Renate schreef:
Ik heb eigenlijk het idee dat het alleen blijven het probleem niet (meer) zo is. Volgens mij blaft de hond veel meer als de baasjes thuis zijn. Dat weet ik natuurlijk niet helemaal zeker, want ik ga niet telkens kijken of er iemand is. Vandaar dat ik dacht dat het een rangorde probleem is. Volgens mij blaft de hond vooral als zijn roedel thuis is. Ze luisteren vast niet goed?!
Wel apart hoor. Dit ken ik zelf niet. Zou denken dat dit simpel is op te lossen
door de baasjes op te voeden. Makkie voor een therapeut.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Renate, petje af hoe jij dit nog even tussen de rest door weet te doen.
Ik hoop dat je snel hoort dat je prachtige cijfers hebt gehaald!
Geniet maar even van je betrekkelijke rust!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ja Arienne gelukkig wel, morgen komen ze afronden alleen misschien volgende week nog kleine dingentjes en buiten voor nog voegen en de vaste ramen moeten nog vervangen worden en de dakgoten en regenpijpen. Maar binnen zijn ze bijna klaar we kunnen zelfs weer douchen vanavond en de wc kunnen we sinds gisteren gebruiken heerlijk hoor. Ik ben het ook meer dan zat allerlei bouwvakkers in me huis pfffffff .
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Ja Jeanette het is echt mooi geworden ze hebben echt niet bespaart op de matriaalen die gebruikt zijn. ik moet de douche en wc nog schoonmaken maar die zijn vandaag gekit dus dat mag nog niet en nog wat nieuwe dingen kopen zoals lampen en douche gordijn enz. en morgen komen ze de electriciteit nog aanleggen en de douche plafond witten. We willen meteen zelf de komende tijd de huiskamer opknappen witten en een nieuwe muur verf er op en dan de kozijnen in het hele huis nog schilderen.
Laatst gewijzigd door andrea21 op 12 feb 2009, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.