Weet je zeker dat ze hem ook nemen dan???
Hebben ze misschien om hem gevraagd???
Lijkt me ook prima, zelf meedenken over een eventuele 'vader'.
Zet 'm op Jojo
Klinkt als: dik in orde, Mary!Mary schreef:Ja, dat gaat heel goed. Gisteren nog even op bezoek geweest bij de oudste.
Zijn huisje is spic en span en dat blijft het. Prettig om te zien.

Fredie belde mij om te vragen hoe het met zijn gezondheid was (Goed!) en of het goed was als hij op die deklijst kwam. Als we dan gebeld zouden worden wisten we tenminste waar het over zou gaan. Of hij uitverkoren wordt moet nog blijken, op zo'n lijst staan natuurlijk meerdere honden (anders was het geen lijstMary schreef:Hoe kan het dat je dat weet?

Zo is dat, het was/is een mooi paar!!! Maar daar stond Stapper niet op de lijst maar gewoon gelijk in het balboekjeAriënne schreef:Ho ho: Stapper is wel een tijdje verloofdegeweest van Vera, hè. We zijn er altijd nog verdrietig van dat het huwelijk niet doorging. !
Dat is leuk!!loes schreef:Op de clubmatch sprak ik Martine over de dekking van Jonas-Bobbie van Fieke en omdat ze zo vlak bij elkaar wonen, is het de bedoeling, dat Martine bij de bevalling is.
Pffff... wat een uitsloverMonique schreef: Jojo was gisteren al aan het oefenen op een Leonberger!
Mary schreef:Pffff... wat een uitsloverMonique schreef: Jojo was gisteren al aan het oefenen op een Leonberger!