Een kat erbij?!
Re: Een kat erbij?!
Goh Wubke, deze kat heeft heel wat meegemaakt. Alle 7 levens heeft hij wel doorlopen. Wat komt het dan toch nog plotseling zo'n besluit. En wat zullen jullie hem missen, deze kat met karakter. Sterkte ermee.

Ach wat sneu Wubke,
veel sterkte, zo'n bijzondere kat mis je vast heel erg.

veel sterkte, zo'n bijzondere kat mis je vast heel erg.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Nog even over Suusje. Mijn moeder is slecht ter been en is afhankelijk van anderen als de kat naar de DA moet bijv. en dat wil ze eigenlijk niet. (Zouden er ook vrijwilligers zijn op dit vlak?) Voer en kattengrit is natuurlijk wel te bezorgen via internet, bedenk ik me nu.
Ze vindt eigenlijk dat een poes naar buiten moet kunnen en daarbij komt dat ze over een jaar gaat verhuizen naar een apppartement. Dan zou de poes weer binnen moeten blijven.
Als zij het zou willen, zou ik dat fantastisch vinden en zou zeker het poesje willen opvangen als het toch niet blijkt te gaan.
Ik gooi er nog een telefoontje tegenaan!
Goh Loes, wat indrukwekkend, jouw moeder en haar katten. Wat mooi dat ze er op laatst nog eentje verwachtte...
Ze vindt eigenlijk dat een poes naar buiten moet kunnen en daarbij komt dat ze over een jaar gaat verhuizen naar een apppartement. Dan zou de poes weer binnen moeten blijven.
Als zij het zou willen, zou ik dat fantastisch vinden en zou zeker het poesje willen opvangen als het toch niet blijkt te gaan.
Ik gooi er nog een telefoontje tegenaan!
Goh Loes, wat indrukwekkend, jouw moeder en haar katten. Wat mooi dat ze er op laatst nog eentje verwachtte...

Wubke wat akelig, zo onverwacht en toch ook nog wel jong voor een kat.
Hij heeft veel meegemaakt en bij jullie een fijn leven gehad. Maar altijd moeilijk om afscheid te moeten nemen, wel fijn dat hem ellendige gezondheidsproblemen en operaties bespaard zijn gebleven.
Sterkte.
Hij heeft veel meegemaakt en bij jullie een fijn leven gehad. Maar altijd moeilijk om afscheid te moeten nemen, wel fijn dat hem ellendige gezondheidsproblemen en operaties bespaard zijn gebleven.
Sterkte.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Jeanette, ik ga je zo bellen! Het gaat erop lijken dat Suusje een nieuw adres krijgt!!!!
Eerst even met de honden naar buiten....
Eerst even met de honden naar buiten....

:joepie: :poes:

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Geweldig!!! Helemaal voorelkaar !!!
Kleine Suusje gaat een oudere dame erg gelukkig maken
Leuk. Zal vast heel gezellig worden. 
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Fijn voor Suusje!!!
@Wubke, Sterkte. Kan me goed voorstellen dat je nu even nee zegt. Wij hebben in december hetzelfde meegemaakt met onze kat. Zelf het verhaal bij de dierenarts had het onze kunnen zijn. Dus ook de beslissing die we daar namen.... Bij ons kwam er ook al heel snel een nieuw huisdier op ons pad (twee dagen later), maar we wilden toch echt eerst de boel even laten bezinken.
@Wubke, Sterkte. Kan me goed voorstellen dat je nu even nee zegt. Wij hebben in december hetzelfde meegemaakt met onze kat. Zelf het verhaal bij de dierenarts had het onze kunnen zijn. Dus ook de beslissing die we daar namen.... Bij ons kwam er ook al heel snel een nieuw huisdier op ons pad (twee dagen later), maar we wilden toch echt eerst de boel even laten bezinken.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Heel triest Wubke, maar wel een juiste beslissing, hoe moeilijk die ook was.
Jullie hebben hem een mooi leven gegeven, daar kun je trots op terugkijken.
En voor Suusje al zo snel een nieuw plekje.
Jullie hebben hem een mooi leven gegeven, daar kun je trots op terugkijken.
En voor Suusje al zo snel een nieuw plekje.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Suusje is gisteren vol goede moed naar haar nieuwe thuis vertrokken.
Ik ben benieuwd hoe de aankomst is gegaan.
Ik ben benieuwd hoe de aankomst is gegaan.
LopendJeanette schreef:Suusje is gisteren vol goede moed naar haar nieuwe thuis vertrokken.
Het is geregeld! Hoe snel kan het gaan, hè!
We moesten nodig weer eens richting westen/moeder en wilden heel graag Suusje daar afleveren.
Ze sliep lekker onderweg in haar reismandje (even een kotsje op het laatst - kan aan Bert z'n rijstijl hebben gelegen
) en heeft bij mijn moeder alles uitgebreid verkend. Ging zelfs op Bert z'n schoot liggen!
Vandaag heeft ze geslapen in de la van een kast, die ze vanaf de onderkant beklom. We waren haar dus eerst even kwijt! Ze moet natuurlijk nog even wennen.
Ze is goedgekeurd door mijn moeder! Suusje heeft een lief snoetje, vinden wij.
:poes:
We moesten nodig weer eens richting westen/moeder en wilden heel graag Suusje daar afleveren.
Ze sliep lekker onderweg in haar reismandje (even een kotsje op het laatst - kan aan Bert z'n rijstijl hebben gelegen
Vandaag heeft ze geslapen in de la van een kast, die ze vanaf de onderkant beklom. We waren haar dus eerst even kwijt! Ze moet natuurlijk nog even wennen.
Ze is goedgekeurd door mijn moeder! Suusje heeft een lief snoetje, vinden wij.
:poes:

Hopelijk zullen ze erg blij met elkaar zijn.
Fijn Ariënne!
En je kunt inderdaad voer en grit via het internet bestellen. Ik doe dat ook vaak bij Pets Dinner, die in de regio Rotterdam in ieder geval gratis bezorgt.
Dierenartsbezoek kan ook met de dierenambulance.
En je kunt inderdaad voer en grit via het internet bestellen. Ik doe dat ook vaak bij Pets Dinner, die in de regio Rotterdam in ieder geval gratis bezorgt.
Dierenartsbezoek kan ook met de dierenambulance.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Hartstikke mooi, Loes! Mijn moeder van 84 woont in Nieuwerkerk a/d IJssel. Dus dat is wel regio Rotterdam, lijkt mij.
Er zijn wel wat zussen in de buurt, maar het is fijn als het evt. zo kan. En naar de DA met de dierenambulance?! Sjonge!
Er zijn wel wat zussen in de buurt, maar het is fijn als het evt. zo kan. En naar de DA met de dierenambulance?! Sjonge!

Leuk hoor Arienne voor je moeder suusje er bij en natuurlijk ook voor suusje allebei gezeldschap aan elkaar. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ja, leuk hè! Ik hoop echt dat het goed gaat en dat ze nog lang plezier aan elkaar beleven. Eerst maar beginnen bij het begin. Maar ik ben erg benieuwd hoe het nu verder zal gaan.