We zullen zien hoeveel het er worden. Ik vind het iig wel hard gaan en als ik dan lees dat de groei in de laatste 2 weken het hardst gaat....
Ik mag deze of volgende week nog terug naar de DA voor een telling.
Phoebe kan nu nog wel rennen. We hebben net nog bijna 10 km gewandeld met mijn pa. Dat gaat nog prima.
Fietsen wordt wel te zwaar. Ze hijgt al vrij snel, dus daar zijn we maar even mee gestopt.
Erna schreef:Zo'n koopovereenkomst is maar een papiertje. Iedereen die een Smousje krijgt weet hoe het zit en wat er van je wordt verwacht als de hond wordt goedgekeurd voor de fok. Wel of geen papiertje, als mensen niet willen - kunnen fokken maakt zo koopovereenkomst niets uit.
Dat klopt, maar je hoopt altijd dat mensen hun afspraken nakomen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Leuk Loes! Ik had hem daar straks al zien staan op de fotosite, maar toen was-ie nog leeg.
Geen chinchilla's aan moeders kant. Ben beniewd welke kleur pups Phoebe straks op de wereld zet.
Ik zoek een skateboard voor onder Phoebe's buik voor de laatste weken . Heeft iemand er nog één in de schuur?
Martijn had last van de eerste zwangerschapsongemakjes vanmorgen: er lag een flinke drol in de huiskamer
Tijdelijk toch maar weer een late wandeling inplannen...
Renate schreef:Ik zoek een skateboard voor onder Phoebe's buik voor de laatste weken . Heeft iemand er nog één in de schuur?
Martijn had last van de eerste zwangerschapsongemakjes vanmorgen: er lag een flinke drol in de huiskamer
Tijdelijk toch maar weer een late wandeling inplannen...
?????
Ik zag ergens helee schattige kinderwandelwagentjes voor de hond misschien dat een idee whahah hoe noem je zoiets een hondenwandelwagentje
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Het wordt in ieder geval geen klein nest lijkt me.
Dus dag 60 zal niet zo gek zijn.
Maar het aftellen begint wel zo'n beetje.
Phoebe zal wel echt gaan groeien nu en niet veel meer willen ondernemen.
Of valt het nog mee Renate?
Het valt tot nu toe nog mee. Phoebe gaat nog graag mee. We fietsen niet meer, maar we hebben afgelopen maandag nog wel 10 km gewandeld.
Vandaag is Phoebe voor het laatst met de uitlaatservice mee gegaan. Voor volgende week donderdag vraag ik de buren of ze Phoebe even uit willen laten.
Ik wilde deze week uit nog lekker wandelen.
Vanaf volgende week beperk ik ons tot blokjes om.
Flink buikje heeft Phoebe. Ze ligt er wel rustig bij. Ik gok op 7 -
Wanneer ga je voor de telling naar de DA?
José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)