Dit is wat ik als reactie kreeg:
Goedenmiddag Hr/mevr. Vermey,
Moet me toch even van het hart.
Gelooft u nu echt dat de benodigde kennis van dit ras alleen bij de vereniging/ stichting aanwezig is? Beetje bekrompen gedachte daar bijna alle verenigingen/ fokkers begonnen zijn uit liefhebberij/ liefde voor een ras.
Zonder deze `vrijetijdsfokkers`waren deze verenigingen er niet eens, behalve bij de broodfokkers en de zogenaamde liefhebbers bij wie het alleen om geld gaat.
Daar u schijnbaar verstand van zaken heeft nog even dit, vele zogenaamde erkende fokkers met verstand van zaken verzuipen/ slaan dood/ snijden slagaderen door, enz. van pups welke niet aan de zogenaamde hoogstaande eisen voldoen.
Dit vanuit liefde voor het ras, tuurlijk niet voor het geld, haha!
Ook rasfokkers welke vaak een positie bekleden binnen een rasvereniging verdienen geen pluim, wil je een pup dan alleen bij deze fokkers anders wordt de pup niet erkend, riekt naar?........Juist!
Of bent u toevallig ook zo`n `erkende`fokker die het beste met het ras voorheeft?
Hou toch op met die stemmingmakerij en kijk eens wat verder dan de neus lang is.
Groet, Muil
Ps; nee ik ben geen fokker in welke vorm dan ook, wel liefhebber van bepaalde rassen.
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Paulus
E-mailadres:
deboskabouter3@hotmail.com