Missy x Sem
Re: echo - Missy
Rini, ik wens je sterkte toe! Jij krijgt het ook niet cadeau! Kan de melkproduktie nog wel op gang komen? Ik hoop het van harte! Misschien mag je Sjakie anders een paar weekjes bij Bobbies eerste nest leggen, wat elk moment geboren gaat worden. (Ik heb geen idee of dat kan of mag, ik ben tenslotten niet de eigenaar van het teefje; ik zelf zou er in elk geval geen probleem mee hebben... misschien fijn om de eerste weken, waarin ze constant bij moeder liggen te drinken door te helpen komen?)
Maar laten we het positief houden: waarschijnlijk gaat het allemaal nog goed komen tussen moeder en zoon! Misschien moeten ze allebei nog herstellen van de slechte start en heeft het gewoon even tijd nodig.
groet, Martine
Maar laten we het positief houden: waarschijnlijk gaat het allemaal nog goed komen tussen moeder en zoon! Misschien moeten ze allebei nog herstellen van de slechte start en heeft het gewoon even tijd nodig.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Rini, sterkte hoor! Het valt -nog- niet mee, maar ik hoop natuurlijk ook, dat het goed komt! Knuffels! 

-
marcel
hoi rina
er is hier al genoeg geschreven maar ik denk aan je veel sterkte,en hoop dat de rust snel voor je terug komt
gr marcel
er is hier al genoeg geschreven maar ik denk aan je veel sterkte,en hoop dat de rust snel voor je terug komt
gr marcel
Jammer Rini, dat het nog niet lukt met moeder en kind. Zuigt hij wel uit de fles? Met de 5 van Adah lukte dat toen niet, dus dat werd per sonde.
Als het de komende dagen nog niet gaat, is het alternatief zoals Martine aangaf, misschien zo gek nog niet. De fokster van Bobbies 1e nest is een zeer ervaren fokster, niet alleen van smousjes, maar ook van een ander ras.
Maar misschien dat het na een dag of wat beter gaat, als de nasleep van de narcose een beetje verdwenen is.
Sterkte, voor jullie allemaal.
Als het de komende dagen nog niet gaat, is het alternatief zoals Martine aangaf, misschien zo gek nog niet. De fokster van Bobbies 1e nest is een zeer ervaren fokster, niet alleen van smousjes, maar ook van een ander ras.
Maar misschien dat het na een dag of wat beter gaat, als de nasleep van de narcose een beetje verdwenen is.
Sterkte, voor jullie allemaal.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Wat een zorgen Rini, hoop dat Missy en Sjakie alsnog een band zullen krijgen. Je zal wel op de automatische piloot leven momenteel, sterkte met de kleine Sjakie. En voor jou met de verzorging voor Sjakie en Missy.
Groetjes. Erna.
Groetjes. Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Moeder en zoon slapen en wim met Boy op stap want die snapt het ook niet allemaal meer.Z'n meissie heeft pijn en voelt zich niet lekker en wil niet spelen.
Door de adviezen van Betty zijn we op de goede weg Sjakie hangt aan tepel en dat mag nu hoop ik echt dat die melkproductie op gang komt maar Sjakie lurkt heerlijk uit fles.
Missy moest nuchter ivm keizersnee maar ze eet nog niet .Alles wat ze lekker vind wordt haar voorgehouden maar heeft geen trek.Gelukkig had Betty gisteren een blik "ziekenhondenvoer"mee en dat ging voor de helft leeg maar moet ze nu ook niet.
Ook drinken doet ze niet maar vanmorgen stond ze stiekem beker melk van tafel leeg te likken mag natuurlijk niet maar ze kreeg tenminste wat vocht binnen en nu is ieder druppel er 1.
Boy steekt af en toe kop boven die kist (die Betty helemaal geweldig vond),haalt schouders op en gaat weer dat tenminste geen probleem.
Of dit alles met narcose te maken heeft?Volgens DA is dat al jaren een discussie en dat zal voorlopig ook wel zo blijven meningen zijn daarover verschillend.
Zelf weet ik niet hoe dat moet maar zal iemand charteren om foto's op te sturen
Door de adviezen van Betty zijn we op de goede weg Sjakie hangt aan tepel en dat mag nu hoop ik echt dat die melkproductie op gang komt maar Sjakie lurkt heerlijk uit fles.
Missy moest nuchter ivm keizersnee maar ze eet nog niet .Alles wat ze lekker vind wordt haar voorgehouden maar heeft geen trek.Gelukkig had Betty gisteren een blik "ziekenhondenvoer"mee en dat ging voor de helft leeg maar moet ze nu ook niet.
Ook drinken doet ze niet maar vanmorgen stond ze stiekem beker melk van tafel leeg te likken mag natuurlijk niet maar ze kreeg tenminste wat vocht binnen en nu is ieder druppel er 1.
Boy steekt af en toe kop boven die kist (die Betty helemaal geweldig vond),haalt schouders op en gaat weer dat tenminste geen probleem.
Of dit alles met narcose te maken heeft?Volgens DA is dat al jaren een discussie en dat zal voorlopig ook wel zo blijven meningen zijn daarover verschillend.
Zelf weet ik niet hoe dat moet maar zal iemand charteren om foto's op te sturen

Het is me toch allemaal wat...
Maar ik zie hier toch verschillende hoopgevende zaken: Missy gaat eten en drinken, ook al is het langzaam maar zeker, en Sjakie weet de tepels te vinden! En gelukkig drinkt hij lekker uit de fles! En Boy vindt zo'n kleine Sjakie verder wel best.
Nou de melkproductie van Missy nog!
Fijn die steun van Betty, Rini.
Sterkte weer!
Maar ik zie hier toch verschillende hoopgevende zaken: Missy gaat eten en drinken, ook al is het langzaam maar zeker, en Sjakie weet de tepels te vinden! En gelukkig drinkt hij lekker uit de fles! En Boy vindt zo'n kleine Sjakie verder wel best.
Nou de melkproductie van Missy nog!
Fijn die steun van Betty, Rini.
Sterkte weer!

