Ik ben weer bijgekomen uit mijn coma...
Om half 10 werd ik wakker met een knetterende koppijn
Na een aspirientje en nog 2 uur slaap, voel ik mij gelukkig weer helemaal de oude.
Dorien heeft een enigzins gebroken nacht achter de rug.
Fieke moest 3 x plassen en één keer werd ze wakker van een schreeuwende pup. Het bleek dat Fieke met haar pootje achter een bandje was blijken haken en haar achter zich aansleurde in de kist. Een andere pup was het bandje verloren...
Waarschijnlijk heb ik ze niet strak genoeg omgedaan, maar het was ook zo eng om ze om te doen om die kleine nekjes, die wilde ik echt niet te strak doen.
Vanmiddag worden de bandjes gelukkig vervangen door kleine lintjes; iedere pup krijgt zijn eigen kleur.
Met de pups gaat het super; ze liggen tevreden tegen hun moeder aan en maken een heel gezonde indruk. Fieke is erg zorgzaam. Ze lijkt helemaal van slag als er even een pup opgepakt wordt, terwijl je toch zou denken dat ze er nog acht over heeft! Ze wordt pas weer rustig als haar hele gezin compleet is.
Supermoeder toch!
Haar eetlust is prima; ze eet alles wat ze krijgt voorgezet gulzig op. Ze drinkt ook veel en is gek op de blanke vla die ze krijgt voorgeschoteld. Ze moet dan ook 9 hongerige pups voeden...
Het bijvoeren doen we nu (nog) niet. Gisteren was alleen even voor de twee kleinste pups, ook omdat we even wilde oefenen met het piepkleine zuigflesje.
We hopen dat Fieke het helemaal zelf kan; zoals het nu gaat, ziet het daar wel naar uit!
Dorien vertelde me dat ze vanmorgen al door de eerste nieuwe eigenaar van de wachtlijst is opgebeld; zij stonden al 3 jaar op de wachtlijst voor een teefje en waren supergelukkig!
Vanmiddag gaat Dorien even bijslapen, terwijl haar gezin de wacht even overneemt.
groet, Martine