Guusje en O'Terry
Re: Guusje en O'Terry
Dat zal wel niet, want als er een paar keer geprobeerd is contact te krijgen en het lukt niet, wordt een volgende gebeld.
Ik vind trouwens, dat de wens van de fokker in alle gevallen voor gaat. Dus wil je als fokker vroeg contact met de a.s. eigenaren dan moet dat niet om een x-reden uitgesteld worden, maar gewoon per omgaande een ander gezocht worden. Met een paar honderd mensen op een lijst zal dat toch niet zo moeilijk zijn.
Ik vind trouwens, dat de wens van de fokker in alle gevallen voor gaat. Dus wil je als fokker vroeg contact met de a.s. eigenaren dan moet dat niet om een x-reden uitgesteld worden, maar gewoon per omgaande een ander gezocht worden. Met een paar honderd mensen op een lijst zal dat toch niet zo moeilijk zijn.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ik heb al verschillende keren contact gehad met Fredie.
Zij heeft bij twee mensen al verschillende keren het antwoordapparaat ingesproken, en reageren daar niet op. Conclusie....langdurig afwezig. Dus door naar anderen.
Een persoon zou komen kijken, maar belde een dag later weer af, dat ze afzag van een pup. Bij deze hadden wij door de telefoon al onze twijfels, maar kreeg een kans; heeft zichzelf opgelost.
Fredie heeft voor het weekend iemand benaderd, die vervolgens niks heeft laten weten....
; die valt nu sowieso af!
Ik snap best, dat je na die behoorlijke wachttijd, alles even wilt laten bezinken, maar daar heb je miz geen dágen voor nodig.
Daarbij heb ik Fredie al enkele weken voor de geboorte onze wensen kenbaar gemaakt. Die waren trouwens dezelfde als de vorige keer.
Inmiddels zijn de pups al bijna twee weken, en het is nog niet helemaal rond dus.
Zij heeft bij twee mensen al verschillende keren het antwoordapparaat ingesproken, en reageren daar niet op. Conclusie....langdurig afwezig. Dus door naar anderen.
Een persoon zou komen kijken, maar belde een dag later weer af, dat ze afzag van een pup. Bij deze hadden wij door de telefoon al onze twijfels, maar kreeg een kans; heeft zichzelf opgelost.
Fredie heeft voor het weekend iemand benaderd, die vervolgens niks heeft laten weten....
Ik snap best, dat je na die behoorlijke wachttijd, alles even wilt laten bezinken, maar daar heb je miz geen dágen voor nodig.
Daarbij heb ik Fredie al enkele weken voor de geboorte onze wensen kenbaar gemaakt. Die waren trouwens dezelfde als de vorige keer.
Inmiddels zijn de pups al bijna twee weken, en het is nog niet helemaal rond dus.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Het zijn wel heerlijke kleine dikkopjes.
Wat lief.....
Mal dat mensen niet gelijk aan de telefoon hangen
Wat lief.....
Mal dat mensen niet gelijk aan de telefoon hangen
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ook al sta je al jaren op de wachtlijst, dan nog heb je een aantal maanden geleden van Fredie gehoord dat er binnen een half jaar een pup voor je verwacht wordt. Dan hou je er toch rekening mee, of je blijft op de wachtlijst staan als het niet uit komt, of je ziet er van af.
Charlotte ik denk dat de mensen die uiteindelijk de pup gaan krijgen een gat in de lucht springen dat er een pupje voor hen is. Wat zullen die blij zijn dat er een aantal mensen niet hebben gereageerd.
Charlotte ik denk dat de mensen die uiteindelijk de pup gaan krijgen een gat in de lucht springen dat er een pupje voor hen is. Wat zullen die blij zijn dat er een aantal mensen niet hebben gereageerd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
W-dreej hebben vandaag allemaal de oogjes goed open.
Ze beginnen zelfs al een heel klein beetje te lopen.
Het worden met de dag al meer hondjes.
Wim laat zo af en toe een grommetje horen, en de meisjes gebruiken hem echt regelmatig als kussen.
Ze beginnen zelfs al een heel klein beetje te lopen.
Het worden met de dag al meer hondjes.
Wim laat zo af en toe een grommetje horen, en de meisjes gebruiken hem echt regelmatig als kussen.
Charlotte
Nu gaan ze leuk worden Charlotte. Ik vind het snel gaan met de pups. Wat zijn het nu nog voor krummeltjes.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Die kleine Wimpie, af en toe een grommetje, maar zich mooi door z'n zusjes laten gebruiken
Het gaat inderdaad wel erg snel.
Het gaat inderdaad wel erg snel.
Wat zijn ze lief zeg en wat gaat het voorspoedig zeg de oogjes alweer open. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Net werd ik gebeld door die ene persoon die al ruim voor het weekend door Fredie benaderd was. Hij wilde even terugkomen op het gesprek van een week geleden.
Hij zei dat ie in het weekend al had geprobeerd, maar er nam niemand op.
