Lisa
Re: Lisa
Wat heeft die schat toch een veerkracht. Ze blijft lief ondanks alle gedoe en pijn aan haar poot. :hug: En dat ze alle DA's om haar pootje windt verbaast me niks.
Maar wel sneu dat ze nog weer een keer onder het mes moet. Zowel voor haar als voor jullie.
Sterkte Erna én Pim!
Maar wel sneu dat ze nog weer een keer onder het mes moet. Zowel voor haar als voor jullie.
Sterkte Erna én Pim!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
-
Wat een pech voor Lisa en jullie. Sterkte maar weer. Heb je al een datum voor de nieuwe operatie?
José Sammy & Lieveke

José Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ja behoorlijk pech,, maar met zo,n manke zere poot is ook niks.sammydesmous schreef:Wat een pech voor Lisa en jullie. Sterkte maar weer. Heb je al een datum voor de nieuwe operatie?
José Sammy & Lieveke![]()
19 febr om 16.15 uur.
Laatst gewijzigd door Erna op 08 feb 2018, 22:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
- e kuilboer
Ach gossie, arme Lisa. En arme jullie! Sterkte!
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Ik heb inmiddels het een en ander gelezen over een loszittende knieschijf.
Denk dat het een zwaardere operatie wordt als dat ik dacht.
Operatie is verzet naar woensdag 21 februari.
Lisa zit voorlopig aan de antibiotica en de pijnstillers. Ze loopt mank of op drie poten.
Op drie poten kan ze op haar manier toch nog een spurtje trekken.
Het zijn korte rondjes buiten, aangelijnd, ik wil haar poot niet teveel belasten.
Denk dat het een zwaardere operatie wordt als dat ik dacht.
Operatie is verzet naar woensdag 21 februari.
Lisa zit voorlopig aan de antibiotica en de pijnstillers. Ze loopt mank of op drie poten.
Op drie poten kan ze op haar manier toch nog een spurtje trekken.
Het zijn korte rondjes buiten, aangelijnd, ik wil haar poot niet teveel belasten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het is bijzonder wat ze nog kunnen op drie poten. Maar goed dat je haar een beetje in toom houdt met korte aangelijnde rondjes.
Had de DA in eerste instantie gezegd dat het niet zo'n zware ingreep zou zijn?
Had de DA in eerste instantie gezegd dat het niet zo'n zware ingreep zou zijn?
Maureen
De DA had het over een bandje plaatsen. Heb het zelf niet goed begrepen denk ik.
Weer onder narcose, weer een pijnlijke operatie voor Lisa. En een langdurig herstel vrees ik.
Een beetje moedeloos word ik er wel van.
Weer onder narcose, weer een pijnlijke operatie voor Lisa. En een langdurig herstel vrees ik.
Een beetje moedeloos word ik er wel van.
Kan mij goed voorstellen dat je in de rats zit, Erna.
Nog eens 2 dagen langer wachten op die knieoperatie van Lisa.
Sterkte maar weer.
Nog eens 2 dagen langer wachten op die knieoperatie van Lisa.
Sterkte maar weer.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Dit wil je zo snel mogelijk natuurlijk achter de rug hebben.
Misschien valt het herstel wel mee zodat kleine dappere Lisa straks weer vrolijk in het rond kan lopen (en op 4 potjes na de deur hollen als de bel gaat :wink2: ).
Nog even doorbijten :hug:
Misschien valt het herstel wel mee zodat kleine dappere Lisa straks weer vrolijk in het rond kan lopen (en op 4 potjes na de deur hollen als de bel gaat :wink2: ).
Nog even doorbijten :hug:
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015 
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018

Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018

Oh Erna ik kan mij zij goed voorstellen dat je erover in zit , het is toch je beessie he.
Maar ik sta ook altijd versteld hoe snel onze beesies weer herstellen .
Hoop dat het straks allemaal snel achter de rug is , sterkte .
Maar ik sta ook altijd versteld hoe snel onze beesies weer herstellen .
Hoop dat het straks allemaal snel achter de rug is , sterkte .

Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Ja, "een bandje plaatsen" klinkt inderdaad als niet zo pittig. Maar de schijn bedroog ook deze keer.
Logisch dat je er wat moedeloos van wordt langzamerhand. Gelukkig weet Lisa niet wat haar nog te wachten staat en is ze steeds heel veerkrachtig geweest.
Heb je de optie van een brace ook bekeken? of is dat in Lisa's geval geen mogelijkheid?