Klinkt toch een stuk beter, Rini.
Hoop, dat alles nu de goede kant op gaat.
De pups van Vicky en Bobbie zijn vandaag geboren: 2 reutjes en 3 teefjes! Mooi toch Martine!
Hoop, dat alles nu de goede kant op gaat.
De pups van Vicky en Bobbie zijn vandaag geboren: 2 reutjes en 3 teefjes! Mooi toch Martine!
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Dat is een mooi bericht Loes.
Bobbie en Vicky van harte gefeliciteerd met jullie vijfling. En de baasjes natuurlijk ook.
Groetjes, Erna.
Bobbie en Vicky van harte gefeliciteerd met jullie vijfling. En de baasjes natuurlijk ook.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
Bobbie en Vicky gefeliciteerd met de geboorte van de pups veel plezier plaats je ook nog ff foto's als je er tijd voor heb
gr marcel
gr marcel
Ja Marcel, ik heb al om foto's gevraagd. De fokster heeft ook een website, maar die is momenteel "out of order" en heeft dus geen recente informatie . De pups wegen van 245 tot 300 gram.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Mooi zo !!! Heel hartelijk gefeliciteerd allemaal. En vooral de trotse ouders natuurlijk.
Fijn om een gezond nest te hebben.
Wat een knoeperds van kinders!!!
Fijn om een gezond nest te hebben.
Wat een knoeperds van kinders!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Echt fijn! Martine -gefeliciteerd!
- is zeker al op kraamvistite!
Nou Sjakie nog goed op gang....
Nou Sjakie nog goed op gang....

Tja, ik heb er goed over nagedacht. Dat kan op afstand zonder emoties en
vermoeidheid. Als ik in die situatie zou zijn ging Sjakie verhuizen.
Mijn teefje ging ik verzorgen zonder stress.
Een nest met maar 2 dagen verschil, een perfecte kans......
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Maar ondanks al dat geploeter, is kleine Sjakie er nog wel
.
Ik neem mijn petje voor je af Rini, want al die zorgen heb je niet voorzien, en nu moet je alle zeilen bijzetten....
Fantastisch dat je zo goed door Betty begeleid wordt, dat heb je toch echt nodig.
Ha Adry mag weer voor 5 pups gaan zorgen.
Een mooi aantal.
Martine, van harte gefeliciteerd met het vaderschap van Bobbie
.
Ik neem mijn petje voor je af Rini, want al die zorgen heb je niet voorzien, en nu moet je alle zeilen bijzetten....
Fantastisch dat je zo goed door Betty begeleid wordt, dat heb je toch echt nodig.
Ha Adry mag weer voor 5 pups gaan zorgen.
Een mooi aantal.
Martine, van harte gefeliciteerd met het vaderschap van Bobbie
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Zo denk ik er op afstand ook over. Vooral omdat Missy nog geen melk geeft.Mary schreef:Tja, ik heb er goed over nagedacht. Dat kan op afstand zonder emoties en
Maar ja, als je zelf dat kleine ventje in je handen houdt.....
Moeilijk hoor.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!
Ik weet het zelf ook al 5 minuten... hahaha.
Ze schijnen binnen 2 uur, tussen 6 en 8 uur vanmorgen, allemaal probleemloos ter wereld te zijn gekomen. Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
Ik ga Bobbie maar even lekker verwennen, heeft hij wel verdiend!
Zijn volgende nest wordt over zo'n 2,5 week verwacht.
Gelukkig wordt ik daarvan heel erg goed op de hoogte gehouden, daar ga ik dan ook helemaal van genieten, en jullie van op de hoogte houden natuurlijk!
groet, Martine
Ik weet het zelf ook al 5 minuten... hahaha.
Ze schijnen binnen 2 uur, tussen 6 en 8 uur vanmorgen, allemaal probleemloos ter wereld te zijn gekomen. Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
Ik ga Bobbie maar even lekker verwennen, heeft hij wel verdiend!
Zijn volgende nest wordt over zo'n 2,5 week verwacht.
Gelukkig wordt ik daarvan heel erg goed op de hoogte gehouden, daar ga ik dan ook helemaal van genieten, en jullie van op de hoogte houden natuurlijk!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Daar heb ik ook over gedacht. Het was niet de bedoeling om er een te houden.Jeanette schreef: Maar ja, als je zelf dat kleine ventje in je handen houdt.....![]()
.
Ik zou dat hondje na acht weken nooit meer toevertrouwen aan een ander.
Heb je er ineens een reu bij terwijl dat niet de bedoeling was.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Dat risico zit er dik in !!!!!!Mary schreef:Daar heb ik ook over gedacht. Het was niet de bedoeling om er een te houden.Jeanette schreef: Maar ja, als je zelf dat kleine ventje in je handen houdt.....![]()
.
Ik zou dat hondje na acht weken nooit meer toevertrouwen aan een ander.
Heb je er ineens een reu bij terwijl dat niet de bedoeling was.