En Lotje heeft vier keer onze Ayla in haar stamboom.
Tot nu toe kende ik zelf maar één nest waar zowel onze Sam als Ayla in samenkomen. En daar is verder geen nageslacht van dacht ik.
Dat is toch erg leuk.
Ik ga ontzettend duimen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jeanette schreef:En Lotje heeft vier keer onze Ayla in haar stamboom.
Tot nu toe kende ik zelf maar één nest waar zowel onze Sam als Ayla in samenkomen. En daar is verder geen nageslacht van dacht ik.
Dat is toch erg leuk.
Ik ga ontzettend duimen.
Wat bijzonder voor jullie , vind ik zelf ook wel erg leuk!! Ik denk ik moet toch maar weer eens in de stambomen rondneuzen
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Jeanette schreef:En Lotje heeft vier keer onze Ayla in haar stamboom.
Dat is toch erg leuk.
Ik ga ontzettend duimen.
Wat bijzonder voor jullie , vind ik zelf ook wel erg leuk!! Ik denk ik moet toch maar weer eens in de stambomen rondneuzen
Dan moet je in ons geval wel even zoeken. Nesten uit 1990, 92 en 94.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dat moet ik opzoeken......
Ik denk dat Ayla 648 een voorouder is van Stijnke . Als dat de Ayla van Jeanette is, is ze ook familie van Lotje, al moet je er wel een paar generaties voor terug
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Maureen schreef:Dat moet ik opzoeken......
Ik denk dat Ayla 648 een voorouder is van Stijnke . Als dat de Ayla van Jeanette is, is ze ook familie van Lotje, al moet je er wel een paar generaties voor terug
Ja, dat is onze Ayla.