Oh ja, Charlotte, da heb je helemaal gelijk in.
Jiske en Maria hadden aangeboden om een volgende keer erbij te kunnen zijn. Dit vond ik wel heel fijn na twee pogingen waar je niet zekerder van wordt bij zo een eerste dekpoging met alleen maar onervaren deelnemers

. Nadat sowieso al de beslissing voor een andere reu was genomen was het dan ook handig om nu een reu te kiezen die en ervaring heeft en wat dichter bij hun in de buurt zit. Op korte termijn alles te kunnen organiseren valt ook niet altijd mee doordeweeks met werkende mensen.
Mij maakt het niet uit of ik de noordelijke of de zuidelijke kant op rij.
Nogmaals geen idee of dat nu wijsheid is, immers was er een progesteron waarde. Maar zonder progesteron waren wij nu pas gereden.
Teun krijgt hoop ik nog een kans. Ik weet niet of die "tikjes" met zijn snuit op haar rug en tegen haar kontje aan, (dat vond ze maar niets

en ze snauwde hem dan ook weg) alleen maar bij Lotje was. Misschien trekt zich een ander teef er helemaal niets van aan.

Misschien was dat gewoon liefdes speel

of en soort van "hey kijk schatje, daar ben ik weer" of zo. Hij deed het als ze dicht bij elkaar kwamen, dus niet bij het gewone spelen. En het was ook niet elke keer maar toch regelmatig. Misschien doen dat reuen gewoon.
Ellen, hoe zat dat met de andere teven? Weet jij dat nog?
Hij is een blijft een leukerd

, dat is zeker!