De eerste ritsdag van 2009 (7 febr)
Re: De eerste ritsdag van 2009 (7 febr)
Leuk

Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Zwangere Guusje was er ook met Charlotte en Peter en Finny! Je kunt goed zien dat er pups in aantocht zijn.

Als het goed is, kunnen jullie via deze link de foto's bekijken.
De groepsfoto's houdt Bert Roosje vast en Ariënne Jip en Woezeltje.
Paps Brutie staat rechts.
Ik zal wel een paar hele leuke in een album zetten, maar nu kunnen jullie alvast mee genieten.
De groepsfoto's houdt Bert Roosje vast en Ariënne Jip en Woezeltje.
Paps Brutie staat rechts.
Ik zal wel een paar hele leuke in een album zetten, maar nu kunnen jullie alvast mee genieten.
Laatst gewijzigd door Jeanette op 07 feb 2009, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ik doe wel wat foto's in een album 
Laatst gewijzigd door Jeanette op 07 feb 2009, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
marcel
ik heb de foto's geplaats in mijn map ik ga nu de filmpjes erop zetten
Leuk Marcel, die foto's! ben benieuwd of de filmpjes gaan lukken.
Jeanette, we wachten rustig af, hoor!
Jeanette, we wachten rustig af, hoor!

De hele dag door hadden we heel leuke honden te keuren, eigenlijk allemaal met ontzettend relaxte leuke karakters. En wat zijn die pubers allemaal mooi uitgegroeid! Erna, jouw nest vond ik heel leuk, vooral Siem vind ik erg mooi, ze hadden allemaal fijne karakters! Hoe groot was Pien-Elsa? Zo te zien ongeveer Woezel's maatje? Mijn eigen nest vond ik ook mooi opgegroeid, met ook weer superkarakters. Woezel werd toch nog gemten op 34,5 cm, waarvan ik eerder denk aan de 34. Roosje en Wobke zijn mooi van maat, ik dacht 36 en 37 cm. "Willem met de mooie oogjes", had nog steeds van die mooie lonkende oogjes. Ik ben erg tevreden! Na afloop hebben we nog fijn kunnen wandelen. Omdat ik op zulke dagen zelf altijd heel druk bezig ben, voel ik me toch altijd een beetje schuldig, dat ik me zo weinig met de baasjes van "mijn" pups kan bemoeien. Ik hoop dat iedereen daar begrip voor op kon brengen. Ook leuk om co-baasjes Lex en Jeanette weer eens te zien! Ze horen gewoon bij dat nest!
Ik heb een gezellige dag gehad en hoop jullie ook.
Ik heb een gezellige dag gehad en hoop jullie ook.
- Bijlagen
-
- is Woezel niet lekker gegroeid.jpg (16.26 KiB) 3084 keer bekeken
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Meten is weten 
ik zal zo de foto's in de albums gaan bekijken. Morgen in de loop van de dag zal ik zelf nog wat foto's plaatsen en mailen naar Loes enz.
Maria ik dacht dat Pien-Elza 32 cm is. Kleintje dat voor de grotere Smousjes niet onder doet. Wat heeft zij ook een uithoudingsvermogen, thuis loopt ze met vriendin Franka naast de fiets. Het is jammer dat Mous-Saartje tegen haar loopsheid aanzit waardoor ze door de jongens aardig belaagd werd tijdens de wandeling. Wat betekende dat zij de wandeling niet met ons mee heeft gelopen.
Wat zijn "mijn" honden fijne, leuke, lieve, enthousiaste honden geworden, daar kan ik echt heel blij van worden.
De honden hebben hun vader Dop ontmoet, want die was er ook. Leuke honden uit het andere nest van Dop, o.a. Loebas.
Lies gaf het grote voorbeeld aan haar kinderen hoe je achter de konijnen aan moet gaan, ik hoop dat ze niet goed hebben opgelet tijdens de les.
Ariënne je vond dat Lisa veel donkerder was dan je in gedachte had, dat komt ten dele doordat haar vacht nu zo lang is. Maar ook omdat ze zo door de struiken heeft geraust en daarna nogal groen was uitgeslagen.
Maria ik dacht dat Pien-Elza 32 cm is. Kleintje dat voor de grotere Smousjes niet onder doet. Wat heeft zij ook een uithoudingsvermogen, thuis loopt ze met vriendin Franka naast de fiets. Het is jammer dat Mous-Saartje tegen haar loopsheid aanzit waardoor ze door de jongens aardig belaagd werd tijdens de wandeling. Wat betekende dat zij de wandeling niet met ons mee heeft gelopen.
Wat zijn "mijn" honden fijne, leuke, lieve, enthousiaste honden geworden, daar kan ik echt heel blij van worden.
De honden hebben hun vader Dop ontmoet, want die was er ook. Leuke honden uit het andere nest van Dop, o.a. Loebas.
Lies gaf het grote voorbeeld aan haar kinderen hoe je achter de konijnen aan moet gaan, ik hoop dat ze niet goed hebben opgelet tijdens de les.
Ariënne je vond dat Lisa veel donkerder was dan je in gedachte had, dat komt ten dele doordat haar vacht nu zo lang is. Maar ook omdat ze zo door de struiken heeft geraust en daarna nogal groen was uitgeslagen.
Laatst gewijzigd door Erna op 16 feb 2009, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