Logisch dat je er wat moedeloos van wordt langzamerhand. Gelukkig weet Lisa niet wat haar nog te wachten staat en is ze steeds heel veerkrachtig geweest.
Heb je de optie van een brace ook bekeken? of is dat in Lisa's geval geen mogelijkheid?
Maureen
Ik heb er wel aan gedacht. En op internet al naar gekeken. Maar eerst de operatie, want zoals het nu is kan het niet blijven. Haar poot staat een beetje schuin gedraaid.Maureen schreef: Heb je de optie van een brace ook bekeken? of is dat in Lisa's geval geen mogelijkheid?
Zal momenteel wel de beste stand zijn om de pijn te verlichten.
Poot zal na drie operaties niet zo sterk meer zijn. Als het nodig is zal zij een brace krijgen.
Baukje had een brace, was dat ook voor haar knie?
Wat een nare tijd voor jullie en Lisa, zware operaties zeg. Sterkte en we duimen voor Lisa!
Groet,
Nienke
Olli Timmie van Abtswoude - 27-08-2015
Amber Moos x Frey Abel
https://instagram.com/timmie_smoushond/
https://instagram.com/nienkej3/
Nienke
Olli Timmie van Abtswoude - 27-08-2015
Amber Moos x Frey Abel
https://instagram.com/timmie_smoushond/
https://instagram.com/nienkej3/
Nee, zij had een gedeeltelijk afgescheurde achillespees. We waren te laat voor een operatie, dat had binnen 48 uur nog wel een kans gehad, maar na twee weken werd het een te zware operatie met nauwelijks kans dat het echt goed zou komen.Erna schreef:Ik heb er wel aan gedacht. En op internet al naar gekeken. Maar eerst de operatie, want zoals het nu is kan het niet blijven. Haar poot staat een beetje schuin gedraaid.Maureen schreef: Heb je de optie van een brace ook bekeken? of is dat in Lisa's geval geen mogelijkheid?
Zal momenteel wel de beste stand zijn om de pijn te verlichten.
Poot zal na drie operaties niet zo sterk meer zijn. Als het nodig is zal zij een brace krijgen.
Baukje had een brace, was dat ook voor haar knie?
Die operatie was niet nodig als ze de brace kreeg, dus voor ons was die keus toen heel makkelijk. Ik weet ook niet of het voor Lisa zou kunnen en zou helpen, bij haar is het voor de knie en dat is een heel andere plek. Maar je weet maar nooit..
Maureen
Vandaag nog een keer voor controle geweest. DA was tevreden, Lisa gebruikt haar pootje iets meer dan een week geleden. Het ziet er nu rustig uit en haar poot is mooi slank geworden.
Ze loopt nog steeds mank, zakt ook door de poot heen, maar loopt niet zo vaak meer op drie poten.
Ze is wel rustiger dan normaal, dat kan ook door de medicijnen komen die ze moet blijven slikken. Soms komt ze toch nog met een knuffeltje aan lopen.
Lisa slaapt bij ons in de slaapkamer, we dragen haar naar boven en beneden.
Maar wat een schrik toen ze van de week na het uitlaten, net voor Pim haar wilde optillen om naar boven te dragen dacht ik kan het zelf ook.
En ja, dat lukte haar ook nog. Als een speer naar boven op drie poten, we zijn behoorlijk geschrokken. Gelukkig goed afgelopen. We moeten haar echt in de gaten houden, ze vergeet gewoon dat die poot niet goed werkt.
Ze loopt nog steeds mank, zakt ook door de poot heen, maar loopt niet zo vaak meer op drie poten.
Ze is wel rustiger dan normaal, dat kan ook door de medicijnen komen die ze moet blijven slikken. Soms komt ze toch nog met een knuffeltje aan lopen.
Lisa slaapt bij ons in de slaapkamer, we dragen haar naar boven en beneden.
Maar wat een schrik toen ze van de week na het uitlaten, net voor Pim haar wilde optillen om naar boven te dragen dacht ik kan het zelf ook.
En ja, dat lukte haar ook nog. Als een speer naar boven op drie poten, we zijn behoorlijk geschrokken. Gelukkig goed afgelopen. We moeten haar echt in de gaten houden, ze vergeet gewoon dat die poot niet goed werkt.
Oeps , dat was schrikken , ja ik dacht ook direct aan een traphekje .
Maar wel fijn om te horen dat ze iets tieriger is .
Maar wel fijn om te horen dat ze iets tieriger is .
Jolanda en Trix