Klets-topic
Hoi piepeloi, Renate
Ik heb nog iets met veel groente, ook gepureerd, maar wacht even op wat meer recepten.
Als ik denk dat het wat voor je is, stuur ik het oké.
Ik bak ook koek/cake van cougette en wortels, heerlijk. Ja, worteltaart dus.........echt jammie
Maar met veel dingetjes vrees ik.
Heel veel succes komende week. spannend voor de meisjes, voor Romy vooral natuurlijk, maar het is vast voor allemaal een hele gebeurtenis. Romy echt naar school. 8) \Toi toi.
Ik heb nog iets met veel groente, ook gepureerd, maar wacht even op wat meer recepten.
Ik bak ook koek/cake van cougette en wortels, heerlijk. Ja, worteltaart dus.........echt jammie
Maar met veel dingetjes vrees ik.
Heel veel succes komende week. spannend voor de meisjes, voor Romy vooral natuurlijk, maar het is vast voor allemaal een hele gebeurtenis. Romy echt naar school. 8) \Toi toi.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Kennismaking MKD
We zijn net terug van Romy's kennismaking op het MKD. Op zich is het heel goed verlopen. Haar klas viel in de smaak. Ze begon meteen te spelen. Legde Poep zelfs aan de kant. Ook de buitenspeelplaats vond ze hartstikke leuk. Ze was nog wel erg terughoudend naar de juffen toe. Ik heb er best een goed gevoel over. Nu die verlatingsangst nog overwinnen. Ik verwacht nog wel een klein dramaatje morgen...
Wat fijn Renate dat het vanmiddag zo goed ging met Romy. Dat geeft goede hoop voor de toekomst. Wie weet valt het morgen ook mee, ik hoop het zo voor jullie.
Ik hoop dat de juffen snel het vertrouwen van Romy zullen winnen.
Succes morgen. En sterkte, ook speciaal voor jou. Het valt niet mee om Romy los te moeten laten.
Groetjes, Erna.
Ik hoop dat de juffen snel het vertrouwen van Romy zullen winnen.
Succes morgen. En sterkte, ook speciaal voor jou. Het valt niet mee om Romy los te moeten laten.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Romy heeft het redelijk gedaan op haar eerste dag. De eerste 1,5 uur na het afscheid had ze het erg moeilijk, maar daarna heeft ze heerlijk gespeeld. Wel vond ze de overgangen nog moeilijk. Zat ze net lekker kralen te rijgen, moet ze weer naar buiten...
De juffen waren gelukkig tevreden. Morgen zal nog wel even moeilijk voor haar zijn, want nu weet ze natuurlijk dat ik wegga, maar als ze straks gewend is, zal ze het er vast heel fijn vinden.
Dana vond het erg moeilijk. Mijn vader is na het middageten een stukje met haar gaan fietsen, want ze bleef maar vragen wanneer we Romy op mochten halen. En net zei ze dat ze het niet eerlijk vond dat Romy morgen weer naar school mag, want het is háár beurt. Ze zal nog een weekje geduld moeten hebben en dan mag ze ook weer naar school. Tjonge wat zal het stil zijn in huis. Gelukkig hoeft Phoebe nooit naar school!
Groetjes, Renate
De juffen waren gelukkig tevreden. Morgen zal nog wel even moeilijk voor haar zijn, want nu weet ze natuurlijk dat ik wegga, maar als ze straks gewend is, zal ze het er vast heel fijn vinden.
Dana vond het erg moeilijk. Mijn vader is na het middageten een stukje met haar gaan fietsen, want ze bleef maar vragen wanneer we Romy op mochten halen. En net zei ze dat ze het niet eerlijk vond dat Romy morgen weer naar school mag, want het is háár beurt. Ze zal nog een weekje geduld moeten hebben en dan mag ze ook weer naar school. Tjonge wat zal het stil zijn in huis. Gelukkig hoeft Phoebe nooit naar school!
Groetjes, Renate
Ja, dat zal zeker.Renate schreef: Tjonge wat zal het stil zijn in huis. Gelukkig hoeft Phoebe nooit naar school!![]()
Groetjes, Renate
Ik denk nu al te weten hoe heerlijk je dat gaat vinden.
Weer eens echt tijd voor jezelf.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
Lies
Wat fijn dat deze dag goed verlopen is, en Dana is niet gewend dat Romy niet thuis is.
Voor Dana is dat ook wennen. Wat fijn dat zij zo graag naar school gaat.
Zal inderdaad rustig worden volgende week, probeer er van te genieten.
Groetjes, Erna.
Voor Dana is dat ook wennen. Wat fijn dat zij zo graag naar school gaat.
Zal inderdaad rustig worden volgende week, probeer er van te genieten.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
-
Renate
Ariënne schreef: Dat lijkt me een goed idee Renate: kun je meteen je eventuele onrust een uitlaatklep geven. Want het zal toch wel eventjes wennen en slikken zijn. (Of was dat alleen iets waar ik ooit zelf last van had?)
Het zal best even wennen zijn, maar het liep niet zo lekker met Romy de afgelopen tijd. Ze was thuis echt uitgespeeld en dat gaf veel spanningen. Ik denk dat het beter is voor ons allemaal dat volgende week iedereen weer aan de gewone dagelijkse bezigheden gaat.
En dat poetsen, tja dat is voor mij een (zeer noodzakelijk) kwaad
-
Renate
-
Renate
Fantastisch Renate! Fijn hoor!Renate schreef:Oh ik ben zo onvoorstelbaar blij. De juf schreef in Romy's schriftje: "Romy heeft vandaag een super goede dag gehad. Ze heeft na het afscheid maar 2 minuutjes gehuild en de rest van de dag zingend doorgebracht. Het lijkt erop dat Romy hier wel leert wennen en op een goede plek zit."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nou wat leuk!Renate schreef:Bijna vergeten: succes met poetsen en inpakken. Ik volg je voorbeeld volgende week!
Haha, ik moet wel, want wij zijn benaderd door het tijdschrift Groter Groeien voor een artikel en een foto. Die foto wordt hier thuis genomen.
Dusssssssss, ik moet nog FLINK aan de bak.
Inderdaad een extra reden om op te ruimen!
Weet je al wanneer het artikel+ foto in het blad verschijnt?