loes schreef:Klopt Charlotte, Ollie-Kasper is een zoon van Buddy
En moeder Kato is een kleindochter van Wim Op de Ruiver...
Toch een nazaat van de Op de Ruivers
Grappig want ik zag al gelijkenis met een van Sammy's zonen van haar laatste nestje Jochie-Sjarel die nu in Mesch bij Maastricht woont.
Maureen schreef:Achterkleinpup!!!
Leuk zo'n ontmoeting en inderdaad een geluksvogel die Ollie-Kasper.
Ja onze smouzenmeisjes waren wel wat jaloers dat hij iedere dag naar het strand kon
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Net in het Amsterdamse bos een Smous met de naam Teun tegen gekomen, hoe toevallig is dat niet. Maar het was niet 'onze' Teun, maar een 3 jarige Teun uit Haarlem.
(Het zou mij nou niet verbazen, als dat niet ook ergens weer familie van Lotje of Teun is ) nee, grapje.
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Zo, dat blijkt wel een hele populaire naam te zijn . Of het zijn stamboomnaam is weet ik niet, had ik niet gevraagd maar het was ook een oppas die met de hond was. Dus of zij dat had geweten is nog de vraag.
Het was in ieder geval een leuk hondje :wink2:
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Charlotte schreef:Leuk!
Is die Teun ook tevens zijn stamboomnaam?
Anders is het niet te vinden.
Ik denk dat Teun eigenlijk Gijs is.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Vanmorgen liep Jo met Bero te wandelen , ze kwam een dame tegen die heel spontaan riep ...he leuk een smous .
Al pratende bleek deze dame smous Henkie gehad te hebben , smous Henkie is inmiddels twee jaar geleden overleden , toevallig zit ze te twijfelen om Fredie deze week te bellen om haar zelf weer op de wachtlijst te laten zetten .
Maar die twijfels zijn na een ontmoeting met Bero helemaal weg en gaat ze deze week Fredie bellen .
Nou Loes jij weet vast wel wie dat was !!??
En net zoals ik vaker lees hier n item ontmoetingen had Jo ook zoiets van ohhhhh ik had even door moeten vragen .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Altijd leuk als mensen het ras herkennen, en al helemaal omdat ze er zelf een gehad hebben. En dan neemt jullie Bero gelijk alle twijfels weg om opnieuw de lange wachttijd aan te gaan.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Trix schreef:Vanmorgen liep Jo met Bero te wandelen , ze kwam een dame tegen die heel spontaan riep ...he leuk een smous .
Al pratende bleek deze dame smous Henkie gehad te hebben , smous Henkie is inmiddels twee jaar geleden overleden , Nou Loes jij weet vast wel wie dat was !!??
En net zoals ik vaker lees hier n item ontmoetingen had Jo ook zoiets van ohhhhh ik had even door moeten vragen .
De enige met als roepnaam Henkie die ik ken heeft wel al een andere Smous.
In het systeem komt de naam verder ook niet voor, niet als eigen- of roepnaam. Maar niet van elke hond weten we de roepnaam.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004