Wij zijn zo goed als de hele tijd thuis geweest, ben hooguit een uurtje even weg geweest. Stond ook geen nummer in de telefoon.
Ik heb hem verteld dat hij niet meer hoeft te rekenen op een pup van ons
, want er een hele week overheen laten gaan, zonder contact op te nemen vind ik niet netjes.
Daarbij had hij al in februari bericht gehad, dat ie bijna aan de beurt was.
Nou, hij vond het geen probleem om er zelf de tijd voor te nemen om te bellen.
Gaat ie maar mooi door naar een ander. Wij hier zoeken enthousiaste mensen, die bij wijze van spreken direkt in de auto willen
:autorijden: springen om te komen kijken, of op zijn minst een afpraak te maken.
Hij zei dat ie in het weekend al had geprobeerd, maar er nam niemand op.
Wij zijn zo goed als de hele tijd thuis geweest, ben hooguit een uurtje even weg geweest. Stond ook geen nummer in de telefoon.
Ik heb hem verteld dat hij niet meer hoeft te rekenen op een pup van ons
Daarbij had hij al in februari bericht gehad, dat ie bijna aan de beurt was.
Nou, hij vond het geen probleem om er zelf de tijd voor te nemen om te bellen.
Gaat ie maar mooi door naar een ander. Wij hier zoeken enthousiaste mensen, die bij wijze van spreken direkt in de auto willen
Charlotte
Zo, dat is duidelijk 
Ergens vind ik wel dat Charlotte gelijk heb je doet veel moeite om puppies te wereld zetten en je wilt daar dan liefde volle baasjes dan voor hebben en dat blijkt meestal al uit hoe enthousiast mensen zijn
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ik ben het zeker ook met Charlotte eens, maar deze mensen krijgen toch een smous alleen uit een ander nest. Voor mij mocht het veel verder gaan en zoiets gewoon kort gesloten worden in overleg tussen fokker en TFP. Het is geen ding dat je aanschaft en met een zo lange wachtlijst hoeft er ook niet geleurd te worden. Te vaak heb ik al gehoord en zelf ook meegemaakt, dat als de fokker er geen goed gevoel bij heeft, het op moeilijkheden uitloopt. Bij het 1e nest moesten we op stel en sprong een hond van bijna een jaar terugnemen, die bovendien al stiekem was herplaatst en bij het 2e nest zegde iemand helemaal op het eind af en ook dat is vervelend, want een gedegen kennismaking is er dan ook niet bij en de nieuwe eigenaar heeft die leuke puppytijd gemist (wat voor sommigen ook een reden is om toch op een volgend nest te wachten). Beide keren was ik niet helemaal happy met de a.s. eigenaren. Bij het 1e nest denk je dat het aan jou ligt, omdat het ene mens nu eenmaal meer je type is dan het andere. De 2e keer heb ik vele keren met mevrouw Rozema gebeld en had ik achteraf spijt gewoon niet op mijn gevoel afgegaan te zijn.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
De eerste indruk krijg je al aan de
; de eerste "klant" lag nog in het ziekenhuis aan div. infuzen, maar was o zo blij dat ze eindelijk aan de beurt was.
Zou bij thuiskomst vrijdag een afspraak maken om te komen...zijn maandag hier geweest
. Kijk dát bedoel ik nu!
Zojuist een mevrouw aan de lijn gehad, die gisteravond niet meer wilde bellen omdat ze bang was dat het te laat zou zijn
.
Bijna een uur met haar zitten teutenbellen, kwam goed over, probeert morgenavond en anders zaterdagochtend te komen
. Kijk dát bedoel ik nu!
Zou bij thuiskomst vrijdag een afspraak maken om te komen...zijn maandag hier geweest
Zojuist een mevrouw aan de lijn gehad, die gisteravond niet meer wilde bellen omdat ze bang was dat het te laat zou zijn
Bijna een uur met haar zitten teutenbellen, kwam goed over, probeert morgenavond en anders zaterdagochtend te komen
Charlotte
Kijk dát bedoelen we nu ....

Fijn Charlotte, dat het bij jullie nu rond is. 
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Charlotte,
Je hebt gelijk, zou het ook niets vinden als ze een week later pas bellen.
Je hebt gelijk, zou het ook niets vinden als ze een week later pas bellen.
-
sammydesmous
Dus alle puppies hebben nu een baasje?. Gelukkig maar. Ik zou een gat in de lucht springen als we bericht krijgen. En zo snel mogelijk komen kijken.
José
José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Jozé uit ervaring weet ik dat die laatste periode op de wachtlijst dubbel zo lang duurt, tenminste dat lijkt zo.
Alma wacht al net zo gretig op een pup als jij, wie weet komen ze straks uit hetzelfde nestje vandaan.
Alma wacht al net zo gretig op een pup als jij, wie weet komen ze straks uit hetzelfde nestje vandaan.
-
sammydesmous
Zou grappig zijn.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Ik zie net dat Wim zijn ogen open heeft en al loopt die is vlot zeg 
Groetjes, Andrea