelt weer Boester zoeken....
Nee zonder gekheid, normaal gesproken moet dit toch gewoon kunnen, gelukkig is het allemaal goed gegaan.
groetjes, Alma

Nee zonder gekheid, normaal gesproken moet dit toch gewoon kunnen, gelukkig is het allemaal goed gegaan.
groetjes, Alma
-
renske
Dat je ze inderdaad achter hebt gelaten met de pups, maar als het goede mensen zijn, dan merk je dat ook wel.
Snap alleen niet dat ze niet even gebeld hebben dat ze later kwamen doordat ze de weg kwijt waren, maar goed misschien nog niet zo thuis in de mobieltjes ;-).
Snap alleen niet dat ze niet even gebeld hebben dat ze later kwamen doordat ze de weg kwijt waren, maar goed misschien nog niet zo thuis in de mobieltjes ;-).
-
Renate
Met alle respect: ze zijn niet uit het 'mobiele tijdperk'Dat je ze inderdaad achter hebt gelaten met de pups, maar als het goede mensen zijn, dan merk je dat ook wel.
(Even lekker generaliseren. Sorry!)
Handig hoor, als je met een oogopslag je belangrijkste bezit kunt overzienRenate schreef:
Het was goed volk, want er liggen er nog steeds 6 in de kist
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Fijn, die hebben vaak lekker de tijd voor een pupRenate schreef: Met alle respect: ze zijn niet uit het 'mobiele tijdperk'![]()
Oooh, zo oud.Renate schreef:Met alle respect: ze zijn niet uit het 'mobiele tijdperk'Dat je ze inderdaad achter hebt gelaten met de pups, maar als het goede mensen zijn, dan merk je dat ook wel.
Snap alleen niet dat ze niet even gebeld hebben dat ze later kwamen doordat ze de weg kwijt waren, maar goed misschien nog niet zo thuis in de mobieltjes ;-).![]()
(Even lekker generaliseren. Sorry!)