Vanmiddag heeft Bobbie kennis gemaakt met zijn kinderen en dat ging super!

We zijn eerst even gaan lopen met Fieke en Bobbie en daarna ging hij, als vanzelfsprekend, mee naar binnen. Fieke hield het allemaal goed in de gaten, maar ze liet hem wel bij de pups toe, zelfs toen hij de werpkist inging. Dat was best bijzonder, want zelfs Flo, Fiekes moeder, mocht daar niet in toen ze afgelopen weekeind op bezoek was. De pups waren helemaal niet angstig, en liepen (jawel, ze lopen!) nieuwsgierig op hem af. Hij heeft ze allemaal uitvoerig belikt en vond het bere-interessant.
Uiteraard had ik geen camera bij me

, maar Dorien heeft wat plaatjes geschoten en filmpjes gemaakt; ik hoop dat ze gelukt zijn!
Ik verwacht dat de eerste pups de kilo passeren voor Sinterklaas; als je heel stil bent, hoor je ze waarschijnlijk groeien, zo snel gaat het.
Ze vinden het allemaal heerlijk om geknuffeld te worden, en beginnen dan uitvoerig je gezicht of hals af te likken. Inmiddels herkennen we ze allemaal prima zonder lintje, ze zijn allemaal anders, maar ze krijgen toch steeds nieuwe. Om de zoveel dagen zijn ze er al weer uitgegroeid en het is ook leuk voor op de foto's voor mij later, want ik heb besloten dat ik ze alle 9 neem! Sorry nieuwe eigenaars, ze zijn gewoon te leuk om af te staan...
Blijf nog maar even op de wachtlijst staan, jullie staan er al zo lang, daar kan best nog een paar maandjes bij, toch?
Thuis heb ik inmiddels 22 wassen gedraaid, en ik moet nog aan mijn kastinhoud beginnen... Kussens, dekbedden, gordijnen, kleedjes enzo. :was:

Mijn raam staat nog steeds elke dag wijd-open, en de lucht begint toch minder te worden. Ik zal straks nog een paar spuitbussen OUST kopen, die de vieze luchtjes doet verdwijnen... ben benieuwd... Dat kan ik dan ook spuiten in mijn kelderkast, want die rook van de week erg smerig en daar heb ik 2 dode muizen uit gehaald.

Ze hebben genoten van het gif dat daar altijd voor ze klaarstaat. Normaal nemen ze dat mee terug naar hun nest, maar deze 2 hebben dat niet gehaald. Die kast is inmiddels flink uitgemest en weer heerlijk schoon. Nu de rest van het huis nog; ik heb mezelf een deadline gesteld, met Sinterklaas moet het huis helamaal schoon en opgeruimd zijn.

(Eerst de 5 surprises nog afmaken natuurlijk...)
groet, Martine