Wandelen in Kijkduin.
-
Renate
Re: Wandelen in Kijkduin.
Ik ga morgen samen met Phoebe wandelen in Kijkduin.
Weet iemand of ik de auto in die parkeerlus (waar we verzamelen) moet parkeren? Het is me niet helemaal duidelijk?
Weet iemand of ik de auto in die parkeerlus (waar we verzamelen) moet parkeren? Het is me niet helemaal duidelijk?
Je rijdt gewoon zo ver mogelijk naar achteren en daar is parkeergelegenheid genoeg aan beide kanten.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Renate
In de straat waar die lus aan ligt? En is het betaald parkeren want dan zoek ik wat muntjes bij elkaar?
Ik heb er zin in.
Ik heb er zin in.
Ja, het is gewoon een doodlopende laan met aan het eind de ingang van de camping en gelukkig nog steeds vrij parkeren. Wij gaan met de camper en zijn meestal niet laat, dus zul je die wel zien staan.
Jelle komt niet mee, dus maar 2 meewandelende hondjes dit keer.
Jelle komt niet mee, dus maar 2 meewandelende hondjes dit keer.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Heel veel plezier allemaal morgen !!!!!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Gaan van dit forum alleen Loes en Renate meewandelen?
Of komen er nog meer? En hoeveel anderen zullen er ongeveer bij aanwezig zijn, kan je gewoon komen of moet je je eerst aanmelden?
Gewoon even een paar vraagjes...
groet, Martine
Of komen er nog meer? En hoeveel anderen zullen er ongeveer bij aanwezig zijn, kan je gewoon komen of moet je je eerst aanmelden?
Gewoon even een paar vraagjes...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Uiteraard Maria, die het al vele, vele jaren organiseert. Ellen en familie uit Houten , die Leike hebben uit Guusje's vorige nest zijn het ook van plan. Dan is er een wisselende vaste kern (zoals Charlotte en Peter, maar die zullen nu wel een keertje overslaan) maar ook mensen die voor het eerst komen en meestal ook kijkers/wachtlijsters. Er hoeft niet van te voren aangemeld te worden (mag wel bij Maria, zodat ze weet of er eventueel even op iemand gewacht moet worden) en er wordt zo tussen 11.00 en 11.15 gestart. De opkomst is heel wisselend ( van een tiental tot ruim 30 smousjes) , net als het weer, maar dat belooft voor morgen goed te zijn, dus misschien is de opkomst navenant. Langs het strand is geen straffe wandeling, want de honden vinden het heerlijk en er wordt veel gespeeld en gerommeld, dus zelfs laatkomers halen de groep makkelijk in. De weg naar het strand is aan het eind rechts, fietspad over en na de strandovergang loopt de groep naar links en na omgekeerd te zijn, lopen de meesten door naar de boulevard, waar een plaatsje wordt gezocht in één van de paviljoens (bij mooi weer buiten) om wat te nuttigen en nog even lekker bij te kletsen.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Jajo
Fijne wandeling allemaal. Gelukkig blijft het redelijk mooi weer.
Groetjes, Jozé
Groetjes, Jozé
Ik zit er wel aan te denken, maar weet niet of ik het allemaal ga redden; mijn kinderen komen om 15.30 uur weer thuis... en het is ruim een uur rijden. Maar het lijkt me wel erg leuk! Ik wil natuurlijk heel graag Bobbie en Diesel laten zien. En ze zijn allebei gek op het strand! Is er trouwens ook een adres, zodat TomTom me er direct goed naartoe kan laten rijden?
Misschien tot morgen!
groet, Martine
Misschien tot morgen!
groet, Martine
Bungalowpark Ockenburgh aan het einde van de Machiel Vrijenhoeklaan.
Geen nummer, maar kan niet missen.
Geen nummer, maar kan niet missen.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Maria, bedankt en misschien tot morgen...
groet, Martine
groet, Martine
Wij (of ik) ook niet.
Ik heb nog tot gisteravond zitten twijfelen, maar uiteindelijk besloten om thuis te blijven, maar anders was ik alleen gegaan.
Peter wilde niet mee, en kón ook niet, omdat de jongens allebei gingen trainen voor de kennedymars; zij lopen vandaag 35 km.
Dan maar wachten tot de volgende keer, want er komen er hopelijk nog zat.
Ik heb nog tot gisteravond zitten twijfelen, maar uiteindelijk besloten om thuis te blijven, maar anders was ik alleen gegaan.
Peter wilde niet mee, en kón ook niet, omdat de jongens allebei gingen trainen voor de kennedymars; zij lopen vandaag 35 km.
