Met Sjakie ging het allemaal even iets minder, hij heeft waarschijnlijk kennelhoest
opgelopen

. Afgelopen woensdag begon hij ineens te kokhalsen en hoesten, het leek net of hij iets in zijn keel had. Tegen de avond toch even op internet gekeken en las ik dus de verschijnselen over kennelhoest, dit leek er wel erg veel op. Ik heb toen direct de DA gebeld en deze zei dat ik het in de gaten moest houden of hij er niet zieker van werd. Gelukkig is hij er niet ziek van geweest, alleen af en toe een beetje hoesten, stelt niet zoveel voor. Vanmorgen heb ik weer gebeld en kunnen het afwachten tot maandag, ik heb het idee dat het vanzelf wel weer goed komt, of ik moet me sterk vergissen.
Voor vandaag had ik een extra les van de puppycursus geregeld met andere pups, (omdat het vakantie is) maar dat moest ik dus helaas afzeggen.
Verder is het een ontzettend lief hondje, de liefste natuurlijk.......
Het zindelijk worden is een hele taak, zijn we met hem een hele tijd buiten geweest, doet hij het nog binnen. Inmiddels hebben wij hem wel door en houden we hem dan ook heel goed in de gaten.
Het slapen 's nachts gaat ook voortreffelijk, we laten hem laat uit en rond 6:30 staan we op, hij heeft dan niet gepiept.
We zijn erg blij met hem en hopelijk gaat het verder voorspoedig met hem.