De pup op de foto was ook een heel mooie. Was dat niet Mous? En wat waren ze allemaal lekker relaxt he? Er wordt toch maar aan je gerommeld...Je moet op een enge hoge tafel, al die handen om je heen, die je bek opentrekken, op zoek zijn naar die ene zwarte haar...
Maria het is een pupje van jezelf, Welkom Roosje Katoen.Maria schreef:De pup op de foto was ook een heel mooie. Was dat niet Mous? En wat waren ze allemaal lekker relaxt he? Er wordt toch maar aan je gerommeld...Je moet op een enge hoge tafel, al die handen om je heen, die je bek opentrekken, op zoek zijn naar die ene zwarte haar...
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Oei! Sorry Arienne! Maar mooi is ze wel!
Nog een leuke tafelsmous:
Nog een leuke tafelsmous:
- Bijlagen
-
- Woezel gekeurd.jpg (38.39 KiB) 3216 keer bekeken
Gisteravond niet te laat afgehaakt en dus ook nog lang niet alle foto's erop gezet of op het Forum gehangen, dus vandaag maar flink aan de slag. Er was wel een flink aantal nieuwe foto's van het nest van Saartje, die ik gisteren nog gedaan heb.
Zo'n RITSdag is zeker leuk, want zo zie je achter de fotozenders weer eens een gezicht en een ontmoeting met zoveel Forumleden tegelijk is toch speciaal.
De volgende gelegenheid om smouzenmensen te ontmoeten is de ledenvergadering op 5 april, ook mooi centraal: Soest en met een leuk middagprogramma, dus ik hoop dat de Forumdiehards daar ook acte de présence zullen geven.
Zo'n RITSdag is zeker leuk, want zo zie je achter de fotozenders weer eens een gezicht en een ontmoeting met zoveel Forumleden tegelijk is toch speciaal.
De volgende gelegenheid om smouzenmensen te ontmoeten is de ledenvergadering op 5 april, ook mooi centraal: Soest en met een leuk middagprogramma, dus ik hoop dat de Forumdiehards daar ook acte de présence zullen geven.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
julie
Het was inderdaad een hele leuke en gezellige dag. We hebben genoten. Zowel de hondjes als Tineke en ik. De hele weg terug hebben de hondjes liggen slapen en zelfs s'avonds was Roef rustig en lag veel te slapen, na al die indrukken.
Leuke foto's staan er al op de site. Ben benieuwd naar jouw foto's Erna en naar de filmpjes van Marcel.
Ik heb niet zoveel foto's gemaakt, maar als mijn dochter terug is (het was nl haar toestel) zal ik vragen of ze ze op de pc zet en dan zet ik ze in mijn album.
Leuk dat ik nu ook echt de gezichten achter de namen ken die je elke keer op het forum ziet. Dat maakt het allemaal wat persoonlijker.
Moet nu weer aan de arbeid, eerst nog wat schoolwerk en voorbereidingen vakantie en dan schuren, krabben en lakken aan de boot.
As vrijdag gaan we op wintersport en voor die tijd moet er nog heel wat gebeuren.
Groetjes Julie nogmaals ik heb genoten.
Leuke foto's staan er al op de site. Ben benieuwd naar jouw foto's Erna en naar de filmpjes van Marcel.
Ik heb niet zoveel foto's gemaakt, maar als mijn dochter terug is (het was nl haar toestel) zal ik vragen of ze ze op de pc zet en dan zet ik ze in mijn album.
Leuk dat ik nu ook echt de gezichten achter de namen ken die je elke keer op het forum ziet. Dat maakt het allemaal wat persoonlijker.
Moet nu weer aan de arbeid, eerst nog wat schoolwerk en voorbereidingen vakantie en dan schuren, krabben en lakken aan de boot.
As vrijdag gaan we op wintersport en voor die tijd moet er nog heel wat gebeuren.
Groetjes Julie nogmaals ik heb genoten.
Ik had Roosje wel herkend, hoor!
Leuk, Erna!
Woezel mag er ook zijn! Ligt erbij als een fotomodel.
Ik heb de kinderen van "groene Lisa" eigenlijk te kort gezien, maar...gelukkig hebben we de foto's nog!
Wat fijn dat het allemaal positief was voor mens èn hond!
Woezel mag er ook zijn! Ligt erbij als een fotomodel.
Ik heb de kinderen van "groene Lisa" eigenlijk te kort gezien, maar...gelukkig hebben we de foto's nog!
Wat fijn dat het allemaal positief was voor mens èn hond!

-
marcel
nou ik heb het voor elkaar de filmpjes staan erop hoor wel wat juli ervan vinden
http://mjbregman.magix.net/
http://mjbregman.magix.net/
Leuk filmpje Marcel! Handig he, dat Magix? Ik vind de kwaliteit altijd mooier blijven dan bij YouTube. Waar Je ook heel makkelijk je filmbestanden kunt stallen is op een gmailaccount. Gmail is ook gratis.
En gelukkig hebben we de filmpjes ook nog!
Marcel!
Wat een
smouzenmensengebabbel hè! 
Wat een

-
marcel
ja dat hou je niet tegen kan moeilijk zeggen ff allemaal stil zijn
en al bij de honden lukt dat al helemaal niet maar het is goed gelukt hoor ik had ze nog wel langer kunnen maken volgende x beter.