idd, Loes! Erg handig als je daar een passie voor hebt.
Enne die leeftijd...........je bent zo jong als je je voelt.......maar ook bij mij glijden de jaren al voorbij......
Maar pas vond een klasgenoot van mijn zoon mij retro........ze bedoelde het als compliment maar ik weet nog steeds niet of ik dat ook zo voel.......het kan natuurlijk ook ouderwets betekenen.
Nu nog ffe over "de smous" : welke vrolijkerd het ook wordt of dat ie geboren wordt in het koninklijke Wassenaar of ergens op de hei..........ze zijn altijd vrolijk en we hebben er hier erg veel zin in.
Ik roep wel steeds als de kids weer één of ander úitje' verzinnen: let op, we hebben de hond dat kan niet zomaar meer. Dat vind ik nog wel een lastige. Maar dat zal zichzelf wel oplossen, we hebben hier een aantal vrienden met honden en mijn ma zal het waarschijnlijk ook heerlijk vinden om weer eens een rondje met een smous te wandelen. Ook hebben we hier een prima pension op 4 kilometer afstand, daar gaat de kat met vakantie vaak heen (als mijn ma er niet voor kan zorgen) en daar hebben ze ook dagopvang voor honden, dus in geval een dagje Efteling(ja, mensen......dat willen ze hier allemaal nog een keertje) kan dat volgend jaar ook weleens.

fijne zaterdag, wij gaan vanavond in de nieuwe slaapkamer slapen, hoera!!! Bannacht met zn 5en en de kat beneden geslapen, zooooooooooo gezellig.
Alma