groetjes, kga slapen.
Knuffel aan de beestenboel
Alma
Kun je hier kort een algemene toelichting op geven? Als het te persoonlijk is hoeft het niet, maar bijv. of de nieuwe eigenaren zelf geen pup wilden of dat jullie ze een pup geweigerd hebben.Renate schreef:We zijn weer op zoek naar een nieuwe eigenaars voor het andere reutje. En ook onder de teefjes hebben we nog 1 'weesje'.
Ik dacht dat de bevalling de grootste hindernis was, maar een passende eigenaar zoeken is ook niet makkelijk....
Dit snap ik niet helemaal. Wordt er bedoeld dat waar meerdere reuen wonen, de ranglaagste niet dekt? Dat herken ik namelijk niet. Bij de kooikers zijn er veel mensen die 2 of 3 reuen hebben en deze dekken allemaal wel (regel is max. 15 nestjes in Ned., dus wat meer dan bij de smous).Renate schreef:De andere eigenaren voor een reutje hebben thuis nl al 2 reuen. Phoebe's zoon wordt zeer waarschijnlijk de ranglaagste en Fredie acht daarom de dekkans nihil.
En wij dan?Renate schreef:Ik vind het niet netjes om het op het net te zetten dus ik stuur je straks even een PB, Jeanette
Het is wel volgens de regels van de natuur, maar ik denk dat het niet zo'n vaart loopt.renske schreef:Dit snap ik niet helemaal. Wordt er bedoeld dat waar meerdere reuen wonen, de ranglaagste niet dekt? Dat herken ik namelijk niet. Bij de kooikers zijn er veel mensen die 2 of 3 reuen hebben en deze dekken allemaal wel (regel is max. 15 nestjes in Ned., dus wat meer dan bij de smous).Renate schreef:De andere eigenaren voor een reutje hebben thuis nl al 2 reuen. Phoebe's zoon wordt zeer waarschijnlijk de ranglaagste en Fredie acht daarom de dekkans nihil.
Mary schreef:En wij dan?Renate schreef:Ik vind het niet netjes om het op het net te zetten dus ik stuur je straks even een PB, Jeanette
Zonder naam bij de prive-berichten moet kunnen.
Het gaat ons alleen om de reden.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Het kan goed gaan. Yeti is ook de 2e reu in huis en heeft inmiddels al 3 x gedekt, maar Fredie zal ongetwijfeld ervaringen hebben waarbij het niet lukte.Renate schreef:De andere eigenaren voor een reutje hebben thuis nl al 2 reuen. Phoebe's zoon wordt zeer waarschijnlijk de ranglaagste en Fredie acht daarom de dekkans nihil.
Dit snap ik niet helemaal. Wordt er bedoeld dat waar meerdere reuen wonen, de ranglaagste niet dekt? Dat herken ik namelijk niet. Bij de kooikers zijn er veel mensen die 2 of 3 reuen hebben en deze dekken allemaal wel (regel is max. 15 nestjes in Ned., dus wat meer dan bij de smous).
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.