Beetje laat maar nog gefeliciteerd Minie. Wat leuk dat jullie een pup van Lotje en Buddy krijgen.
Jullie hebben best lang moeten wachten voor het verlossende telefoontje van Fredie kwam.
Morgen heerlijk op pupbezoek. Geniet ervan en vooral voor ons veel foto's maken hoor.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
sammydesmous schreef:Beetje laat maar nog gefeliciteerd Minie. Wat leuk dat jullie een pup van Lotje en Buddy krijgen.
Jullie hebben best lang moeten wachten voor het verlossende telefoontje van Fredie kwam.
Morgen heerlijk op pupbezoek. Geniet ervan en vooral voor ons veel foto's maken hoor.
José Sammy & Lieveke
Dank je wel
Ja best lang maar das nu gelukkig voorbij.
Puppy bezoek was heel bijzonder en wat zijn ze nog klein en zoo zacht
Zeker genoten en foto's heb ik naar Martina gestuurd, staan wel in de fb groep dat vind ik wat makkelijker als het forum vooral met foto's :wink2:
Als je ze nou gewoon hieronder kon bijsluiten...
Op de wachtlijst voor een ♥ reutje ♥ vanaf 19 mei 2016
♪♫ we zijn er bijna ♫♪
sammydesmous schreef:Beetje laat maar nog gefeliciteerd Minie. Wat leuk dat jullie een pup van Lotje en Buddy krijgen.
José Sammy & Lieveke
Dank je wel
Zeker genoten en foto's heb ik naar Martina gestuurd, staan wel in de fb groep dat vind ik wat makkelijker als het forum vooral met foto's :wink2:
En natuurlijk naar Loes sturen voor op de site!!!
Heerlijk hè, zo'n pup bezoek.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
ze zijn doorgestuurd
Straks weer kraamvisite, bij een komt "beweging" in het oogjes open maken. Het is onze kleine dikke stitch van inmiddels 600 gr, misschien is hij de eerste die de wereld kan zien?!
Achterpootjes gaan steeds met meer kracht omhoog, het doel is duideijk rennen !!!!
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Martina schreef:ze zijn doorgestuurd
Straks weer kraamvisite, bij een komt "beweging" in het oogjes open maken. Het is onze kleine dikke stitch van inmiddels 600 gr, misschien is hij de eerste die de wereld kan zien?!
Achterpootjes gaan steeds met meer kracht omhoog, het doel is duideijk rennen !!!!
haha die kleine dikke
Zal me niets verbazen als hij de 1ste is ♥
♪♫ we zijn er bijna ♫♪
José Sammy & Lieveke
Dank je wel
En natuurlijk naar Loes sturen voor op de site!!!
Heerlijk hè, zo'n pup bezoek.
Ja Jeanette echt zoo heerlijk!! Komt goed volgende keer met de foto's
♪♫ we zijn er bijna ♫♪
Top! We gaan ze zien
Leuk hoor, de eerste oogjes gaan bijna open. Eerst van die kleine kiertjes en dan ineens heb je hondjes i.p.v. cavia's of zeehondjes
En steeds sterkere pootjes. Voor je het weet waggelen ze met z'n vieren de hele kist rond
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
ze zijn nog dicht !! - wij wachten elke dag. Wel lijkt als of ze proberen ze open te krijgen en ik zie wel wat vocht aan de binnenkant. Maar nee, ze zijn echt noch dicht. 12 dagen nu oud en met elke dag dikker
Achterpootjes gaan omhoog maar zijn niet stabiel. Op de grond liggend zijn het nu meer schildpadden , maar wel knuffelzachte
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018