Ik ben wat minder actief met de avonturen van B&B.
Maar dat zegt niets over dat ik geen avonturen meer beleef met ze want elke dag met deze twee is een feestje.
Billie bv , wat een schat , totaal niet het puppy wat Bero was , geen een keer gebeten , niets gesloopt in huis , al heel snel uit d'r bench gelaten zowel boven als beneden .
Alleen daar waar Bero binnen twee weken zindelijk was heeft dat bij Billie toch wel heelang geduurd , toch wel drie maanden voordat we konden zeggen dat het nu echt klaar was .
Samen zijn ze ook zo apart , Bero is zo lief voor d'r , want af en toe daagt zij hem flink uit , als mevrouw wil spelen en Bero wil liever bij m'n zitten dan haalt ze alles uit de kast om hem van zijn plek af te krijgen .
Soms lukt het haar maar soms ook niet .
Ze gaat dan een speeltje zoeken en heel overdreven voor de neus van Bero spelen , als hij niet reageert dan haalt ze alles uit de kast , gooit het speeltje hoog op en loopt er dan snel mee weg , oh zo een leuk tafereel en hoe harder Billie haar best doet hoe meer Bero met de rug naar haar toe gaat zitten .
Ze loopt na verloop van tijd naar haar kussen en met een diepe zucht laat ze zich op haar kussen vallen .
Dan niet !!! .... Zie je haar denken .
En dan Bero ... Ach bijna drie jaar en niets meer over van die bijtende en hyper pup .
Het is een grote schat , vreselijk lief voor Billie , als Billie op straat belaagd wordt nou dan komt oom Bero en gooit zijn kont in de strijd om zijn zus te beschermen .
Wat ik ook heel prettig vind dat ik zo nu en dan wel met Bero of Billie alleen ga lopen en dat er dan 1 in huis achter blijft totaal geen probleem is , ze weten het gewoon , ze zien het al als ik met 1 riem binnen kom ze zijn dan echt in afwachting wie er mee mag . Kortom , heerlijk spul .
Volgende week gaan ze twee weekjes logeren bij Jet en Chiel , ik ga dan onder het mes .
Ik mis ze nu al