L♥tje

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Maureen

Re: L♥tje

Bericht door Maureen »

Logisch en ook verstandig. Je bent nu tenslotte met vijf honden aan de wandel :grijns: (ook al zie je er nog maar eentje)
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

Martina

Bericht door Martina »

:hihi: :thumbsup:
Oona Ltje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015 :poot:
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018 :poot: :poot: :poot: :poot:

Trix

Bericht door Trix »

Dat kan ik mij heel goed voorstellen , hopelijk zal het ook weer slijten .
Komt allemaal goed en nog even en er krioelt wat in het VIPNESTKISTJE.
Jolanda en Trix

Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017

Martina

Bericht door Martina »

Je kan je soms wel verbazen, hoe de dingen lopen. Gisteren heeft mij man Lotje uitgelaten. Zij was los op het uitlaatveld en er kwam een mevrouw met haar witte herder, wel aan de (uitrol-)lijn, maar toen de herder trok ging de lijn mee en de herder maar op Lotje af. Lotje piepte weer behoorlijk en de mevrouw zei tegen haar hond, dat hij toch niet zo doen moest :roll: .
Met de schrik kwamen ze naar huis - weer een herder :o die niet onder controle gehouden werd. Hij was niet voor niets aan de lijn, normaal lopen haar honden namelijk wel los, ze heeft er meer.
Maar het beste komt: Die mevrouw stond vanmiddag voor de deur en vroeg mij of Lotje iets had over gehouden van de incident gisteren. Ik dacht nog wat lief dat ze komt vragen, ik ken ze al jaren. Ze is wel aardig, bezorgd de krant en wij hebben al veel leuke gesprekken gehad. Nee, gelukkig had Lotje niets over gehouden. Zij vroeg ineens of wij voor Lotje een wa verzekering hebben. Ik dacht wat overkomt mij nou?! :scratch: Haar hond had wel iets over gehouden, heeft een gezwollen neus door 3 gaatjes van Lotjes tanden en ze gaat nu naar de DA......
Word vervolgd......

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Oeps....Lotje heeft van zich afgebeten. Maar de herder kwam toch op háár af?
Hebben jullie getuigen?
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Trix

Bericht door Trix »

Jonge, die is brutaal .
Jolanda en Trix

Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017

Martina

Bericht door Martina »

Jeanette schreef:Oeps....Lotje heeft van zich afgebeten. Maar de herder kwam toch op háár af?
Hebben jullie getuigen?
ja, ze heeft van zich afgebeten. Ze is tegenover grote honden onderdanig en zoekt ze echt niet op. Maar als er eentje op haar afkomt begrijp ik wel dat zich wil verdedigen. Zij gaat zeker niet de strijd met een herder aan, in tegendeel. Als er een grote hond komt, dan wil ze zich het liefst onzichtbaar maken.
Ben benieuwd of mevrouw nog een keer langs komt. Want ze zag wel de verbazing in mijn gezicht ..... aan het einde van het gesprek zei ze, dat ze me wilde waarschuwen dat als wij elkaar tegen komen toch maar misschien aan de andere kant van de straat moeten lopen. Doe ik als ik de kans heb toch, maar goed, ik wacht af of zij nog met iets komt. :roll:

Martina

Bericht door Martina »

Trix schreef:Jonge, die is brutaal .
.... had ik ff ook geen woorden, hoor ....
Vind ze wel op zich aardig, ze heeft een terminal zieke man thuis, heeft meerdere krantenwijken, ze hebben zeker geen groot portemonnee. Dus ze heeft wel wat op haar schouders (zeg je dat zo?), dus probeer ik even mijn emoties te controleren en kijken hoe dat verder verloopt. Hoop dat zij over haar reactie misschien ook niet goed had nagedacht en alleen weer een probleem meer zag ..... :|

Maureen

Bericht door Maureen »

Het blijft toch een vreemde reactie.... het was nou niet zo dat jouw man haar op ging zoeken met Lotje. Zij kwam op hen af. Die uitrollijnen hebben toch een rem?? Die van ons tenminste wel :hmm:
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

Martina

Bericht door Martina »

Maureen schreef:Het blijft toch een vreemde reactie.... het was nou niet zo dat jouw man haar op ging zoeken met Lotje. Zij kwam op hen af. Die uitrollijnen hebben toch een rem?? Die van ons tenminste wel :hmm:
haha, ja, die van ons ook wel. Tenminste als je ermee wat doet. Ze was nog niet weer komen opdagen ..... misschien heeft ze toch door, dat misschien toch de herder naar de Smous ging en niet andersom. Heb het me nog een keer laten uitleggen van mijn man. Het was echt zo, dat Lotje los was en aan het snuffelen en toen kwam de herder op haar af. Dat vond ze dan dus minder. Maar hij kwam - ondanks de lijn - op haar af. Dat is het punt. Punt! :wink2:

Gesloten