Kijk, dat laat zien dat ik terecht een reu heb gekozen.Ariënne schreef:Ik word zo langzamerhand jaloers!!! !
Ik vind het geweldig om te zien maar van jaloers zijn is bij mij helemaal
geen sprake.
Kijk, dat laat zien dat ik terecht een reu heb gekozen.Ariënne schreef:Ik word zo langzamerhand jaloers!!! !

Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Het filmpje is erg leuk. Ik zal het straks op mijn hyves zetten dan kunnen ze het hier ook bekijken.ps: het filmpje is ook erg leuk
ps: heerlijk met Peerke en Tessel gewandeld, beiden hebben een modderbad genomen
Nee die had me in de steek gelaten. Ze is vast niet wakker geweest vannacht. Ze was doodmoe. Gisteravond kon ze de slaap niet pakken, want ze was Dolorus kwijt? Waarschijnlijk gedroomd ofzo?En... was de extra nachtzuster nog aanwezig?
Renate schreef:Oei oei oei.
Martijn zei onder het eten dat hij er toch graag 1 zou houden. Hij verschuilt zich hierbij achter het verdriet wat Dana gaat hebben als alle puppies uitvliegen. Wie is er hier nu van het zwakke geslacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.