Ik ben daar al zo vaak geweest, en ik heb ook al regelmatig pups meegenomen, maar deze keer voelde het toch raar; dit pupje zou niet meer terugkeren naar het nest... (althans niet vandaag)
Dorien had een mand met goodies meegegeven, waaronder een keukenrol, echt heel lief. Verder kreeg ik een mooie bos oranje rozen!
Wij hadden voor Fieke een mooie Kong met stuffing meegenomen, dan kan ze wat afgekeid worden en hopelijk mist ze haar pups dan niet zo.
Eigenlijk voelt het heel natuurlijk aan dat hij er is. Hij is heel rustig en (in huis) erg op zijn gemak. Het zal toch wel schelen dat hij hier al vaker geweest is, denk ik...
Buiten is het allemaal wat enger; auto's maken zo'n lawaai en zo'n riem aan zijn halsband vindt hij maar een stomme uitvinding!
Ik ben begonnen met stil blijven staan en hem eerst maar eens laten wennen dat zijn loopruimte nu een stuk beperkter is geworden. Morgen proberen we een paar stapjes, alles is nog nieuw voor hem.
Bobbie is heel blij met zijn nieuwe speeltje...
Gelukkig bijt hij van zich af als Bobbie te wild wordt, dit gaat vast wel goed komen. Hij loopt de hele dag Diesel te likken, en Diesel likt dan terug, echt zo koddig!
Ik heb verder weinig te melden, het gaat gewoon lekker; ik ben benieuwd naar de eerste nacht.
- wordt vervolgd -
groet, Martine
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.