Koud zonder jas!
Re: Koud zonder jas!
Zeker in het bos, daar zie je geen hand voor ogen. Die banden zijn een uitkomst.
Dit is een leuk stoer jasje Ariënne.
Dit is een leuk stoer jasje Ariënne.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, precies, als er geen maan is, zie je niks.
Die bandjes zijn alleen niet van goede kwaliteit. Ze gaan soms vanzelf (door de beweging- los contactje?) uit. Maar reflecteren wel.
Die bandjes zijn alleen niet van goede kwaliteit. Ze gaan soms vanzelf (door de beweging- los contactje?) uit. Maar reflecteren wel.

Je hebt ook van die ledjes die je aan de halsband kan bevestigen, die zijn ook duidelijk zichtbaar. Je loopt zeker altijd met een zaklantaarn in het bos?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, ik wel. Bert niet altijd. Als het volle maan is, hoeft het niet eigenlijk. Ik heb alleen al een zaklantaarn mee om er de poesjes mee te kunnen beschijnen, mocht er een auto langskomen. Die hebben geen verlichting om, maar wandelen wel mee. Zo kan ik aangeven dat er nog meer beestenspul loopt.

Dat het met volle maan nog licht genoeg is, ik zou het dan nog veel te donker vinden. Hier is het nooit donker, er staat zelfs vlak voor onze deur een lantaarnpaal.
Ik zal een foto uit het raam maken. Nu is het wel iets lichter dan normaal omdat er een beetje sneeuw ligt.
Ik zal een foto uit het raam maken. Nu is het wel iets lichter dan normaal omdat er een beetje sneeuw ligt.
Laatst gewijzigd door Erna op 16 feb 2009, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
marcel
nou daar ben je klaar mee met zo'n vel licht voor je huis,dit is niets voor mijn
Heb jij dat dan niet, Marcel?
Tja, je kunt hem niet even uitdoen, zo'n lamp. Maar met donker regenachtig weer mis ik dat hier wel eens.
Als het helder is en volle maan, kun je bijna een boek lezen bij dat maanlicht.
Nou nog eens bedenken waar ik Vera mee kan bedekken...
Tja, je kunt hem niet even uitdoen, zo'n lamp. Maar met donker regenachtig weer mis ik dat hier wel eens.
Als het helder is en volle maan, kun je bijna een boek lezen bij dat maanlicht.
Nou nog eens bedenken waar ik Vera mee kan bedekken...

Ik denk dat de lamp, die jij niet geweldig vindt , de flits van hetmarcel schreef:nou daar ben je klaar mee met zo'n vel licht voor je huis,dit is niets voor mijn
fototoestel is.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ik heb de foto niet geflitst, dat kan niet als je door een raan fotograveerd. Het lijkt erger dan het is, doordat ik de foto vanuit de eerste verdieping heb genomen kijk je recht in de lamp. De paal staat zo'n vijf meter van onze pui vandaan, recht voor het raam. Ik vind het wel prettig, want nu is de voordeur ook mooi belicht. Ongenode gasten lopen dan hopelijk een straatje verder.Mary schreef:Ik denk dat de lamp, die jij niet geweldig vindt , de flits van hetmarcel schreef:nou daar ben je klaar mee met zo'n vel licht voor je huis,dit is niets voor mijn
fototoestel is.
We slapen aan de achterkant, daar staat geen paal.
Ariënne de maan valt bij jullie veel meer op dan bij ons omdat het hier nooit zo donker is als bij jullie. De sterrenhemel komt bij jullie ook veel meer tot zijn recht.
-
marcel
nee hier heb je dat niet...maar ik heb wel eens een lamp van een trapgang wit gespoten omdat dat toen in mijn slaapkamer scheen.Ariënne
Heb jij dat dan niet, Marcel?
Tjonge, wat een licht !!!
Hier is het ook pikkedonker en ongenode gasten durven bij ons niet eens het pad op te komen denk ik
Ik zou het wel erg missen, de maan en de sterrenhemel.
Maar in een druk bevolkt gebied is het wellicht wel fijn als het wat verlicht is.
Ik hoop wel dat het hier echt donker blijft. Er zijn al zo weinig echt donkere plekken in Nederland. Vogels en insecten e.d. raken soms helemaal van de rel van al dat licht.
Hier is het ook pikkedonker en ongenode gasten durven bij ons niet eens het pad op te komen denk ik
Ik zou het wel erg missen, de maan en de sterrenhemel.
Maar in een druk bevolkt gebied is het wellicht wel fijn als het wat verlicht is.
Ik hoop wel dat het hier echt donker blijft. Er zijn al zo weinig echt donkere plekken in Nederland. Vogels en insecten e.d. raken soms helemaal van de rel van al dat licht.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Zo dan maar??
Dit is een wollen sjaal, waar Vera halverwege een gat in gebeten heeft toen ze pup was. Daar heb ik nu haar koppie doorgedaan.
Dit is een wollen sjaal, waar Vera halverwege een gat in gebeten heeft toen ze pup was. Daar heb ik nu haar koppie doorgedaan.
- Bijlagen
-
- VeraJas143Verkl..jpg (114.91 KiB) 5335 keer bekeken

Het is een pracht 
Ik zag gisteren een beagle met een trui met dalmatier-motief.
Wonderlijk gezicht.
Wonderlijk gezicht.
Mary schreef:Ik zag gisteren een beagle met een trui met dalmatier-motief.
Wonderlijk gezicht.

Lekker warm voor Vera. Ze heeft de trui zelf uitgezocht en op maat gemaakt.
Valt me mee dat ze de trui aan wil, van een tuigje wil ze niets weten.
Valt me mee dat ze de trui aan wil, van een tuigje wil ze niets weten.
Ze wordt er niet helemaal blij van. Wel lekker warm. De pasvorm is natuurlijk ook niet je dat. Ze zit nu op schoot. Lekker typen zo! 

Prachtig jasje...
Maar lekker warm op schoot is natuurlijk nog beter
Maar lekker warm op schoot is natuurlijk nog beter
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
inge
ik heb even een vraagje over de vacht, bram z'n vacht is op bepaalde plekken
erg dicht en heeft de neiging tot erg klitten (oksel, hals ) met veel geduld valt het meeste wel
weer los te krijgen, is dit omdat hij nog jong is en z'n echte vacht nog
moet krijgen, en valt dit te voorkomen?
Het lijkt een beetje te vervilten (dan weten jullie misschien wat ik bedoel)
erg dicht en heeft de neiging tot erg klitten (oksel, hals ) met veel geduld valt het meeste wel
weer los te krijgen, is dit omdat hij nog jong is en z'n echte vacht nog
moet krijgen, en valt dit te voorkomen?
Het lijkt een beetje te vervilten (dan weten jullie misschien wat ik bedoel)
Het lijkt er dan op dat Bram een te zachte vacht heeft, vanweg het
vervilten. Hopelijk wordt het nog beter. Ik zou er hier en daar even de
schaar in zetten om het weg te krijgen. Uit elkaar pluizen werkt toch niet.
vervilten. Hopelijk wordt het nog beter. Ik zou er hier en daar even de
schaar in zetten om het weg te krijgen. Uit elkaar pluizen werkt toch niet.