Missy x Sem

Voor vragen en meldingen betreffende loopsheid, dekken en nesten.
Erna

Re: echo - Missy

Bericht door Erna »

Klasse hoor Rini hoe jij dit benaderd, hoop dat je snel met beter bericht kan komen zodat je ietsie pietsie uit kan rusten en ook nog kan genieten van dit kleine mannetje. Is Missy al pijnvrij denk je?

Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

loes

Bericht door loes »

Klinkt allemaal een stuk beter Rini!
De DA vindt het kennelijk geen verloren zaak en heeft dus ook geen zichtbare mankementen geconstateerd.
Hoop dat het met Missy inmiddels ook de goede kant op gaat en ze weer wat eet en drinkt.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Wat een zorgen. Gelukkig dat de DA nog hoopvol is.
Als Missy nu zo haar best doet, is het weer erg moeilijk om aan 'adoptie' te denken.
Mocht ze weer heel erg afzakken, zou dat misschien toch nog een optie zijn ???
Vooral omdat kleine Sjakie nu weer weerbaarder is en dat wel aan zou kunnen?
Maar je hebt gelukkig nog de tijd, want voordat de oogjes open zijn duurt nog wel een dikke week.
Hou vol Missy, Sjakie en Rini :boeketje: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

andrea21

Bericht door andrea21 »

Gut Rini het gaat je niet voor de wind hopen dat het gauw wat beter gaat we leven allemaal met je mee hoor. :boeketje:
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Sjonge, sjonge, sjonge, het zit niet echt mee.
Het is helaas niet altijd rozengeur en maneschijn.
Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Moed houden hoor, wij leven hier met je mee. :kus: :boeketje:
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

rini

Bericht door rini »

Er hangt nu warmtelamp boven kist zijn we teminste van dat ge-emmer met kruiken af al ligt er nog wel 1 in.Missy zit nog aan antibiotica en pijnsteller tot zondag.Heeft net puppymelk gedronken tenminste iets wat de goeie kant op gaat
Sjakie heeft bij Missy gedronken en wat puppymelk na en slaapt nu.
Zal aan Wim vragen of hij wil helpen met foto's.
de reden dat we als nog weer naar DA zijn geweest was dat Sjakie zo verschrikkelijk lag te gillen dat je er akelig van werd en als je dan moet wachten tot hij dood is .
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Ach Rini er blijft je ook niet veel bespaard.
Wat naar, zo'n klein ding. Wat zullen jullie je machteloos gevoeld hebben.
Nu gelukkig een beetje rust.
Dat Missy nog zo weinig melk heeft !!! Moet je Sjakie 's nachts ook nog bijvoeren?

rini

Bericht door rini »

De keuze om Sjakie naar Vickyte brengen was al gemaakt tot dat bleek dat melk wel aanwezig was en is dat terug gedraaid maar nu blijkt denk ik dat ik een verkeerde beslissing heb genomen
Afbeelding

rini

Bericht door rini »

Missy had Sjakie ook net geaccepteerd en of ze dat voor de 2e x gedaan zou hebben deze beslissing zou ik nooit meer nemen vergeet niet dat Vicky aan de andere kant van het land woont. vandaag kom ik niet meer op forum dus kan ik niet reageren maar als je wat wilt weten loes heeft mijn tel nr.
En sjakie is er nog
Afbeelding

Renate

Bericht door Renate »

De keuze om Sjakie naar Vickyte brengen was al gemaakt tot dat bleek dat melk wel aanwezig was en is dat terug gedraaid maar nu blijkt denk ik dat ik een verkeerde beslissing heb genomen
Je moet het geen verkeerde beslissing noemen, Rini. Ik denk dat je je gevoel gevolgd hebt. Ik vind dat je het geweldig doet! :kus:
Kleine Sjakie moest eens weten hoe er voor hem wordt geknokt.

En hoe is het met Missy?

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Ik ben het helemaal met Renate eens, Rini.
Het is gewoon het beste wat je voor Sjakie en Missy kon doen. Het is gewoon verschrikkelijk moeilijk om een beslissing te nemen. Wat is wijsheid, pfff.....
Je bent er helemaal voor gegaan. Alle zorg en liefde die je kon geven.
:kus:

Erna

Bericht door Erna »

Je hebt zeker geen verkeerde beslissing genomen Rini. Op het moment dat je er voor staat moet je kiezen en achteraf weet je pas of dat het juiste besluit is geweest. Weet alles maar eens van te voren in het leven. Wij staan langs de zijlijn, en dat is heel wat makkelijker.
Ik heb bewondering voor je hoe je voor Sjakie knokt, ik zou niet graag in je schoenen willen staan.

Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

marcel

Bericht door marcel »

nou ik denk er ook zo over ik zou het hellemaal niet kennen hoor dus ik vind het zoiezo al knap van je het vreet engergie.dit moet je wel op kunnen brengen

loes

Bericht door loes »

Heb net Rini gebeld en Sjakie was net aan het lurken en lurkte stevig door tijdens het telefoongesprek. Na het wegen bleek hij boven zijn geboortegewicht te zitten, dus melk had hij in ieder geval binnen gekregen. Nu maar afwachten of het in lichaamsgewicht wordt omgezet.
Rini heeft wel pijnlijke knieën van voor de kist liggen en ze doet alleen maar hazeslaapjes, maar voorlopig gaat het niet slechter.
Hij ligt nu temidden van een massa (geleende) kruiken en een vogelwarmtelamp boven de afdekking, dus niet direct in de kist, zodat hij lekker warm blijft.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Renate

Bericht door Renate »

Bedankt voor de update, Loes.

Het klinkt heel hoopvol. Hopelijk worden de inspanningen van Rini en Missy beloond en gaat Sjakie snel groeien van de melk.

Hou vol!

andrea21

Bericht door andrea21 »

We blijven duimen hoor :boeketje:
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Martine

Bericht door Martine »

Rini,

Wat ben jij een doorzetter zeg! :worship:
Sjakie had in geen beter huis geboren kunnen worden dan bij jou.
Let je nog wel een beetje op jezelf?
Hoe gaat het met Missy, heeft ze nog pijn, of begint ze er weer een beetje bovenop te komen? Probeert ze wel een beetje voor Sjakie te zorgen, of laat ze hem links liggen en komt het helemaal op jou neer? Dat lijkt me, behalve heel mooi en intiem, ook heel zwaar; wedden dat je over 8 weken besluit hem zelf te houden omdat jullie samen zo'n bijzondere band hebben opgebouwd, en je hem niet meer kwijt wilt...

:boeketje: :boeketje: :boeketje:

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

rini

Bericht door rini »

Sorry dat ik wat kribbig was maar af en toe zie ik het niet meer zitten.
De afspraak was en is hoe lief dan ook we houden er geen 1. Net zqals we nu al weten dat er na Boy en Missy geen andere hond meer komt.
Tijdens telefoon gesprek met Loes lurkte hij best maar nu weer niet.en Missy doet zo haar stinkende best.
En laten we onze andere kanjer niet vergeten z'n speelmaatje geen tijd,wij wat minder tijd en toch altijd geduldig
Afbeelding

Martine

Bericht door Martine »

Heb je al contact gehad met Adry? Of kan de DA niet tijdelijk voor hem zorgen? (sonde)
Op een gegeven moment wordt de situatie zo gespannen dat gewoon niets meer lukt. Geloof me, ik spreek uit ervaring, mijn jongste wilde vanaf de geboorte niet drinken; ik deed er alles aan om hem aan het drinken te krijgen en dat moet zijn uitwerking op de sfeer hebben gehad. Nog steeds is het een slechte eter... :?
Jammer dat Adry zo ver weg woont, daar rij je inderdaad niet zomaar naartoe.
Misschien is Raalte dichterbij jullie; daar woont Ria en die heeft nu ook een nestje van 3 pups, nu 20 dagen oud. Ria heeft erg veel smous-nest-ervaring en ik weet zeker dat zij jou zou willen helpen of in elk geval adviseren. Ik heb er geen verstand van, misschien is het leeftijdsverschil wel te groot; maar Jeltje geeft in elk geval melk en doet het erg goed als moeder. Ria heeft een heel groot smouzenhart, ik zou er een telefoontje aan wagen...

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Erna

Bericht door Erna »

Rini ik vrees dat het voorlopig nog ploeteren wordt om die kleine groot te krijgen. Jammer dat Sjakie het nog niet zelf kan oppakken en steeds geholpen moet worden.
Wat lief dat Missy zo haar best doet en dat Boy zo geduldig is. Volgens mij voelen honden het, en passen ze zich aan als de situatie dat vraagt.
Rini hou je haaks, we leven met je mee al heb je daar op afstand niet zoveel aan.

Groetjes, Erna.

Gesloten