Wij blijven ook bij Lisa, gaan om de beurt even naar buiten om nieuwjaar te wensen.Mary schreef:Wij zijn waarschijnlijk ook samen dit jaar.
Normaal gaan we om 24.00 uur naar buiten en alle buren zien.
Dan zou Pim nu alleen thuis zijn, dus ik blijf binnen dit jaar.
Kerst
Re: oud en nieuw +wensen
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Voor ons ook met z'n tweetjes. Yuri en Wingkum zijn met een deel van haar familie op een Landalpark en hadden gewild dat wij ook kwamen, maar Berts "10dagenachterelkaarvrij" zijn ingekrompen tot de afgelopen week 2x een halve dag en jawel 1 volle dag
, dus geen gerace in het donker.
Als de vrije dagen wel doorgegaan zouden zijn, waren we waarschijnlijk met de camper een paar dagen weggegaan. We hebben wel vaker oudennieuw in de camper gevierd.
Als de vrije dagen wel doorgegaan zouden zijn, waren we waarschijnlijk met de camper een paar dagen weggegaan. We hebben wel vaker oudennieuw in de camper gevierd.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Hier lekker rustig.
De buurman bakt oliebollen.
Lekker voor de buis met oliebollen en een glaasje Lambrusco.
's Nachts even door het raam kijken of we iets zien van het geknal, even de kinderen bellen en dan naar bed.
Tingka en Stapper vóór 12 uur uitlaten.
De buurman bakt oliebollen.
Lekker voor de buis met oliebollen en een glaasje Lambrusco.
's Nachts even door het raam kijken of we iets zien van het geknal, even de kinderen bellen en dan naar bed.
Tingka en Stapper vóór 12 uur uitlaten.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wij gaan straks naar Didam, en komen morgen een keertje terug.
Mike gaat hier in een kroeg vieren, en Marijn moet nog met pappie en mammie mee.
Geen vuurwerk, ook voor Marijn niet.
Allemaal een heel fijne jaarwisseling toegewenst.
Mike gaat hier in een kroeg vieren, en Marijn moet nog met pappie en mammie mee.
Geen vuurwerk, ook voor Marijn niet.
Allemaal een heel fijne jaarwisseling toegewenst.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Zoals ieder jaar zitten we hier met 2 jarigen vader en zoon dus toch een rare dag en voor de rest gewoon thuis.
Verder wens ik iedereen een hele fijne avond en heel veel goeds voor 2009!!
Verder wens ik iedereen een hele fijne avond en heel veel goeds voor 2009!!

Wij blijven ook lekker thuis met wat vrienden. Ik ga liever niet weg met het oog op de paarden. Ik heb er een die al twee dagen niet eet van de stress en onrust in de lucht. Hondjes hebben nergens last van.
Misschien een spelletje catan, wat bubbelwijn, oliebollen en erwtensoep.
De jongens gaan naar het dorp in de kroeg doorhalen. Tegen de ochtend zullen ze wel thuiskomen met wat aanhang wat hier een paar uur zal slapen.
Morgenmiddag nieuwjaarsborrel in het dorp. Bart moet samen met een vriend zorgen voor live-achtergrondmuziek. Lijkt me wel gezellig.
Nu zijn ze met zo'n 30 man (en een enkele vrouw) carbietschieten om het oude jaar uit te luiden.
Maartje is met wat vrienden in een huisje in Kijkduin. Wil morgen meedoen met de nieuwjaarsduik in Scheveningen. (ik geloof nooit dat ze het echt doet, heb het haar tenminste wel afgeraden)
Een hele goede jaarwisseling allemaal, en een rustig begin van 2009.

Misschien een spelletje catan, wat bubbelwijn, oliebollen en erwtensoep.
De jongens gaan naar het dorp in de kroeg doorhalen. Tegen de ochtend zullen ze wel thuiskomen met wat aanhang wat hier een paar uur zal slapen.
Morgenmiddag nieuwjaarsborrel in het dorp. Bart moet samen met een vriend zorgen voor live-achtergrondmuziek. Lijkt me wel gezellig.
Nu zijn ze met zo'n 30 man (en een enkele vrouw) carbietschieten om het oude jaar uit te luiden.
Maartje is met wat vrienden in een huisje in Kijkduin. Wil morgen meedoen met de nieuwjaarsduik in Scheveningen. (ik geloof nooit dat ze het echt doet, heb het haar tenminste wel afgeraden)
Een hele goede jaarwisseling allemaal, en een rustig begin van 2009.

Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Lieve mensen, allemaal een fijne, rustige jaarwisseling gewenst en een heel gelukkig en gezond 2009!!!
Wij blijven thuis met een zieke op de bank en de beestenboel. Heel misschien gaan we nog even naar ons oude, vorige buurtje, maar misschien ook wel niet.
Bij mij staat de Lambrusco ook al heel koud te worden en we hebben geen vuurwerk. We kijken waarschijnlijk ook naar Yoep. Als we het niet leuk vinden, zoeken we wat anders.
Twee dochters vieren in Groningen hun oud & nieuw feestje.

Wij blijven thuis met een zieke op de bank en de beestenboel. Heel misschien gaan we nog even naar ons oude, vorige buurtje, maar misschien ook wel niet.
Bij mij staat de Lambrusco ook al heel koud te worden en we hebben geen vuurwerk. We kijken waarschijnlijk ook naar Yoep. Als we het niet leuk vinden, zoeken we wat anders.
Twee dochters vieren in Groningen hun oud & nieuw feestje.

Hier in de Kralingse Plas (=het bos een paar honderd meter van ons huis) vindt voor de 1e x een Nieuwjaarsduik plaats, tenminste als er niet teveel ijs ligt, want het is geen zee met zout en eb en vloedwubke schreef:Maartje is met wat vrienden in een huisje in Kijkduin. Wil morgen meedoen met de nieuwjaarsduik in Scheveningen. (ik geloof nooit dat ze het echt doet, heb het haar tenminste wel afgeraden)
Een hele goede jaarwisseling allemaal, en een rustig begin van 2009.![]()
![]()
![]()
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
loes er waren wat nieuws jaar duiken afgelast door het ijs zag ik op tele text.
Ik ben dus gewoon thuis en me moeder komt hier oude jaars vieren als ze het red tenminste en niet inslaap valt.
Ik ben dus gewoon thuis en me moeder komt hier oude jaars vieren als ze het red tenminste en niet inslaap valt.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Rini gefeliciteerd met je man en zoon hun verjaardag. Aparte dag om jarig te zijn hoor.
Wubke wat vervelend dat de paarden last hebben van het vuurwerk, ach en eentje is er al zo op leeftijd.
Ben heel blij om te lezen dat de honden bij jullie geen last hebben van het vuurwerk, hierin lijkt Siem gelukkig niet op zijn moeder.
Hoop dat Maartje en al die andere van hun nieuwjaarsduik zullen afzien, het lijkt me zeer ongezond met die kou.
Fijne avond allemaal.
Wubke wat vervelend dat de paarden last hebben van het vuurwerk, ach en eentje is er al zo op leeftijd.
Ben heel blij om te lezen dat de honden bij jullie geen last hebben van het vuurwerk, hierin lijkt Siem gelukkig niet op zijn moeder.
Hoop dat Maartje en al die andere van hun nieuwjaarsduik zullen afzien, het lijkt me zeer ongezond met die kou.
Fijne avond allemaal.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
ik wens juli allemaal een fijn uiteide en een gezond 2009 een hele fijne avond allemaal,ik heb net de kadotjes ingepakt en ga ik straks oliebollen eten daarna de hond uitlaten douchen en op naar de kerk ja heb weinig tijd.tot morgen ochtend dan ben ik hier om alles te lezen van vandaag
Veel plezier allemaal...
een goed uiteinde en een nog beter begin!!!!!
een goed uiteinde en een nog beter begin!!!!!
-
Renate
Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en natuurlijk een geweldig nieuwjaar!!
Voor jou ook het allerbeste, Renate. Dat 2009 voor jullie gezin maar een superjaar mag worden!
:paard+: :martijn:
(Ariënne, bij al die smileys mis ik de schooljuf
)
:paard+: :martijn:
(Ariënne, bij al die smileys mis ik de schooljuf
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Gelukkig Nieuwjaar.

Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!
loes
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004