Dan maar wachten tot de volgende keer, want er komen er hopelijk nog zat.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
We hebben je/jullie gemist, hoor Charlotte. Niet in het aantal want het was een grote opkomst. maar het is altijd leuk de mensen van het "vaste" groepje te zien.
Renate was er en Martine. Ik denk dat er zeker 30 smousjes waren. Ik heb maar een heel klein stuk meegewandeld, tot aan het strand waar ik op een stapel betonplaten heb gewacht tot de groep terugkwam en ben samen doorgewandeld naar de boulevard waar we lekker op het verwarmde overdekte terras bij de Griek hebben gezeten. Het was heerlijk zacht weer en heel druk op het strand.
Ik heb zelf dus niet al te veel foto's en hoop gauw van de anderen foto's te krijgen. Daar mis ik jullie ook in, want jullie zijn ook altijd supersnelle fotoinzenders.
Renate was er en Martine. Ik denk dat er zeker 30 smousjes waren. Ik heb maar een heel klein stuk meegewandeld, tot aan het strand waar ik op een stapel betonplaten heb gewacht tot de groep terugkwam en ben samen doorgewandeld naar de boulevard waar we lekker op het verwarmde overdekte terras bij de Griek hebben gezeten. Het was heerlijk zacht weer en heel druk op het strand.
Ik heb zelf dus niet al te veel foto's en hoop gauw van de anderen foto's te krijgen. Daar mis ik jullie ook in, want jullie zijn ook altijd supersnelle fotoinzenders.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Inderdaad jammer dat je er niet was Charlotte!
Ik vond het ook erg gezellig en de honden hebben genoten!
De volgende strandwandeling moet maar eens in Wijk aan Zee plaatsvinden, dat heb ik ooit beloofd te organiseren en het moet er binnenkort maar eens van gaan komen...
Ik hoop niet dat Diesel nu naast zijn schoenen gaat lopen want hij kreeg heel veel aandacht en heeft op -ik weet niet hoeveel- schoten liggen slapen op het terras na afloop.
Hij heeft zijn oma Flo (weer) ontmoet en deed zeker niet onder voor de andere honden. Hij speelde dapper mee en ging alleen onder luid protest af en toe even de tas in om zijn lijfje wat rust te gunnen.
Zoals Loes al schreef waren er zeker 30 smousjes, en ik vond het leuk om te zien dat je direct je eigen honden in die wirwar van spelende en rennende smouzen kon herkennen; ze zijn inderdaad allemaal anders!
Leuk dat er een aantal mensen van het forum waren; zo krijgt dit geschrijf voor mij toch weer meer diepgang. Een gezicht erbij zien is altijd leuk!
Renate, Loes, Marjolein en Maria, het was een fijne dag!
groet, Martine
Ik vond het ook erg gezellig en de honden hebben genoten!
De volgende strandwandeling moet maar eens in Wijk aan Zee plaatsvinden, dat heb ik ooit beloofd te organiseren en het moet er binnenkort maar eens van gaan komen...
Ik hoop niet dat Diesel nu naast zijn schoenen gaat lopen want hij kreeg heel veel aandacht en heeft op -ik weet niet hoeveel- schoten liggen slapen op het terras na afloop.
Zoals Loes al schreef waren er zeker 30 smousjes, en ik vond het leuk om te zien dat je direct je eigen honden in die wirwar van spelende en rennende smouzen kon herkennen; ze zijn inderdaad allemaal anders!
Leuk dat er een aantal mensen van het forum waren; zo krijgt dit geschrijf voor mij toch weer meer diepgang. Een gezicht erbij zien is altijd leuk!
Renate, Loes, Marjolein en Maria, het was een fijne dag!
groet, Martine
Laatst gewijzigd door Martine op 01 mar 2009, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zal ongetwijfeld heerlijk zijn geweest, want het is geweldig weer.
Peter en ik hebben hier een uur met Finny gewandeld, en verder "genoten" van de rust en de kleintjes van Guusje.
Peter en ik hebben hier een uur met Finny gewandeld, en verder "genoten" van de rust en de kleintjes van Guusje.
Charlotte
Vandaag op het strand was het ook erg lekker weer, maar inmiddels regent het hier bij ons flink hoor...Charlotte schreef:Het zal ongetwijfeld heerlijk zijn geweest, want het is geweldig weer.
Hier geen zon gezien, trouwens...
Leuk dat de wandeling zo'n succes was!
(Ik ben wel jaloers!
Maar ja, het zat er niet in.)
Leuk dat de wandeling zo'n succes was!
(Ik ben wel jaloers!