Heel spannend hoor Renate; ik ga absoluut mijn best doen in de buurt van de computer te blijven om zo mee te kunnen genieten...
Geef Phoebe maar een lekkere aai van me!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ach, die Phoebe! Heeft echt je steun nodig, Renate.
Spannend of het nou door gaat zetten...
Lijkt me echt een hele ervaring!
Wij houden de wacht hier!!
Mijn ervaring is, dat slijm verliezen in samenhang met rillen, betekent, dat het snel gaat gebeuren. Je kunt een poos je hand op haar zijkant buik houden, dan kun je de voorweeën vaak al voelen. Met snel bedoel ik, vanavond, vannacht.
Veel plezier met dit spannende gebeuren!
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Het rillen houdt nu langer aan en ik denk er een weeën patroon in te zien. Toch blijft ze rustig liggen en lijkt het vooralsnog over zich heen te laten komen.
Ik ga zo haar buik even wassen, want daar zitten modderspetters op. Ook op de tepels. Tja het hangt ook allemaal zo dicht bij de grond en het is hier zo drassig.
Ik zei het al het duurt zeker geen 24 uur meer voor Phoebe moeder word we zijn allemaal zo nieuwsgierig hoe en wat iedereen blijft hier op het forum bij zijn pc
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Mijn zoon heeft een dropping vanavond dus het kan weleens laat worden, dus ik laat lekker de pc ook aanstaan....dus neem je tijd Of liever gezegd laat Phoebe haar tijd nemen.
Wel superspannend, je eigen hondje die gaat bevallen!!
Gaat het nu zo snel dat je de assistente wilt bellen?
Sterkte jullie Renate, want waarschijnlijk worden het dus wel 27/28 maart pups.
We horen je wel.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik ben daarstraks nog even met Phoebe naar buiten geweest. Daarna was het rillen over. Dat is ook niet meer terug gekomen. Phoebe heeft nu een snelle ademhaling, maar is erg rustig, een beetje op zichzelf. Ze ligt lekker op haar favoriete plekje voor in de kamer.
Aan de bewegingen van de kleintjes denk ik te voelen dat ze een stukje ingedaald zijn.
Slapen de meisjes al? Of zijn ze te opgewonden?
Het zou leuk zijn als je ze morgenochtend kunt verrassen met een volle werpkist!
Hier wordt aan jullie gedacht hoor!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes